- Case study
- 16.01.2022
Klient
Zacznijmy od tego, żeby pokrótce wyjaśnić Ci, co na co dzień robią ludzie w toniku. Słowem wstępu − tonik to polski design house współpracujący głównie z klientami zagranicznymi. Około 98% projektów prowadzą dla firm z USA, głównie startupów. Nice!
Specjalizują się w usługach związanych z brand designem, web designem i tworzeniem całych produktów. Firma opiera się na pracy product designerów, którzy jednocześnie pełnią rolę konsultantów i wykonawców. Współpracują ze specjalistami z całego kraju.
Wyzwanie
tonik zgłosił się do nas, mając już wcześniejsze doświadczenie z kursami angielskiego prowadzonymi przez wewnętrznych lektorów. Jednak ani management, ani HR, nie miał pewności co do tego, czy: zajęcia odzwierciedlają potrzeby firmy oraz specjalistów − czyli są w pełni wartościowe dla obu stron i realnie wpływają na komunikację pracowników i tym samym customer experience klientów.
Cel
Po kilku rozmowach z HR Managerką Martyną Anessi i po bliższym przyjrzeniu się sytuacji, udało nam się potwierdzić, że wszyscy pracownicy tonika powinni mieć angielski na poziomie C1. Tylko wtedy poczują się w pełni swobodnie w komunikacji z zagranicznym klientem.
Opisując proces w szczegółach, zaczęliśmy od pytania: „Czy badaliście poziom języka angielskiego wśród pracowników pod kątem ich roli w firmie i tego, jakie obowiązki wykonują?”.
Projekt w liczbach − nasz przepis na dobry tonik
„Angielski to narzędzie w codziennej pracy. CoAction uczy naszych pracowników praktycznej komunikacji − precyzyjnego języka niezbędnego w obsłudze klientów z USA. Lepszy angielski przekłada się bezpośrednio na zadowolenie naszych partnerów biznesowych”.


CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
Zastanawiasz się, jakie są praktyczne efekty szkoleń z angielskiego od CoAction, które organizujemy w toniku?
Nic prostszego! Koniecznie sprawdź nasze wspólne #successstory w wygodnym PDF-ie. Niech dobre nowiny idą w świat! 😎
Na początek umówmy się na discovery call
Nasi Klienci zazwyczaj próbowali wcześniej różnych rozwiązań − angielskiego w szkołach językowych, z lektorem, z native speakerem, w aplikacji. Są również tacy, którzy po raz pierwszy zabierają się za angielski w kontekście zawodowym. Często dopiero po spotkaniu z nami dochodzą do sedna wyzwania, z jakim się mierzą. Dlatego chcemy z Tobą porozmawiać.
W CoAction uważamy, że nauka angielskiego pod kątem zawodowym powinna być zaprojektowana wokół bardzo konkretnych celów. Muszą one wynikać z jasno zdefiniowanych przykładów użycia języka w danej roli oraz poziomu „poczucia” się dobrze w komunikacji po angielsku. Klucz to jej jakościowe wykorzystanie − u Ciebie, pracownika (jeśli organizujesz szkolenia w firmie), a także u Twoich rozmówców − klientów, zespołu, partnerów biznesowych.
Ma to dla Ciebie sens? Zobacz, co jeszcze omówimy na discovery callu, a następnie od razu wybierz dogodny termin spotkania online!
Zobacz również inne case study

„[...] To, że uczycie nie tylko angielskiego, ale też umiejętności, takich jak prezentowanie czy negocjowanie po angielsku, wpływa realnie na naszą komunikację z klientami i partnerami”.Mateusz Kubiczek, CEO

„Dzięki CoAction nowi klienci wybrali nas do współpracy − zobaczyli, że poziom angielskiego developerów jest bardzo dobry [...]”Michał Piórkowski, CEO & Co-founder