- Case study
- 28.02.2022
Szkolenie
Angielski IT dla firmKlient
VisualityBranża
IT | web & mobile apps
Początek współpracy
2016 r.
Klient
Jak mówią sami o sobie - angażują się w sukcesy swoich klientów w cyfrowym świecie. Visuality to polski software house specjalizujący się w tworzeniu aplikacji webowych i mobilnych z wykorzystaniem m.in. Ruby, React, Golang czy PWA.
Według rakingu Clutch są jedną z najlepszych firm wykorzystujacych technologię Ruby on Rails na świecie.
Wyzwanie
"We are from Poland and work globally. USA, Europe, GCC region, Asia − Timezone doesn't really matter!" − z takim krótkim bio nie można używać innego języka niż nowoczesnego angielskiego na topowym, światowym poziomie. Bo Visuality w pełni skupia się na kliencie zagranicznym, więc stosowanie praktycznego angielskiego w codziennej komunikacji i obsłudze to podstawa.
Ponadto część osób zatrudnionych w firmie nie znało języka polskiego, a z klientami kontaktują się wszyscy w zespole − nie tylko PM-owie, a ównież developerzy czy designerzy.
Cel
Przy pracy w projektach dla firm z USA czy Wielkiej Brytanii dobry poziom angielskiego i komunikatywność w nim nie wystarcza. Klient, który jest nativem, musi poczuć się komfortowo z obsługą − nie przejmować się, czy ktoś go w pełni rozumie, a także rozmawiać o konkretach (w tym np. warunkach brzegowych projektu i postępach) w miłej atmosferze.
I wtedy pojawiliśmy się my!
„Po szkoleniach językowych z CoAction nasi designerzy zaczęli płynnie prezentować mockupy i wireframe’y przed klientami ze Stanów Zjednoczonych, dzięki czemu zaczęliśmy dosprzedawać design obok developmentu”.
Projekt w liczbach − effectivity for Visuality
Na początek umówmy się na discovery call
Nasi Klienci zazwyczaj próbowali wcześniej różnych rozwiązań − angielskiego w szkołach językowych, z lektorem, z native speakerem, w aplikacji. Są również tacy, którzy po raz pierwszy zabierają się za angielski w kontekście zawodowym. Często dopiero po spotkaniu z nami dochodzą do sedna wyzwania, z jakim się mierzą. Dlatego chcemy z Tobą porozmawiać.
W CoAction uważamy, że nauka angielskiego pod kątem zawodowym powinna być zaprojektowana wokół bardzo konkretnych celów. Muszą one wynikać z jasno zdefiniowanych przykładów użycia języka w danej roli oraz poziomu „poczucia” się dobrze w komunikacji po angielsku. Klucz to jej jakościowe wykorzystanie − u Ciebie, pracownika (jeśli organizujesz szkolenia w firmie), a także u Twoich rozmówców − klientów, zespołu, partnerów biznesowych.
Ma to dla Ciebie sens? Zobacz, co jeszcze omówimy na discovery callu, a następnie od razu wybierz dogodny termin spotkania online!
Zobacz również inne case study
„[...] To, że uczycie nie tylko angielskiego, ale też umiejętności, takich jak prezentowanie czy negocjowanie po angielsku, wpływa realnie na naszą komunikację z klientami i partnerami”.Mateusz Kubiczek, CEO
„CoAction uczy naszych pracowników praktycznej komunikacji − precyzyjnego języka niezbędnego w obsłudze klientów z USA. Lepszy angielski przekłada się bezpośrednio na zadowolenie naszych partnerów biznesowych”.Martyna Anessi Head of People, tonik