KONTAKT
KONTAKT
Business English dla firm

Inwestycja w Business English

to Twój zysk!

Uczymy komunikacji po angielsku pod konkretne cele i role. Mierzymy progres oraz skuteczność nauki. Dbamy o widoczne rezultaty Business English przekładające się na Twój biznes.

opinia - angielski biznesowy w CoAction

„Szkolenia są organizowane sprawnie. CoAction proponuje odpowiednich lektorów i dostosowuje ofertę do naszych nowych potrzeb […]”.

Aleksandra Rychta VP HR, Communications and Continuous Improvement Business Area Europe, Electrolux
opinia o CoAction - angielski w biznesie

„[…] to, że uczycie nie tylko angielskiego, ale też prezentowania, czy tego, jak prowadzić negocjacje po angielsku, wpływa realnie na naszą komunikację z klientami i partnerami”.

Mateusz Kubiczek CEO, The Software House

Od 10 lat jesteśmy partnerem firm
w szkoleniach Business English

Monetyzuj w € oraz $ pracę swoich specjalistów i zyskaj realny zwrot z inwestycji w ich angielski biznesowy

angielski w IT online

Działasz na rynkach zagranicznych, ale chcesz sprzedawać usługi za lepsze stawki i skalować biznes globalnie?

  • Popraw sprzedaż oraz obsługę klienta dzięki znajomości języka angielskiego dopasowanego do ról, a także obowiązków pracowników!
  • Twój człowiek płynnie poprowadzi klienta w różnych sytuacjach biznesowych − zaprezentuje mu wstępną wersję projektu wraz z jego wyceną oraz dokładnym planem realizacji, a następnie dokładnie wybada jego potrzeby w każdej fazie współpracy.
  • Angielski to język biznesu − jego lepsza znajomość to większa szansa na udane negocjacje, wzrost zadowolonych klientów dzięki umiejętnościom komunikacyjnym oraz otwartość ludzi na złożone zadania wymagające precyzyjnego użycia języka.
Michał Piórkowski CEO & Co-founder, Visuality
„Po szkoleniach językowych z CoAction nasi designerzy zaczęli płynnie prezentować makiety i plany projektów przed klientami ze Stanów Zjednoczonych, dzięki czemu zaczęliśmy dosprzedawać design obok technicznego developmentu”.
Zobacz case

Pracownik bez dobrego biznesowego angielskiego nie zarabia na siebie, prawda?

  • Zyskaj pracownika gotowego do wejścia w projekt! Twój człowiek przez słaby angielski w biznesie „nie położy” ważnych tasków, a Ty nie będziesz musiał go ratować przed zagranicznymi kontrahentami.
  • Twoi ludzie będą wizytówką firmy podczas współpracy międzynarodowej. Ich kwalifikacje zrobią przewagę nad konkurencją dzięki odpowiedniej, odważnej komunikacji po angielsku w biznesie.
  • Klient będzie zadowolony z tego, jak sprawnie przebiegają spotkania, a doskonale przygotowany specjalista wykona swoje obowiązki na najwyższym poziomie − używając języka angielskiego w środowisku biznesowym.
Tomasz Stachewicz CEO & Founder, Rebased (obecnie Shopify)
„Znajomość angielskiego jest równie kluczowa jak umiejętność tworzenia oprogramowania. Dzięki CoAction nasi menedżerowie mogli efektywnie uwzględniać poziom angielskiego u pracowników, przydzielając ich do zagranicznych projektów”.
Zobacz case

Zadbaj o lepsze client experience anglojęzycznych klientów, zwiększając przychody swojego biznesu

angielski w IT indywidualnie - dla specjalistów IT, programistów i deweloperów

Twoi specjaliści pod kątem technicznym należą do topu, ale ich angielski biznesowy powoduje nieścisłości?

  • Przekazuj swoim ludziom ambitne zadania i obsługę kluczowych zagranicznych projektów bez obaw o zadowolenie klienta!
  • Project Manager_ka czy konsultant_ka z dobrą znajomością angielskiego zakomunikuje podczas spotkań biznesowych to, co faktycznie powinien_nna, a nie tylko to, co potrafi przez swoje braki językowe
  • Dzięki precyzyjnemu, dyplomatycznemu angielskiemu Twoi specjaliści będą wiedzieć, jak asertywnie argumentować, pokażą klientowi alternatywy oraz precyzyjnie dograją warunki brzegowe w projekcie.
Martyna Anessi People Person & Team Leader, tonik
„Angielski to narzędzie w codziennej pracy. CoAction uczy naszych pracowników praktycznej komunikacji − precyzyjnego języka niezbędnego w obsłudze klientów z USA. Lepszy angielski przekłada się bezpośrednio na zadowolenie naszych partnerów biznesowych”.
Zobacz case

Chcesz wypełnić luki w jakości komunikacji po angielsku pomiędzy fazą sprzedaży, a fazą realizacji?

  • Dokładnie zrozum, czego oczekuje zagraniczny partner − stosuj precyzyjną komunikację. Dobre relacje biznesowe wpływają na long term value, lojalność i dalsze polecenia.
  • Nie stać Cię na to, żeby klienci wracali z problemami do Ciebie lub do headów zespołów przez słabą komunikację po angielsku w fazie realizacji.
  • Twoi ludzie w końcu dogadają się z zagranicznymi klientami na takim poziomie i w zakresie języka angielskiego, jakiego się od nich wymaga. Koniec z overpromises i underdeliveries!
Grzegorz Kemski Chief Operating Officer, EL Passion
„Konkretny poziom angielskiego otwiera u nas możliwość uczestnictwa w najciekawszych anglojęzycznych projektach. Dzięki szkoleniom CoAction mamy pewność, że dany pracownik dobrze reprezentuje firmę i pracuje z zagranicznymi klientami tak, jakby robił to po polsku”.
Zobacz case

Bądź firmą, w której ludzie tworzą stabilne zespołyz niską rotacją i wysokim zadowoleniem z pracy

kurs angielski biznesowy online

Czy angielski jako benefit to jeden z elementów strategii employer brandingowej w Twojej firmie?

  • Dołóż cegiełkę do zadowolenia swoich ludzi oraz u kandydatów do zatrudnienia dzięki wartościowym szkoleniom z języka angielskiego w biznesie − innym od benefitów w konkurencyjnych firmach z Twojej branży.
  • Jako pracodawca zaproponuj szkolenia premium z realnym progresem i zdobywaniem narzędzi do wykonywania codziennej pracy, rownież w międzynarodowym środowisku korporacyjnym.
  • Koniec z narzekaniem na jakość nauki czy słabą frekwencję! Angielski jako benefit nie wpływa realnie na karierę zawodową i umiejętności Twoich ludzi, a robi im… językową krzywdę.
Marek Kirejczyk CEO & Founder, EthWorks
„Chcemy, żeby ludzie się rozwijali i nauka angielskiego jest naturalnym uzupełnieniem tego podejścia. Na szkoleniach CoAction pracowaliśmy z konkretnymi problemami z angielskim. To procentowało, bo czuliśmy widoczny progres w codziennej komunikacji z klientami”.
Zobacz case

Zapewniasz naukę angielskiego, ale nie wszyscy pracownicy są z niej zadowoleni lub nie widzą w tym dużej wartości?

  • Pozwól kluczowej kadrze uczyć się stosowania umiejętności biznesowych po angielsku w praktyce: prezentowania, negocjacji handlowych, efektywnego prowadzenie spotkań czy podczas korespondencji.
  • Popraw pewność siebie u swoich ludzi w pracy w świecie biznesu z anglojęzycznymi kontrahentami. Dzięki szkoleniom z zakresu dobrej komunikacji zbudują trwałe relacje lub przetrwają kryzysy w projekcie. Klienci z biznesów poza granicami kraju poczują tę różnicę!
  • Nie każdy lider przyzna się, że potrzebuje wsparcia w angielskim. Postaw na profesjonalne szkolenie − skuteczną odpowiedź na to, jak opanować bolączki komunikacyjne managementu.
Lidia Łoniewska HR Manager, The Software House (TSH)
„Kluczowe osoby z sales i top managementu otrzymały coś więcej niż kursy angielskiego. Zyskały precyzję komunikacji − wypowiedzi, negocjowania, prezentacji czy small talku. Wpisało się to w firmowe cele rozwojowe i fajnie działa Employer Brandingowo dla pracowników”.
Zobacz case
Dlaczego firmy i specjaliści nam ufają?

Pomagamy w rozwoju biznesów
oraz ludzi dzięki nauczaniu Business English

Wybierają nas m.in. założyciele, menedżerowie i specjaliści z topowych polskich software house’ów, agencji product & design oraz firm technologicznych. Sprawdź potwierdzone opinie o naszych szkoleniach od ponad 70 osób!

Skąd wiemy, że nasze szkolenia działają?

0+ przeszkolonych ekspertów i menedżerów
0+ współpracujących firm
0+ tysięcy przeprowadzonych godzin szkoleń
0% Klientów firmowych z rekomendacji

Zobacz, co osiągnęli nasi Klienci − case study

„Zauważyliśmy poprawę. Język jest płynniejszy, śmiały. Nie boimy się rozmawiać po angielsku […]”
Jagoda Anusiewicz, Head of Operations
Liczba szkoleń 25+
Sprawdź, co udało się osiągnąć dzięki nauce angielskiego z CoAction
„Dzięki CoAction nowi klienci wybrali nas do współpracy − zobaczyli, że poziom angielskiego developerów jest bardzo dobry […]”
Michał Piórkowski, CEO & Co-founder
Liczba szkoleń 30+
Zobacz, co zmieniło się na lepsze w Visuality za sprawą naszych szkoleń
Chcesz poznać nowe zwroty niezbędne w biznesowym angielskim?

Bezpłatny e-book Business English specjalnie dla Ciebie

Wystarczy, że podasz nam swój adres e-mail, a e-book 30 KEY IDIOMS FOR BUSINESS MEETINGS trafi prosto na Twoją skrzynkę. Dzięki nowym zwrotom lepiej zrozumiesz klienta i ożywisz język angielski, polepszając płynność mówienia o biznesie!

Chcesz nas bliżej poznać?

Czujemy biznes tak, jak nikt inny! 🎯

Jako CoAction Business Language Trainers jesteśmy na rynku szkoleń od 2012 roku. Od początku uczyliśmy angielskiego osoby z wymagających branż, takich jak IT & tech, marketing, prawo czy finanse − czym wyróżniamy się do dziś.

Wierzymy, że angielski w kontekście zawodowym to coś więcej niż zwykły benefit − bo podstawa do realizacji zarówno strategii biznesowej całej organizacji czy instytucji, jak i indywidualnych celów zawodowych.

Zawsze uczymy pod konkretne sytuacje zawodowe i na podstawie jasno wyznaczonych celów. To nasza specjalność!

kurs języka angielskiego dla firm

FAQ − najczęstsze pytania do CoAction

Agnieszka Lasoń-Kurzela Head of Customer Care & Finance

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami, a doradzimy Ci w kwestii szkoleń z angielskiego w Twojej firmie!

Nie jesteśmy stacjonarną szkołą językową. Zajęcia odbywają się głównie online. Każde szkolenie z naszej oferty jesteśmy w stanie od początku do końca przeprowadzić zdalnie i co najważniejsze − zrobić to skutecznie.

Wielu naszych Klientów biznesowych sporo podróżuje, jest w pracy za granicą lub w Polsce w trybie remote. W związku z tym, żeby zachować tempo nauki podczas szkolenia, łączymy się z nimi przez internet. Aby zapewnić wysoką jakość komunikacji, w trakcie spotkań używamy sprawdzonej platformy do prowadzenia webinarów.

Zdarza nam się sporadycznie prowadzić kurs Business English w siedzibie firmy Klienta w Warszawie lub w innych miastach, ale jest to do dogrania na etapie badania potrzeb organizacji.

W profesjonalnym nauczaniu angielskiego rozróżnia się podział na General English − czyli angielski używany w codziennych, ogólnych rozmowach bez specyficznego kontekstu zawodowego (praca, nauka, wąski zakres zainteresowań), a także Business English, na którym my się skupiamy. Rozumiemy go jako angielski szlifowany pod konkretną rolę pod konkretne potrzeby i okoliczności. Z nami Twoi pracownicy nauczą się tylko takiego angielskiego, który będzie związany z kontekstem i obszarem, jakiego będą potrzebować − bez wchodzenia w tematy np. prawnicze czy ekonomiczne, jeśli to nie Wasze branże.

Jako firma pewnie znacie angielski techniczny albo korzystacie z niego biernie − więc musicie go umiejętnie aktywować do aktywnego korzystania w mowie/piśmie.

Nasze plany szkoleniowe opierają się na nauczaniu komunikacji potrzebnej w danej branży  − żeby Twój pracownik dysponował w mowie/piśmie słownictwem, strukturami, a także językiem funkcyjnym, które są niezbędne w efektywnym wykonywaniu swoich obowiązków.

Krótko − yes, but… Specjalizujemy się w szkoleniach 1-1, bo zazwyczaj naszym Klientom zależy na szybkich efektach. Kursy grupowe są alternatywą w sytuacji, w której firma ma potrzebę kształcenia pracowników, ale nie jest to pilny temat, np. dopiero przygotowujecie się do wyjścia z ofertą na zagranicę. 

W regularnych szkoleniach (1 lekcja lub więcej w tygodniu, biznesowy angielski, angielski pod rolę w IT) grupę może tworzyć 2-4 pracowników tej samej firmy. Gdzie to „ale”? Dla zachowania jakości naszych szkoleń i po to, żeby osiągnąć założone cele, grupę tworzymy na podstawie wyników audytów. Łączymy osoby o tym samym poziomie oraz zbliżonych celach. 

Podchodzimy do tego na poważnie − nie mamy „litości” dla rozwlekłych zajęć o wszystkim i o niczym, z ludźmi na różnym poziomie komunikacji po angielsku, którzy nie powinni uczyć się w tej samej grupie.

Poczytaj również o tym, co da się osiągnąć, ucząc się indywidualnie z lektorem, a co grupowo.

Większość celów Klientów realizujemy podczas szkoleń z naszymi Lektorami_kami niebędącymi native speakerami. Jednak współpracujemy również z native speakerami m.in. z USA i Wielkiej Brytanii. Dopiero po ustaleniu Waszych potrzeb doradzimy, czy lektorem_ką powinien_nna być native speaker, czy nie jest to konieczne. Narzędzia, rodzaje szkoleń i − co najważniejsze − nasi_sze Lektorzy_ki, dobierani_e są tak, aby zmaksymalizować realizację celów nauki (poczytaj o tym więcej: Angielski − z native speakerem czy polskim nauczycielem?). 

W CoAction nie zajmujemy się w 100% typowym outsourcingiem lektora_ki jak inne szkoły czy też zapewnieniem lektora_ki do ogólnych konwersacji. Za naszymi szkoleniami idzie odgórna, systemowa metodyka, którą stosują wszyscy uczący. Mamy te same standardy dla Lektorów_ek z każdego kraju, a także dodatkowo szkolimy ich/je z uczenia specjalistów stricte z branży IT & tech. Wybierając CoAction, stawiasz więc na spójny system.

Poziom oraz jakość angielskiego, biegłość i umiejętność nauczania Business English − to tylko niektóre kryteria rekrutacyjne, które przyjęliśmy dla naszego Zespołu Lektorskiego. Część z naszych Lektorów_ek ma również doświadczenie biznesowe lub jest zainteresowana szeroko rozumianym biznesem.

To prawda, nie mamy cennika na stronie i nie będziemy go dodawać. Wynika to z filozofii naszego podejścia do nauki. 

Cena szkolenia zależy m.in. od konkretnego pakietu czy rodzaju kursu. Możemy je zarekomendować dopiero po tym, jak wspólnie wyznaczymy cele i sprawdzimy poziom angielskiego u Twoich ludzi. 

Nie uczymy w systemie pay as you go, który zakłada, że kurs nie ma końca ani początku. W CoAction stawiamy na mierzalne cele do zrealizowania w określonym czasie − z przystankami na rewizję realizacji kamieni milowych.

Nasi Klienci uczą się z nami, dlatego, że osiągamy efekty. Płacą nie za nic niewnoszące konwersacje, które mogą być przyjemne, ale za szkolenia z konkretnymi założeniami, realnie rozwijające pracownika.

To zależy od tego, jak rozumiecie benefit. 

Jeśli dla Was benefit jest dodatkiem do wynagrodzenia, którego wykorzystania nie chcecie sprawdzać i nie będziecie dbać o to, co się na takim szkoleniu dzieje − nie pomożemy Wam w przepalaniu budżetów.

To, co doceniają nasi Klienci firmowi to fakt, że po inwestycji w nasze szkolenia wiedzą, że mogą spodziewać się wymiernych korzyści. Sama nauka będzie oparta na celach, których realizację da się zaraportować, opierając je w kontekście poczynionego progresu.

Wtedy takie szkolenie to realny benefit − korzyść zarówno dla pracownika, jak i firmy. Jeśli jako biznes też na to tak patrzycie, to jesteśmy w domu. Będzie wymagało trzymania się sztywnych zasad organizacji szkoleń, które sprawdzają się w praktyce: „Od kiedy uczy u nas CoAction, nie usłyszałam żadnej skargi na zajęcia […]” − Agnieszka Sobańska, People Operations Manager, EL Passion − przeczytaj case study The Software House i o tym, jak rozróżniają szkolenie kluczowych osób z CoAction vs benefitowy angielski dla wszystkich (nie z nami).

Co proponujemy w ramach nauki angielskiego dla firm?

Business English

🚀 Opakowujemy język w profesjonalny i nowoczesny angielski biznesowy! To spersonalizowane, regularne zajęcia w tempie dostosowanym do poziomu pracownika i celów firmy. Twój człowiek zyska m.in. płynność oraz pewność wypowiedzi podczas spotkań z klientem lub zespołem − nauczy się współczesnego angielskiego do wykorzystania w pracy. Opcja na start zarówno dla osób technicznych, jak i z działów biznesowych (marketing, HR itd.).

Technical English

👨‍💻 Nauczymy Twoich ludzi swobodnego i poprawnego używania technicznego angielskiego − dopasowanego do realizacji obowiązków typowo w ich roli. Zaczną oni aktywnie wykorzystywać branżowy język specjalistyczny w praktyce. Zakres słownictwa oraz jego wymowy dobieramy tak, żeby przygotowywał do rozmów technicznych po angielsku. Dobre uzupełnienie umiejętności ze szkolenia Business English.

English+Skills

📈 Dajemy coś więcej niż tylko język angielski dla konkretnej umiejętności. Podczas warsztatów pokażemy, jak stworzyć przewagę komunikacyjną, wykorzystując profesjonalny język w wąskim kontekście (prezentacja oferty, storytelling, wygłoszenie pitcha, negocjowanie, prowadzenie skutecznych spotkań, dyplomatyczna i efektywna obsługa klienta). Twoi ludzie nabiorą większej pewności w sytuacji biznesowej, z którą będą mieć do czynienia!

Audyt językowy

💡 Kompleksowo i rzetelnie ocenimy poziom operacyjności Twoich ludzi po angielsku. Pokażemy, jak w rzeczywistości specjalista porozumiewa się po angielsku podczas wykonywania codziennych zadań. Analizę oprzemy na symulacji typowych dla danej roli sytuacji komunikacyjnych, takich jak np.: rozmowa z klientem, spotkania, prezentacje. Wyniki pozwolą ocenić, jak jakość angielskiego wpływa na doświadczenie klienta (CX), zespołu oraz samego pracownika!

Jaki będzie następny krok?

Na początek umówmy się na discovery call

Nasi Klienci zazwyczaj próbowali wcześniej różnych rozwiązań − angielskiego w szkołach językowych, z lektorem, z native speakerem, w aplikacji. Są również tacy, którzy chcą zorganizować angielski w firmie po raz pierwszy. Jednak często dopiero po spotkaniu z nami dochodzą do sedna wyzwania, z jakim się mierzą. Dlatego chcę z Tobą porozmawiać.

W CoAction uważamy, że nauka angielskiego w firmie wykorzystującej ten język w codziennej komunikacji, musi być zaprojektowana wokół konkretnych celów biznesowych. Punkt wyjścia to zrozumienie, jak pracownicy „czują się” z angielskim − czy przyczynia się to do ich zaangażowania w anglojęzyczne projekty oraz w jakim stopniu jakość komunikacji wpływa na Customer Experience i postrzeganie ich eksperckości.

Ma to dla Ciebie sens? Zobacz, co jeszcze omówimy na discovery callu, a następnie od razu wybierz dogodny termin spotkania online!

Warsztaty English + Skills
Przemysław Fidzina CEO
TAK, umawiam DISCOVERY CALL!

Piszemy o angielskim po… polsku!

Angielski w firmie

Angielski to nie tylko benefit! Webinar z Ekspertką HR − Mają Gojtowską

Co wg Ekspertki HR jest kluczowe w przypadku szkoleń z angielskiego w firmach i dlaczego sama poleca CoAction?

Czytam więcej
Porady

Angielski z native speakerem

Często zgłaszają się do nas osoby, które koniecznie chcą mieć zajęcia z tzw. native speakerem − czyli osobą, której pierwszym językiem jest język angielski. Zazwyczaj pytamy wtedy, czym podyktowana jest ta potrzeba. Okazuje się, że nie zawsze tak naprawdę jest konieczne, żeby nauczycielem był ktoś ze Stanów czy z Wielkiej Brytanii. W tym wpisie podpowiemy, kiedy rzeczywiście lepiej szukać lekcji z native speakerem, a kiedy polski lektor będzie dla Ciebie zdecydowanie dobrym i trafnym wyborem.

Czytam więcej
Metodyka

Audyt językowy − co to jest, dla kogo i jaki jest jego cel?

Jedną z pozycji w naszej ofercie jest Audyt językowy. W tym wpisie wyjaśniamy, czym jest Audyt, jak wygląda proces przeprowadzania Audytu, ja także, jaki jest jego cel i jakie konkretne korzyści ze sobą niesie.

Czytam więcej