KONTAKT
KONTAKT
Jak pomagamy naszym Klientom?

Twój sukces
to nasz obowiązek! 💪

Sprawdź case’y z naszej współpracy m.in. z firmami z branży tech, a także opinie samych kursantów. 

Dowiedz się, jakie metody zastosowaliśmy – od dokładnego określenia celów, audytu językowego i spersonalizowanych lekcji wykorzystujących autorskie narzędzia – po monitoring jakości i regularne sprawdzanie postępów.

Zobacz, jak dzięki szkoleniom angielskiego od CoAction udało się zwiększyć zyski, zrealizować cele biznesowe, a także polepszyć employer branding i samopoczucie pracowników!

„CoAction uczy naszych pracowników praktycznej komunikacji − precyzyjnego języka niezbędnego w obsłudze klientów z USA. Lepszy angielski przekłada się bezpośrednio na zadowolenie naszych partnerów biznesowych”.
Martyna Anessi Head of People, tonik
pracowników uważa, że ich kursy były spójne z założonymi celami 100%
osób zostało zaudytowanych i/lub przeszkolonych na C1 68
Poznaj nasze sposoby na lepszy CX klientów z USA!
„[…] To, że uczycie nie tylko angielskiego, ale też umiejętności, takich jak prezentowanie czy negocjowanie po angielsku, wpływa realnie na naszą komunikację z klientami i partnerami”.
Mateusz Kubiczek, CEO
Liczba uczestników ponad 15 osób
Dowiedz się, jak przeszkoliliśmy ponad 15 kluczowych ludzi w TSH
„Zauważyliśmy poprawę. Język jest płynniejszy, śmiały. Nie boimy się rozmawiać po angielsku […]”
Jagoda Anusiewicz, Head of Operations
Liczba szkoleń 25+
Sprawdź, co udało się osiągnąć dzięki nauce angielskiego z CoAction
„Dzięki CoAction nowi klienci wybrali nas do współpracy − zobaczyli, że poziom angielskiego developerów jest bardzo dobry […]”
Michał Piórkowski, CEO & Co-founder
Liczba szkoleń 30+
Zobacz, co zmieniło się na lepsze w Visuality za sprawą naszych szkoleń

Od 10 lat jesteśmy partnerem najmocniejszych graczy na rynku IT & tech w nauce języka angielskiego

Dlaczego firmy i specjaliści nam ufają?

Pomagamy w rozwoju biznesów
oraz ludzi dzięki językowi angielskiemu

Wybierają nas m.in. założyciele, menedżerowie i specjaliści z topowych polskich software house’ów, agencji product & design oraz firm technologicznych. Sprawdź potwierdzone opinie o naszych szkoleniach od ponad 70 osób!

/

Jaki będzie następny krok?

Na początek umówmy się na discovery call

Nasi Klienci zazwyczaj próbowali wcześniej różnych rozwiązań − angielskiego w szkołach językowych, z lektorem, z native speakerem, w aplikacji. Są również tacy, którzy po raz pierwszy zabierają się za angielski w kontekście zawodowym. Często dopiero po spotkaniu z nami dochodzą do sedna wyzwania, z jakim się mierzą. Dlatego chcemy z Tobą porozmawiać.

W CoAction uważamy, że nauka angielskiego pod kątem zawodowym powinna być zaprojektowana wokół bardzo konkretnych celów, dlatego nie mamy sztywnego schematu szkoleń ani cennika. Szkolenie trwa jedynie tyle godzin, ile potrzeba dla zrealizowania Twojego osobistego celu. Rodzaj, długość i częstotliwość dobierane są po rozmowie odkrywającej Twoje potrzeby i cele oraz mini-audytu. Cele te muszą wynikać z jasno zdefiniowanych przykładów użycia języka w danej roli oraz poziomu komfortu w komunikacji po angielsku. Klucz to jakościowe wykorzystanie czasu − u Ciebie, pracownika (jeśli organizujesz szkolenia w firmie), a także u Twoich rozmówców − klientów, zespołu, partnerów biznesowych.

Ma to dla Ciebie sens? Wybierz dogodny termin spotkania online!

Warsztaty English + Skills
Przemysław Fidzina CEO
TAK, umawiam DISCOVERY CALL!