KONTAKT
KONTAKT
W jakim celu potrzebujesz języka angielskiego?

Umówmy się
na discovery call

Czego się możesz spodziewać, inwestując czas w rozmowę z nami?

Chcę poznać przebieg spotkania
Calendly - Przemysław Fidzina - Portret
Przemysław Fidzina KLIENCI FIRMOWI

Szukasz szkoleń z angielskiego dla pracowników? Wybierz termin na spotkanie, a wspólnie wybierzemy najlepsze rozwiązanie!

Rezerwuję termin online w 30 sekund!
Calendly - Natalia Sobieszczuk - Portret
Natalia Sobieszczuk KLIENCI INDYWIDUALNI

Potrzebujesz porozmawiać o szkoleniu dla siebie? Nic prostszego − daj mi znać, kiedy możemy się spotkać!

Rezerwuję termin online w 30 sekund!

lub skorzystaj w formularza kontaktowego!

    Na początek wybierz, w jakim angielskim mamy Ci pomóc:

    0 / 1000 znaków

    (opcjonalnie)

    Administratorem danych osobowych jest CoAction sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy al. Jana Pawła II 27. Dane osobowe będziemy przetwarzać w celu obsługi zapytania i identyfikacji nadawcy, a także przesyłania ofert. Więcej informacji znajduje się w polityce prywatności.

    Dziękujemy za kontakt!

    Potwierdzamy, że otrzymaliśmy Twoją wiadomość.
    Odezwiemy się do Ciebie niebawem! 👋

    Czego się możesz spodziewać, inwestując czas w rozmowę z nami?

    1

    Zdefiniujemy problem lub wyzwanie biznesowe, przed jakim stoi Twoja firma i jak w jego rozwiązaniu pomoże lepszy angielski u konkretnych członków Twojego zespołu.

    2

    Odnosząc się do case’ów firm z Twojej branży, przedstawimy nasz pomysł na wyszkolenie Twoich ludzi. Wstępnie oszacujemy koszt w relacji do oczekiwanych rezultatów i dostępnego budżetu. Jeśli będzie to dla Was ok, zaprojektujemy kolejne kroki.

    3

    Zaczniemy od Audytu pokazującego faktyczny poziom operacyjności w biznesowym angielskim u Twoich ludzi. Audyt pozwoli dobrać rodzaj, treść i długość szkoleń. Będzie też podstawą konkretnej wyceny oraz pokaże czego możecie się spodziewać inwestując w rozwój konkretnych ludzi w firmie.

    1

    Ustalimy, w jakich sytuacjach zawodowych używasz angielskiego. Poznamy Twoje doświadczenia z nauką angielskiego, motywacje oraz oczekiwania, aby dokładnie określić cel nauki.

    2

    Na konkretnych przykładach opowiemy Ci o tym, jak działa nasze podejście. Jeśli uznasz to za sensowne, zaplanujemy spotkanie DEMO z analizą Twojego języka w kontekście pracy. Rozmowę po angielsku poprowadzi nasza doświadczona Metodyczka.

    3

    Dopiero po zbadaniu szerszego kontekstu, biorąc również pod uwagę cel, który chcesz osiągnąć, zarysujemy plan rozwoju Twojego angielskiego. Z niego wyniknie sprecyzowana oferta (w tym cena i liczba godzin), na bazie której podejmiesz decyzję o współpracy z nami.

    Jakie pierwsze wrażenia mieli nasi Klienci?

    „To, jak w CoAction podchodzicie do organizacji szkoleń, jest zgoła inne niż to, do czego byliśmy przyzwyczajeni. Od początku widać, że wszystko jest spójne, macie konkretne plany i można trackować progres ludzi w każdym momencie […]”

    Martyna Anessi Head of People, tonik

    „Na początku odbyłam rozmowę wprowadzającą, a potem sprawdzenie poziomu komunikacji po angielsku. Ta analiza uwzględniła mocne i słabe strony, a co najważniejsze − wzięto też pod uwagę moje potrzeby, branżę oraz stanowisko […]”

    Area Sales Manager, MAGO S.A.
    Ewelina Ciesnowska Area Sales Manager, MAGO S.A.

    Dane kontakowe

    CoAction sp. z o.o.
    Aleja Jana Pawła II 27,
    00-867 Warszawa

    nip: 7010906941

    regon: 382561640

    krs: 0000771523

    Szybki kontakt
    Napisz lub zadzwoń do nas − chętnie odpowiemy na Twoje pytania! 👋
    audyt językowy