KONTAKT
KONTAKT
W jakim celu potrzebujesz języka angielskiego?

Umów się
na discovery call

Czego się możesz spodziewać, inwestując czas w rozmowę z nami?

Chcę poznać przebieg spotkania
Calendly - Przemysław Fidzina - Portret
Przemysław Fidzina KLIENCI FIRMOWI
Rezerwuję termin w 30 sekund!
Calendly - Natalia Sobieszczuk - Portret
Natalia Sobieszczuk KLIENCI INDYWIDUALNI
Rezerwuję termin w 30 sekund!

Lub skorzystaj w formularza kontaktowego!

    0 / 1000 znaków

    Twoje dane osobowe przetwarzane są m.in. do celów takich jak komunikacja z Tobą, zgodnie z polityką prywatności.

    Dziękujemy za kontakt!

    Potwierdzamy, że otrzymaliśmy Twoją wiadomość.
    Odezwiemy się do Ciebie niebawem! 👋

    Czego się możesz spodziewać, inwestując czas w rozmowę z nami?

    1

    Ustalamy Twoje potrzeby, zaudytujemy poziom i zaproponujemy Ci plan rozwoju Twojego angielskiego.

    2

    Szkolisz się 1-1 z trenerem przy pomocy naszych autorskich narzędzi, a my czuwamy nad procesem i zadowoleniem.

    3

    Jesteś gotowy(a), by swobodnie komunikować się w międzynarodowym środowisku IT!

    1

    Zdefiniujemy problem lub wyzwanie biznesowe, przed jakim stoi Twoja firma i jak w jego rozwiązaniu pomoże lepszy angielski u konkretnych członków Twojego zespołu.

    2

    Odnosząc się do case’ów firm z Twojej branży, przedstawimy nasz pomysł na wyszkolenie Twoich ludzi. Wstępnie oszacujemy koszt w relacji do oczekiwanych rezultatów i dostępnego budżetu. Jeśli będzie to dla Was ok, zaprojektujemy kolejne kroki.

    3

    Zaczniemy od Audytu pokazującego faktyczny poziom operacyjności w biznesowym angielskim u Twoich ludzi. Audyt pozwoli dobrać rodzaj, treść i długość szkoleń. Będzie też podstawą konkretnej wyceny oraz pokaże czego możecie się spodziewać inwestując w rozwój konkretnych ludzi w firmie.

    Jakie pierwsze wrażenia mieli nasi Klienci?

    „To, jak w CoAction podchodzicie do organizacji szkoleń, jest zgoła inne niż to, do czego byliśmy przyzwyczajeni. Od początku widać, że wszystko jest spójne, macie konkretne plany i można trackować progres ludzi w każdym momencie […]”

    Martyna Anessi Head of People, tonik

    „Na początku odbyłam rozmowę wprowadzającą, a potem sprawdzenie poziomu komunikacji po angielsku. Ta analiza uwzględniła mocne i słabe strony, a co najważniejsze − wzięto też pod uwagę moje potrzeby, branżę oraz stanowisko […]”

    Area Sales Manager, MAGO S.A.
    Ewelina Ciesnowska Area Sales Manager, MAGO S.A.

    Dane kontakowe

    CoAction sp. z o.o.
    Aleja Jana Pawła II 27,
    00-867 Warszawa

    nip: 7010906941

    regon: 382561640

    krs: 0000771523

    Szybki kontakt
    Napisz lub zadzwoń do nas − chętnie odpowiemy na Twoje pytania! 👋
    audyt językowy