- Case study
- 24.01.2022
Szkolenie
Angielski IT dla firmKlient
EthWorksBranża
IT | software house, blockchain technology
Początek współpracy
2018 r.
Klient
EthWorks to doświadczony software house działający przede wszystkim w społeczności blockchain.
Od 2013 roku EthWorks pomaga we wdrażaniu rozwiązań w zakresie design & code licznym światowym markom, takim jak m.in.: Bitcoin.org, Ethereum Foundation, Nationale Nederlanden czy CitiBank. Są odpowiedzialni za różnorodne koncepcje − począwszy od budowania projektów pod kątem user experience i interface design, kończąc na tworzeniu funkcjonalnych aplikacji mobilnych.
Wyzwanie
W EthWorks umiejętność posługiwania się językiem angielskim jest niezbędna w wykonywaniu codziennych obowiązków zawodowych − bo 95% klientów w organizacji to partnerzy zagraniczni.
Jak twierdzi sam CEO, Marek Kirejczyk, dziś w firmie o takim profilu jak EthWorks, każdy musi mówić dobrze po angielsku, a budowanie stabilnego biznesu w branży IT jest możliwe wyłącznie na podstawie wysokiej jakości komunikacji w tym języku.
Cel
Przy współpracy z EthWorks wyróżniliśmy dwa główne cele.
Pierwszy z nich to zapewnienie nauki angielskiego, która realnie wpłynie na zwiększenie efektywności pracy specjalistek i specjalistów z klientami spoza Polski. Było to niezbędne do obsługi międzynarodowych projektów na takim poziomie, jak w języku polskim.
Drugim celem było zaplanowanie oraz wdrożenie rozwoju ludzi za pomocą cyklicznych zajęć z języka angielskiego, ale będących czymś więcej niż klasycznym benefitem. Dla EthWorks inwestycja w umiejętności językowe ich ludzi (często mniej doświadczonych), okazała się w praktyce niczym innym niż zyskiem! Edukacja w zakresie precyzyjnego języka zawodowego dopasowanego pod cele Uczniów − również dzięki Lektorkom i Lektorom doświadczonym w branży IT & tech − wpłynęła na polepszenie konkretnych umiejętności zawodowych, w tym np. codziennej komunikacji po angielsku, a także rozwiązywania czy sprawnego mówienia o problemach technicznych.
„Chcemy, żeby ludzie się rozwijali i nauka angielskiego jest naturalnym uzupełnieniem tego podejścia. Na szkoleniach CoAction pracowaliśmy z konkretnymi problemami z angielskim. To procentowało, bo czuliśmy widoczny progres w codziennej komunikacji z klientami”.
Projekt w liczbach − it… (Eth)Works!
Na początek umówmy się na discovery call
Nasi Klienci zazwyczaj próbowali wcześniej różnych rozwiązań − angielskiego w szkołach językowych, z lektorem, z native speakerem, w aplikacji. Są również tacy, którzy po raz pierwszy zabierają się za angielski w kontekście zawodowym. Często dopiero po spotkaniu z nami dochodzą do sedna wyzwania, z jakim się mierzą. Dlatego chcemy z Tobą porozmawiać.
W CoAction uważamy, że nauka angielskiego pod kątem zawodowym powinna być zaprojektowana wokół bardzo konkretnych celów. Muszą one wynikać z jasno zdefiniowanych przykładów użycia języka w danej roli oraz poziomu „poczucia” się dobrze w komunikacji po angielsku. Klucz to jej jakościowe wykorzystanie − u Ciebie, pracownika (jeśli organizujesz szkolenia w firmie), a także u Twoich rozmówców − klientów, zespołu, partnerów biznesowych.
Ma to dla Ciebie sens? Zobacz, co jeszcze omówimy na discovery callu, a następnie od razu wybierz dogodny termin spotkania online!
Zobacz również inne case study
„[...] To, że uczycie nie tylko angielskiego, ale też umiejętności, takich jak prezentowanie czy negocjowanie po angielsku, wpływa realnie na naszą komunikację z klientami i partnerami”.Mateusz Kubiczek, CEO
„CoAction uczy naszych pracowników praktycznej komunikacji − precyzyjnego języka niezbędnego w obsłudze klientów z USA. Lepszy angielski przekłada się bezpośrednio na zadowolenie naszych partnerów biznesowych”.Martyna Anessi Head of People, tonik