- CoAction
- 03.12.2022
Angielski to nie tylko benefit! Webinar z Ekspertką HR − Mają Gojtowską
Co wg Ekspertki HR jest kluczowe w przypadku szkoleń z angielskiego w firmach i dlaczego sama poleca CoAction?
Czytam więcejBusiness English dla firm
X pracownicy piszą, zamiast rozmawiać,
X są wykluczeni z udziału w międzynarodowych projektach,
X nie radzą sobie w kontaktach i negocjacjach na branżowych wydarzeniach,
X są zniechęceni nieefektywnymi szkoleniami językowymi,
X a zagraniczni klienci wybierają konkurencję…
Porozmawiajmy o rozwiązaniach.
Zaufali nam
Magia dzięki know-how
✅ By zapewnić uczestnikom niezbędne umiejętności dla pełnej efektywności w pracy wdrażamy 3-etapowy proces analizy potrzeb i celów:
1. Discovery Call – rozpoznajemy, jak znajomość angielskiego wspiera strategiczne cele Twojej firmy oraz określamy kluczowe wyzwania.
2. Audyt językowy – oceniamy rzeczywisty poziom językowy pracownika w kontekście jego obecnej lub przyszłej roli, dostarczając pisemny raport.
3. Training Outline – opracowujemy precyzyjne plany szkoleniowe, uwzględniając perspektywę biznesu, wyniki audytów oraz potrzeby poszczególnych pracowników.
✅ Następnie dobieramy lektora, biorąc pod uwagę poziom językowy, stanowisko i osobowość każdego uczestnika oraz specyfikę jego branży, aby zmotywować do skutecznej nauki.
✅ Rezultat? Szkolenia oparte na autentycznych materiałach, bieżącym feedbacku od lektora i aktywnym używaniu języka. A to wszystko w kontekście rzeczywistych interakcji biznesowych.
Wybierają nas przedstawiciele różnych branż m.in. branży medycznej, produkcji czy finansów. Sprawdź potwierdzone opinie o naszych szkoleniach!
Kursy Business English są dostępne w formule indywidualnej i grupowej, online lub stacjonarnie.
Czy Twoi menedżerowie są tak samo skuteczni po angielsku, jak w języku ojczystym?
Dzięki temu szkoleniu menedżerowie w Twojej firmie zyskają swobodę i precyzję w komunikacji zarówno z klientami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi. Prezentacje, spotkania czy codzienne interakcje ze współpracownikami lub klientami po angielsku wejdą im w krew, ponieważ każde zajęcia w ramach szkolenia uczą języka potrzebnego w konkretnych, dobranych do uczestnika sytuacjach biznesowych.
Przykładowe obszary
– Prezentowanie
– Prowadzenie spotkań
– Negocjowanie
– Rozmowy nieformalne
– 1-1 z pracownikami z innych krajów
Chcesz, aby Twój zespół specjalistów był gotowy do płynnej komunikacji po angielsku, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba?
Specjaliści rozwiną umiejętność swobodnej rozmowy w obszarach swoich obowiązków. Przełączając się na angielski, będą konkretniej komunikować wyniki swoich zadań, zaczną aktywnie włączać się w dyskusje podczas spotkań, przestaną chować się po kątach, gdy do firmy przyjdzie anglojęzyczny klient lub ktoś z centrali.
Przykładowe obszary
– Raportowanie
– Prezentowanie
– Uczestnictwo w spotkaniach
– Small talk
A gdyby tak doskonalić angielski pracowników, jednocześnie rozwijając ich kluczowe kompetencje biznesowe?
Na warsztatach pracujemy nad językiem, który pomaga w efektywnym prezentowaniu, prowadzeniu negocjacji, organizowaniu i facylitacji spotkań oraz nawiązywaniu kontaktów biznesowych. Zajęcia prowadzone są przez ekspertów językowych z doświadczeniem w środowisku biznesowym. Warsztaty sprawdzą się szczególnie u osób przygotowujących się do ważnych zadań i wydarzeń z życia firmy, takich jak prezentacje dla zarządu, targi branżowe czy spotkania z klientami.
Dostępne warsztaty
– Presenting & Pitching
– Public Speaking
– Running Meetings
– Facilitating Workshops
– Negotiating
– Networking at Events
Zależy Ci na tym, aby Twoi pracownicy naturalnie dostosowywali swój styl komunikacji do partnerów biznesowych z różnych kultur?
W takim razie wybierz warsztaty kulturowe. Uczą, jak dostosować styl komunikacji do wybranych różnic kulturowych, takich jak sposób udzielania informacji zwrotnej, zarządzanie czasem czy współpraca w zespole. Warsztaty są szczególnie przydatne dla osób, które pracują w międzynarodowych środowiskach, budują relacje z zagranicznymi kontrahentami lub prowadzą globalne projekty.
Dostępne warsztaty
– Meetings with the Americans
– Meetings with the British
– Meetings on the Arabian Peninsula
Potrzebujesz dopasowanego angielskiego specjalistycznego – w zakresie technologii, prawa, medycyny lub innych specjalizacji?
Jeśli znasz biernie słownictwo z danego obszaru, my poprzez odpowiednie ćwiczenia i sterowane rozmowy, sprawimy, że zaczniesz go używać w mowie i płynnie wplatać w rozmowy biznesowe. Jeśli nie znasz w ogóle języka angielskiego w swojej branży – zaczniemy od zbudowania bazy i również nauczymy Cię używania go podczas rozmów (zapytaj o dostępność).
A może chcesz, aby Twój zespół swobodnie prowadził small talk o aktualnościach z branży po angielsku z partnerami biznesowymi?
Dyskusje na temat bieżących wydarzeń w biznesie, np. zmiany w gospodarce, trendy w zarządzaniu czy wpływ globalnych wydarzeń na rynki. Warsztaty pozwalają ćwiczyć swobodę wypowiedzi i poszerzać zakres słownictwa przydatnego podczas spotkań, networkingu czy rozmów z partnerami biznesowymi.
Dostępne opcje:
Sesje 30-, 45- i 60-minutowe.
Przejdź na: Angielski w IT dla firm
Audyt sprawia, że zajęcia koncentrują się na celach uczestników, co skraca proces nauki i realnie zmniejsza ogólne koszty projektu. Plan szkolenia oparty na audycie znacząco podnosi motywację pracowników, co bezpośrednio przekłada się na wyższą frekwencję i efektywność szkolenia.
Na zajęciach ćwiczymy język do natychmiastowego zastosowania w konkretnych sytuacjach biznesowych. Wspieramy skuteczny system powtórek, wykorzystując autorski Training Report oraz fiszki Quizlet, co przyspiesza zapamiętywanie i eliminuje powracające błędy.
Dodatkowo, zapewniamy dożywotni dostęp do materiałów szkoleniowych, w tym self-study pack wzbogacony o spersonalizowane rekomendacje od dedykowanego lektora.
Oferujemy również jasne zasady przekładania lub odwoływania zajęć, co pozwala firmie zachować ciągłość szkoleń w nieprzewidzianych sytuacjach.
Wybierając Coaction, inwestujesz w efektywne i spersonalizowane szkolenie, które realnie przełoży się na komunikacyjne sukcesy Twojego zespołu.
„Zauważyliśmy poprawę. Język jest płynniejszy, śmiały. Nie boimy się rozmawiać po angielsku […]”Jagoda Anusiewicz, Head of Operations
„CoAction uczy naszych pracowników praktycznej komunikacji − precyzyjnego języka niezbędnego w obsłudze klientów z USA. Lepszy angielski przekłada się bezpośrednio na zadowolenie naszych partnerów biznesowych”.Martyna Anessi Head of People, tonik
Dbamy o każdy aspekt współpracy – od merytorycznego, przez organizacyjny, po finansowy. Dzięki temu współpraca jest płynna i bezstresowa na każdym etapie realizacji.
➡️ Opiekun organizacyjny odpowiada za koordynację projektu, w tym organizację szkoleń i raportowanie. Regularny kontakt i zarządzanie przepływem informacji odciążają dział HR z obowiązków administracyjnych.
➡️ Metodyk dba o merytoryczną spójność projektu – od przygotowania koncepcji, wyboru odpowiedniego lektora i monitorowania jakości, po analizę postępów uczestników i wsparcie w procesie nauki.
➡️ Opiekun finansowy zapewnia jasne i terminowe rozliczenia oraz przygotowuje zestawienia dopasowane do indywidualnych wymagań Klienta.
Chcesz poznać cenę szkolenia dla Twojej firmy? Wybierz dogodny sposób kontaktu poniżej: formularz, termin spotkania online lub telefon i umów się na darmową konsultację. Porozmawiamy o Twoich celach, po czym przedstawimy indywidualną wycenę.
Potwierdzamy, że otrzymaliśmy Twoją wiadomość.
Odezwiemy się do Ciebie niebawem! 👋
1
Zidentyfikujemy, w jakich wyzwaniach biznesowych wesprze Was lepszy angielski.
2
Przedstawimy ofertę szkoleń opartą na doświadczeniach z Twojej branży, wraz ze wstępną wyceną.
3
Przeprowadzimy audyt angielskiego pracowników, aby stworzyć precyzyjne plany szkoleniowe.
„To, jak w CoAction podchodzicie do organizacji szkoleń, jest zgoła inne niż to, do czego byliśmy przyzwyczajeni. Od początku widać, że wszystko jest spójne, macie konkretne plany i można trackować progres ludzi w każdym momencie […]”
Masz więcej pytań?
Skontaktuj się z nami, a doradzimy Ci w kwestii szkoleń z angielskiego w Twojej firmie!
Nie jesteśmy stacjonarną szkołą językową. Zajęcia odbywają się głównie online. Każde szkolenie z naszej oferty jesteśmy w stanie od początku do końca przeprowadzić zdalnie i co najważniejsze − zrobić to skutecznie.
Wielu naszych Klientów biznesowych sporo podróżuje, jest w pracy za granicą lub w Polsce w trybie remote. W związku z tym, żeby zachować tempo nauki podczas szkolenia, łączymy się z nimi przez internet. Aby zapewnić wysoką jakość komunikacji, w trakcie spotkań używamy sprawdzonej platformy do prowadzenia webinarów.
Zdarza nam się sporadycznie prowadzić kurs Business English w siedzibie firmy Klienta w Warszawie lub w innych miastach, ale jest to do dogrania na etapie badania potrzeb organizacji.
To prawda, nie mamy cennika na stronie i nie będziemy go dodawać. Wynika to z filozofii naszego podejścia do nauki.
Cena szkolenia zależy m.in. od konkretnego pakietu czy rodzaju kursu. Możemy je zarekomendować dopiero po tym, jak wspólnie wyznaczymy cele i sprawdzimy poziom angielskiego u Twoich ludzi.
Nie uczymy w systemie pay as you go, który zakłada, że kurs nie ma końca ani początku. W CoAction stawiamy na mierzalne cele do zrealizowania w określonym czasie − z przystankami na rewizję realizacji kamieni milowych.
Nasi Klienci uczą się z nami, dlatego, że osiągamy efekty. Płacą nie za nic niewnoszące konwersacje, które mogą być przyjemne, ale za szkolenia z konkretnymi założeniami, realnie rozwijające pracownika.
Krótko − yes, but… Specjalizujemy się w szkoleniach 1-1, bo zazwyczaj naszym Klientom zależy na szybkich efektach. Kursy grupowe są alternatywą w sytuacji, w której firma ma potrzebę kształcenia pracowników, ale nie jest to pilny temat, np. dopiero przygotowujecie się do wyjścia z ofertą na zagranicę.
W regularnych szkoleniach (1 lekcja lub więcej w tygodniu, biznesowy angielski, angielski pod rolę w IT) grupę może tworzyć 2-4 pracowników tej samej firmy. Gdzie to „ale”? Dla zachowania jakości naszych szkoleń i po to, żeby osiągnąć założone cele, grupę tworzymy na podstawie wyników audytów. Łączymy osoby o tym samym poziomie oraz zbliżonych celach.
Podchodzimy do tego na poważnie − nie mamy „litości” dla rozwlekłych zajęć o wszystkim i o niczym, z ludźmi na różnym poziomie komunikacji po angielsku, którzy nie powinni uczyć się w tej samej grupie.
Poczytaj również o tym, co da się osiągnąć, ucząc się indywidualnie z lektorem, a co grupowo.
Większość celów Klientów realizujemy podczas szkoleń z naszymi Lektorami_kami niebędącymi native speakerami. Jednak współpracujemy również z native speakerami m.in. z USA i Wielkiej Brytanii. Dopiero po ustaleniu Waszych potrzeb doradzimy, czy lektorem_ką powinien_nna być native speaker, czy nie jest to konieczne. Narzędzia, rodzaje szkoleń i − co najważniejsze − nasi_sze Lektorzy_ki, dobierani_e są tak, aby zmaksymalizować realizację celów nauki (poczytaj o tym więcej: Angielski − z native speakerem czy polskim nauczycielem?).
W CoAction nie zajmujemy się w 100% typowym outsourcingiem lektora_ki jak inne szkoły czy też zapewnieniem lektora_ki do ogólnych konwersacji. Za naszymi szkoleniami idzie odgórna, systemowa metodyka, którą stosują wszyscy uczący. Mamy te same standardy dla Lektorów_ek z każdego kraju, a także dodatkowo szkolimy ich/je z uczenia specjalistów stricte z branży IT & tech. Wybierając CoAction, stawiasz więc na spójny system.
Poziom oraz jakość angielskiego, biegłość i umiejętność nauczania Business English − to tylko niektóre kryteria rekrutacyjne, które przyjęliśmy dla naszego Zespołu Lektorskiego. Część z naszych Lektorów_ek ma również doświadczenie biznesowe lub jest zainteresowana szeroko rozumianym biznesem.
W profesjonalnym nauczaniu angielskiego rozróżnia się podział na General English − czyli angielski używany w codziennych, ogólnych rozmowach bez specyficznego kontekstu zawodowego (praca, nauka, wąski zakres zainteresowań), a także Business English, na którym my się skupiamy. Rozumiemy go jako angielski szlifowany pod konkretną rolę pod konkretne potrzeby i okoliczności. Z nami Twoi pracownicy nauczą się tylko takiego angielskiego, który będzie związany z kontekstem i obszarem, jakiego będą potrzebować − bez wchodzenia w tematy np. prawnicze czy ekonomiczne, jeśli to nie Wasze branże.
Jako firma pewnie znacie angielski techniczny albo korzystacie z niego biernie − więc musicie go umiejętnie aktywować do aktywnego korzystania w mowie/piśmie.
Nasze plany szkoleniowe opierają się na nauczaniu komunikacji potrzebnej w danej branży − żeby Twój pracownik dysponował w mowie/piśmie słownictwem, strukturami, a także językiem funkcyjnym, które są niezbędne w efektywnym wykonywaniu swoich obowiązków.
To zależy od tego, jak rozumiecie benefit.
Jeśli dla Was benefit jest dodatkiem do wynagrodzenia, którego wykorzystania nie chcecie sprawdzać i nie będziecie dbać o to, co się na takim szkoleniu dzieje − nie pomożemy Wam w przepalaniu budżetów.
To, co doceniają nasi Klienci firmowi to fakt, że po inwestycji w nasze szkolenia wiedzą, że mogą spodziewać się wymiernych korzyści. Sama nauka będzie oparta na celach, których realizację da się zaraportować, opierając je w kontekście poczynionego progresu.
Wtedy takie szkolenie to realny benefit − korzyść zarówno dla pracownika, jak i firmy. Jeśli jako biznes też na to tak patrzycie, to jesteśmy w domu. Będzie wymagało trzymania się sztywnych zasad organizacji szkoleń, które sprawdzają się w praktyce: „Od kiedy uczy u nas CoAction, nie usłyszałam żadnej skargi na zajęcia […]” − Agnieszka Sobańska, People Operations Manager, EL Passion − przeczytaj case study The Software House i o tym, jak rozróżniają szkolenie kluczowych osób z CoAction vs benefitowy angielski dla wszystkich (nie z nami).