Umówmy się
na discovery call
Czego się możesz spodziewać, inwestując czas w rozmowę z nami?
Chcę poznać przebieg spotkania
Szukasz szkoleń z angielskiego dla pracowników? Wybierz termin na spotkanie, a wspólnie wybierzemy najlepsze rozwiązanie!

Potrzebujesz porozmawiać o szkoleniu dla siebie? Nic prostszego − daj mi znać, kiedy możemy się spotkać!
lub skorzystaj w formularza kontaktowego!
Dziękujemy za kontakt!
Potwierdzamy, że otrzymaliśmy Twoją wiadomość.
Odezwiemy się do Ciebie niebawem! 👋
Czego się możesz spodziewać, inwestując czas w rozmowę z nami?
1
Zdefiniujemy problem lub wyzwanie biznesowe, przed jakim stoi Twoja firma i jak w jego rozwiązaniu pomoże lepszy angielski u konkretnych specjalistów.
2
Odnosząc się do case’ów firm z Twojej branży, przedstawimy nasz pomysł na wyszkolenie Twoich ludzi. Oszacujemy koszt w relacji do oczekiwanych rezultatów i dostępnego budżetu.
3
Jeśli będzie to dla Ciebie miało sens, zaprojektujemy kolejne kroki! Zaczniemy od Audytu pokazującego faktyczny poziom operacyjności w biznesowym angielskim u Twoich ludzi, który pozwoli dobrać rodzaj, treść i długość szkoleń.
1
Ustalimy, w jakich sytuacjach zawodowych używasz angielskiego. Poznamy Twoje doświadczenia z nauką angielskiego, motywacje oraz oczekiwania, aby dokładnie określić cel nauki.
2
Na konkretnych przykładach opowiemy Ci o tym, jak działa nasze podejście. Jeśli będzie to dla Ciebie miało sens, zaplanujemy spotkanie DEMO z analizą Twojego języka w kontekście pracy. Rozmowę po angielsku poprowadzi nasza doświadczona Metodyczka.
3
Dopiero po zbadaniu szerszego kontekstu, biorąc również pod uwagę cel, który chcesz osiągnąć, zarysujemy plan rozwoju Twojego angielskiego. Z niego wyniknie sprecyzowana oferta, na bazie której podejmiesz decyzję o współpracy z nami.
Jakie pierwsze wrażenia mieli nasi Klienci?
„To, jak w CoAction podchodzicie do organizacji szkoleń, jest zgoła inne niż to, do czego byliśmy przyzwyczajeni. Od początku widać, że wszystko jest spójne, macie konkretne plany i można trackować progres ludzi w każdym momencie […]”

„Na początku odbyłam rozmowę wprowadzającą, a potem sprawdzenie poziomu komunikacji po angielsku. Ta analiza uwzględniła mocne i słabe strony, a co najważniejsze − wzięto też pod uwagę moje potrzeby, branżę oraz stanowisko […]”

Dane kontakowe
CoAction sp. z o.o.
00-867 Warszawa
nip: 7010906941
regon: 382561640
krs: 0000771523
Szybki kontakt
Napisz lub zadzwoń do nas − chętnie odpowiemy na Twoje pytania! 👋