Zarezerwuj bezpłatną lekcję próbną
Lekcja próbna
Wracam do listy wszystkich wpisów

Specjaliści z EthWorks już nie boją się rozmawiać z klientami po angielsku [VIDEO]

Czego dowiesz się z tego artykułu?

case study

„Chcemy, żeby ludzie się rozwijali i nauka angielskiego jest naturalnym uzupełnieniem tego podejścia. Na szkoleniach CoAction pracowaliśmy z konkretnymi problemami z angielskim. To procentowało, bo czuliśmy widoczny progres w codziennej komunikacji z klientami”.

Marek Kirejczyk, CEO & Founder, EthWorks (TrustToken)
Marek Kirejczyk CEO & Founder

Projekt w liczbach − it… (Eth)Works!

0+ liczba szkoleń z angielskiego dla specjalistek_ów i managerek_ów
0r. początek współpracy
Jaki będzie następny krok?

Na początek umówmy się na discovery call

Nasi Klienci zazwyczaj próbowali wcześniej różnych rozwiązań − angielskiego w szkołach językowych, z lektorem, z native speakerem, w aplikacji. Są również tacy, którzy po raz pierwszy zabierają się za angielski w kontekście zawodowym. Często dopiero po spotkaniu z nami dochodzą do sedna wyzwania, z jakim się mierzą. Dlatego chcemy z Tobą porozmawiać.

W CoAction uważamy, że nauka angielskiego pod kątem zawodowym powinna być zaprojektowana wokół bardzo konkretnych celów. Muszą one wynikać z jasno zdefiniowanych przykładów użycia języka w danej roli oraz poziomu „poczucia” się dobrze w komunikacji po angielsku. Klucz to jej jakościowe wykorzystanie − u Ciebie, pracownika (jeśli organizujesz szkolenia w firmie), a także u Twoich rozmówców − klientów, zespołu, partnerów biznesowych.

Ma to dla Ciebie sens? Zobacz, co jeszcze omówimy na discovery callu, a następnie od razu wybierz dogodny termin spotkania online!

Warsztaty English + Skills
Przemysław Fidzina CEO
TAK, umawiam DISCOVERY CALL!
CoAction Business Language Trainers
Inne wpisy tego experta