KONTAKT
KONTAKT

Business English dla firm

 

Jeśli budowanie relacji z zagranicznymi partnerami jest wyzwaniem i…

X pracownicy piszą, zamiast rozmawiać,

X są wykluczeni z udziału w międzynarodowych projektach,

X nie radzą sobie w kontaktach i negocjacjach na branżowych wydarzeniach,

X są zniechęceni nieefektywnymi szkoleniami językowymi,

X a zagraniczni klienci wybierają konkurencję…

 

Porozmawiajmy o rozwiązaniach.

angielski biznesowy dla firm

Zaufali nam

angielski dla firm

Magia dzięki know-how

✅ By zapewnić uczestnikom niezbędne umiejętności dla pełnej efektywności w pracy wdrażamy 3-etapowy proces analizy potrzeb i celów:

 

1. Discovery Call – rozpoznajemy, jak znajomość angielskiego wspiera strategiczne cele Twojej firmy oraz określamy kluczowe wyzwania.

 

2. Audyt językowy – oceniamy rzeczywisty poziom językowy pracownika w kontekście jego obecnej lub przyszłej roli, dostarczając pisemny raport.

 

3. Training Outlineopracowujemy precyzyjne plany szkoleniowe, uwzględniając perspektywę biznesu, wyniki audytów oraz potrzeby poszczególnych pracowników.

 

✅ Następnie dobieramy lektora, biorąc pod uwagę poziom językowy, stanowisko i osobowość każdego uczestnika oraz specyfikę jego branży, aby zmotywować do skutecznej nauki.

 

✅ Rezultat? Szkolenia oparte na autentycznych materiałach, bieżącym feedbacku od lektora i aktywnym używaniu języka. A to wszystko w kontekście rzeczywistych interakcji biznesowych.

Zobacz naszych lektorów
Dlaczego klienci nam ufają?

Pomagamy w rozwoju biznesów
i zespołów dzięki Business English

Wybierają nas przedstawiciele różnych branż m.in. branży medycznej, produkcji czy finansów. Sprawdź potwierdzone opinie o naszych szkoleniach!

Jakie szkolenia biznesowego angielskiego oferujemy? Sprawdź! ⬇️

Kursy Business English są dostępne w formule indywidualnej i grupowej, online lub stacjonarnie.

ANGIELSKI BIZNESOWY DLA MENADŻERA

Czy Twoi menedżerowie są tak samo skuteczni po angielsku, jak w języku ojczystym?

 

Pełny opis

Dzięki temu szkoleniu menedżerowie w Twojej firmie zyskają swobodę i precyzję w komunikacji zarówno z klientami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi. Prezentacje, spotkania czy codzienne interakcje ze współpracownikami lub klientami po angielsku wejdą im w krew, ponieważ każde zajęcia w ramach szkolenia uczą języka potrzebnego w konkretnych, dobranych do uczestnika sytuacjach biznesowych.

 

Przykładowe obszary

– Prezentowanie
– Prowadzenie spotkań
– Negocjowanie
– Rozmowy nieformalne
– 1-1 z pracownikami z innych krajów

ANGIELSKI BIZNESOWY DLA SPECJALISTY

Chcesz, aby Twój zespół specjalistów był gotowy do płynnej komunikacji po angielsku, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba?

 

Pełny opis

Specjaliści rozwiną umiejętność swobodnej rozmowy w obszarach swoich obowiązków. Przełączając się na angielski, będą konkretniej komunikować wyniki swoich zadań, zaczną aktywnie włączać się w dyskusje podczas spotkań, przestaną chować się po kątach, gdy do firmy przyjdzie anglojęzyczny klient lub ktoś z centrali.

 

Przykładowe obszary
– Raportowanie
– Prezentowanie
– Uczestnictwo w spotkaniach
– Small talk

WARSZTATY ENGLISH+SKILLS

A gdyby tak doskonalić angielski pracowników, jednocześnie rozwijając ich kluczowe kompetencje biznesowe?

 

Pełny opis

Na warsztatach pracujemy nad językiem, który pomaga w efektywnym prezentowaniu, prowadzeniu negocjacji, organizowaniu i facylitacji spotkań oraz nawiązywaniu kontaktów biznesowych. Zajęcia prowadzone są przez ekspertów językowych z doświadczeniem w środowisku biznesowym. Warsztaty sprawdzą się szczególnie u osób przygotowujących się do ważnych zadań i wydarzeń z życia firmy, takich jak prezentacje dla zarządu, targi branżowe czy spotkania z klientami.

 

Dostępne warsztaty

– Presenting & Pitching
– Public Speaking
– Running Meetings
– Facilitating Workshops
– Negotiating
– Networking at Events

WARSZTATY KULTUROWE

Zależy Ci na tym, aby Twoi pracownicy naturalnie dostosowywali swój styl komunikacji do partnerów biznesowych z różnych kultur?

 

Pełny opis

W takim razie wybierz warsztaty kulturowe. Uczą, jak dostosować styl komunikacji do wybranych różnic kulturowych, takich jak sposób udzielania informacji zwrotnej, zarządzanie czasem czy współpraca w zespole. Warsztaty są szczególnie przydatne dla osób, które pracują w międzynarodowych środowiskach, budują relacje z zagranicznymi kontrahentami lub prowadzą globalne projekty.

 

Dostępne warsztaty
– Meetings with the Americans
– Meetings with the British
– Meetings on the Arabian Peninsula

ANGIELSKI BRANŻOWY

Potrzebujesz dopasowanego angielskiego specjalistycznego – w zakresie technologii, prawa, medycyny lub innych specjalizacji?

 

Pełny opis

Jeśli znasz biernie słownictwo z danego obszaru, my poprzez odpowiednie ćwiczenia i sterowane rozmowy, sprawimy, że zaczniesz go używać w mowie i płynnie wplatać w rozmowy biznesowe. Jeśli nie znasz w ogóle języka angielskiego w swojej branży – zaczniemy od zbudowania bazy i również nauczymy Cię używania go podczas rozmów (zapytaj o dostępność).

CURRENT AFFAIRS IN BUSINESS

A może chcesz, aby Twój zespół swobodnie prowadził small talk o aktualnościach z branży po angielsku z partnerami biznesowymi?

 

Pełny opis

Dyskusje na temat bieżących wydarzeń w biznesie, np. zmiany w gospodarce, trendy w zarządzaniu czy wpływ globalnych wydarzeń na rynki. Warsztaty pozwalają ćwiczyć swobodę wypowiedzi i poszerzać zakres słownictwa przydatnego podczas spotkań, networkingu czy rozmów z partnerami biznesowymi.

Dostępne opcje:

Sesje 30-, 45- i 60-minutowe. 

Potrzebujesz angielskiego w branży IT?

Przejdź na: Angielski w IT dla firm

 

Jak wyglądają zajęcia w CoAction?

Audyt sprawia, że zajęcia koncentrują się na celach uczestników, co skraca proces nauki i realnie zmniejsza ogólne koszty projektu. Plan szkolenia oparty na audycie znacząco podnosi motywację pracowników, co bezpośrednio przekłada się na wyższą frekwencję i efektywność szkolenia.

Na zajęciach ćwiczymy język do natychmiastowego zastosowania w konkretnych sytuacjach biznesowych. Wspieramy skuteczny system powtórek, wykorzystując autorski Training Report oraz fiszki Quizlet, co przyspiesza zapamiętywanie i eliminuje powracające błędy.

Dodatkowo, zapewniamy dożywotni dostęp do materiałów szkoleniowych, w tym self-study pack wzbogacony o spersonalizowane rekomendacje od dedykowanego lektora.

Oferujemy również jasne zasady przekładania lub odwoływania zajęć, co pozwala firmie zachować ciągłość szkoleń w nieprzewidzianych sytuacjach.

Wybierając Coaction, inwestujesz w efektywne i spersonalizowane szkolenie, które realnie przełoży się na komunikacyjne sukcesy Twojego zespołu.

Zobacz testimoniale video i case studies

„Zauważyliśmy poprawę. Język jest płynniejszy, śmiały. Nie boimy się rozmawiać po angielsku […]”
Jagoda Anusiewicz, Head of Operations
Liczba szkoleń 25+
Sprawdź, co udało się osiągnąć dzięki nauce angielskiego z CoAction
tonik case study
„CoAction uczy naszych pracowników praktycznej komunikacji − precyzyjnego języka niezbędnego w obsłudze klientów z USA. Lepszy angielski przekłada się bezpośrednio na zadowolenie naszych partnerów biznesowych”.
Martyna Anessi Head of People, tonik
pracowników uważa, że ich kursy były spójne z założonymi celami 100%
osób zostało zaudytowanych i/lub przeszkolonych na C1 68
Poznaj nasze sposoby na lepszy CX klientów z USA!

Gwarantujemy kompleksowe wsparcie na każdym etapie

angielski w IT dla firm

Dbamy o każdy aspekt współpracy – od merytorycznego, przez organizacyjny, po finansowy. Dzięki temu współpraca jest płynna i bezstresowa na każdym etapie realizacji.

➡️ Opiekun organizacyjny odpowiada za koordynację projektu, w tym organizację szkoleń i raportowanie. Regularny kontakt i zarządzanie przepływem informacji odciążają dział HR z obowiązków administracyjnych.

➡️ Metodyk dba o merytoryczną spójność projektu – od przygotowania koncepcji, wyboru odpowiedniego lektora i monitorowania jakości, po analizę postępów uczestników i wsparcie w procesie nauki.

➡️ Opiekun finansowy zapewnia jasne i terminowe rozliczenia oraz przygotowuje zestawienia dopasowane do indywidualnych wymagań Klienta.

Czytaj dalej

Jak wyceniamy szkolenia?

Chcesz poznać cenę szkolenia dla Twojej firmy? Wybierz dogodny sposób kontaktu poniżej: formularz, termin spotkania online lub telefon i umów się na darmową konsultację. Porozmawiamy o Twoich celach, po czym przedstawimy indywidualną wycenę.

Skąd wiemy, że nasze szkolenia działają?

0+ przeszkolonych ekspertów i menedżerów
0+ współpracujących firm
0+ tysięcy przeprowadzonych godzin szkoleń
0% Klientów firmowych z rekomendacji
Jak praktyczny biznesowy angielski wpisze się w Twoje cele?

Umów się
na bezpłatną konsultację

Calendly - Przemysław Fidzina - Portret
Przemysław Fidzina KLIENCI FIRMOWI
Rezerwuję termin

Wypełnij formularz

    0 / 1000 znaków

    Twoje dane osobowe przetwarzane są do celów takich jak komunikacja w sprawie oferty zgodnie z polityką prywatności.

    Dziękujemy za kontakt!

    Potwierdzamy, że otrzymaliśmy Twoją wiadomość.
    Odezwiemy się do Ciebie niebawem! 👋

    1

    Zidentyfikujemy, w jakich wyzwaniach biznesowych wesprze Was lepszy angielski.

    2

    Przedstawimy ofertę szkoleń opartą na doświadczeniach z Twojej branży, wraz ze wstępną wyceną.

    3

    Przeprowadzimy audyt angielskiego pracowników, aby stworzyć precyzyjne plany szkoleniowe.

    Opinia o angielskim biznesowym w CoAction:

    „To, jak w CoAction podchodzicie do organizacji szkoleń, jest zgoła inne niż to, do czego byliśmy przyzwyczajeni. Od początku widać, że wszystko jest spójne, macie konkretne plany i można trackować progres ludzi w każdym momencie […]”

    opinia HR o kursach CoAction
    Martyna Anessi Head of People, tonik

    FAQ − najczęstsze pytania do CoAction

    Agnieszka Lasoń-Kurzela Deputy CEO: Customer Success

    Masz więcej pytań?

    Skontaktuj się z nami, a doradzimy Ci w kwestii szkoleń z angielskiego w Twojej firmie!

    Nie jesteśmy stacjonarną szkołą językową. Zajęcia odbywają się głównie online. Każde szkolenie z naszej oferty jesteśmy w stanie od początku do końca przeprowadzić zdalnie i co najważniejsze − zrobić to skutecznie.

    Wielu naszych Klientów biznesowych sporo podróżuje, jest w pracy za granicą lub w Polsce w trybie remote. W związku z tym, żeby zachować tempo nauki podczas szkolenia, łączymy się z nimi przez internet. Aby zapewnić wysoką jakość komunikacji, w trakcie spotkań używamy sprawdzonej platformy do prowadzenia webinarów.

    Zdarza nam się sporadycznie prowadzić kurs Business English w siedzibie firmy Klienta w Warszawie lub w innych miastach, ale jest to do dogrania na etapie badania potrzeb organizacji.

    To prawda, nie mamy cennika na stronie i nie będziemy go dodawać. Wynika to z filozofii naszego podejścia do nauki.

    Cena szkolenia zależy m.in. od konkretnego pakietu czy rodzaju kursu. Możemy je zarekomendować dopiero po tym, jak wspólnie wyznaczymy cele i sprawdzimy poziom angielskiego u Twoich ludzi. 

    Nie uczymy w systemie pay as you go, który zakłada, że kurs nie ma końca ani początku. W CoAction stawiamy na mierzalne cele do zrealizowania w określonym czasie − z przystankami na rewizję realizacji kamieni milowych.

    Nasi Klienci uczą się z nami, dlatego, że osiągamy efekty. Płacą nie za nic niewnoszące konwersacje, które mogą być przyjemne, ale za szkolenia z konkretnymi założeniami, realnie rozwijające pracownika.

    Krótko − yes, but… Specjalizujemy się w szkoleniach 1-1, bo zazwyczaj naszym Klientom zależy na szybkich efektach. Kursy grupowe są alternatywą w sytuacji, w której firma ma potrzebę kształcenia pracowników, ale nie jest to pilny temat, np. dopiero przygotowujecie się do wyjścia z ofertą na zagranicę. 

    W regularnych szkoleniach (1 lekcja lub więcej w tygodniu, biznesowy angielski, angielski pod rolę w IT) grupę może tworzyć 2-4 pracowników tej samej firmy. Gdzie to „ale”? Dla zachowania jakości naszych szkoleń i po to, żeby osiągnąć założone cele, grupę tworzymy na podstawie wyników audytów. Łączymy osoby o tym samym poziomie oraz zbliżonych celach. 

    Podchodzimy do tego na poważnie − nie mamy „litości” dla rozwlekłych zajęć o wszystkim i o niczym, z ludźmi na różnym poziomie komunikacji po angielsku, którzy nie powinni uczyć się w tej samej grupie.

    Poczytaj również o tym, co da się osiągnąć, ucząc się indywidualnie z lektorem, a co grupowo.

    Większość celów Klientów realizujemy podczas szkoleń z naszymi Lektorami_kami niebędącymi native speakerami. Jednak współpracujemy również z native speakerami m.in. z USA i Wielkiej Brytanii. Dopiero po ustaleniu Waszych potrzeb doradzimy, czy lektorem_ką powinien_nna być native speaker, czy nie jest to konieczne. Narzędzia, rodzaje szkoleń i − co najważniejsze − nasi_sze Lektorzy_ki, dobierani_e są tak, aby zmaksymalizować realizację celów nauki (poczytaj o tym więcej: Angielski − z native speakerem czy polskim nauczycielem?). 

    W CoAction nie zajmujemy się w 100% typowym outsourcingiem lektora_ki jak inne szkoły czy też zapewnieniem lektora_ki do ogólnych konwersacji. Za naszymi szkoleniami idzie odgórna, systemowa metodyka, którą stosują wszyscy uczący. Mamy te same standardy dla Lektorów_ek z każdego kraju, a także dodatkowo szkolimy ich/je z uczenia specjalistów stricte z branży IT & tech. Wybierając CoAction, stawiasz więc na spójny system.

    Poziom oraz jakość angielskiego, biegłość i umiejętność nauczania Business English − to tylko niektóre kryteria rekrutacyjne, które przyjęliśmy dla naszego Zespołu Lektorskiego. Część z naszych Lektorów_ek ma również doświadczenie biznesowe lub jest zainteresowana szeroko rozumianym biznesem.

    W profesjonalnym nauczaniu angielskiego rozróżnia się podział na General English − czyli angielski używany w codziennych, ogólnych rozmowach bez specyficznego kontekstu zawodowego (praca, nauka, wąski zakres zainteresowań), a także Business English, na którym my się skupiamy. Rozumiemy go jako angielski szlifowany pod konkretną rolę pod konkretne potrzeby i okoliczności. Z nami Twoi pracownicy nauczą się tylko takiego angielskiego, który będzie związany z kontekstem i obszarem, jakiego będą potrzebować − bez wchodzenia w tematy np. prawnicze czy ekonomiczne, jeśli to nie Wasze branże.

    Jako firma pewnie znacie angielski techniczny albo korzystacie z niego biernie − więc musicie go umiejętnie aktywować do aktywnego korzystania w mowie/piśmie.

    Nasze plany szkoleniowe opierają się na nauczaniu komunikacji potrzebnej w danej branży  − żeby Twój pracownik dysponował w mowie/piśmie słownictwem, strukturami, a także językiem funkcyjnym, które są niezbędne w efektywnym wykonywaniu swoich obowiązków.

    To zależy od tego, jak rozumiecie benefit. 

    Jeśli dla Was benefit jest dodatkiem do wynagrodzenia, którego wykorzystania nie chcecie sprawdzać i nie będziecie dbać o to, co się na takim szkoleniu dzieje − nie pomożemy Wam w przepalaniu budżetów.

    To, co doceniają nasi Klienci firmowi to fakt, że po inwestycji w nasze szkolenia wiedzą, że mogą spodziewać się wymiernych korzyści. Sama nauka będzie oparta na celach, których realizację da się zaraportować, opierając je w kontekście poczynionego progresu.

    Wtedy takie szkolenie to realny benefit − korzyść zarówno dla pracownika, jak i firmy. Jeśli jako biznes też na to tak patrzycie, to jesteśmy w domu. Będzie wymagało trzymania się sztywnych zasad organizacji szkoleń, które sprawdzają się w praktyce: „Od kiedy uczy u nas CoAction, nie usłyszałam żadnej skargi na zajęcia […]” − Agnieszka Sobańska, People Operations Manager, EL Passion − przeczytaj case study The Software House i o tym, jak rozróżniają szkolenie kluczowych osób z CoAction vs benefitowy angielski dla wszystkich (nie z nami).

    Rola języka angielskiego – dowiedz się więcej z artykułów poniżej

    Angielski w firmie

    Angielski to nie tylko benefit! Webinar z Ekspertką HR − Mają Gojtowską

    Co wg Ekspertki HR jest kluczowe w przypadku szkoleń z angielskiego w firmach i dlaczego sama poleca CoAction?

    Czytam więcej
    Porady

    Angielski z native speakerem

    Często zgłaszają się do nas osoby, które koniecznie chcą mieć zajęcia z tzw. native speakerem − czyli osobą, której pierwszym językiem jest język angielski. Zazwyczaj pytamy wtedy, czym podyktowana jest ta potrzeba. Okazuje się, że nie zawsze tak naprawdę jest konieczne, żeby nauczycielem był ktoś ze Stanów czy z Wielkiej Brytanii. W tym wpisie podpowiemy, kiedy rzeczywiście lepiej szukać lekcji z native speakerem, a kiedy polski lektor będzie dla Ciebie zdecydowanie dobrym i trafnym wyborem.

    Czytam więcej
    Metodyka

    Jak skutecznie komunikować się z innymi? Obejrzyj webinar o narzędziu DEARMAN!

    Każdy z nas w pewnym momencie zadaje sobie pytanie jak skutecznie komunikować się z innymi. Czy zdarzyło Ci się kiedyś czuć, że trudno Ci asertywnie przedstawić własne argumenty i potrzeby w pracy? A może potrafisz to zrobić, ale czujesz, że nie idzie Ci to za dobrze? Być może właśnie DEARMAN to narzędzie, którego szukałeś/aś, aby usprawnić swoją komunikację biznesową. Dowiedz się na czym to polega i zdobądź cenną wiedzę z webinaru!

    Czytam więcej