- CoAction
- 03.12.2022
Angielski to nie tylko benefit! Webinar z Ekspertką HR − Mają Gojtowską
Co wg Ekspertki HR jest kluczowe w przypadku szkoleń z angielskiego w firmach i dlaczego sama poleca CoAction?
Czytam więcejInwestycja w angielski IT to Twój zysk
Uczymy komunikacji po angielsku pod konkretne cele i role. Mierzymy progres oraz skuteczność nauki. Dbamy o widoczne rezultaty przekładające się na Twój biznes.
„[…] to, że uczycie nie tylko angielskiego, ale też prezentowania, czy tego, jak prowadzić negocjacje po angielsku, wpływa realnie na naszą komunikację z klientami i partnerami”.
Dowozimy widoczne rezultaty,
bo realizujemy wyznaczone cele. Po prostu.
Bez znajomości zagadnień gramatycznych powiesz niewiele, ale bez słownictwa… nie powiesz nic. Dlatego z nami angielskiego nauczysz się w oparciu o podejście leksykalne, które ma rzeczywiste i szybkie przełożenie na komunikację biznesową. Ta zasada towarzyszy naszym wszystkim szkoleniom oraz narzędziom.
➔ Jasno określamy i nazywamy sytuacje, w jakich ludzie używają angielskiego w komunikacji w codziennej pracy.
➔ Tworzymy indywidualny plan nauki wokół realnych wydarzeń na konkretnym stanowisku.
➔ Przerabiamy niezbędne elementy językowe potrzebne w komunikacji w danej roli w firmie.
Wybierają nas m.in. założyciele, menedżerowie i specjaliści z topowych polskich software house’ów, agencji product & design oraz firm technologicznych. Sprawdź ponad 70 potwierdzonych opinii Klientów o naszych szkoleniach!
„Zauważyliśmy poprawę. Język jest płynniejszy, śmiały. Nie boimy się rozmawiać po angielsku […]”Jagoda Anusiewicz, Head of Operations
„Dzięki CoAction nowi klienci wybrali nas do współpracy − zobaczyli, że poziom angielskiego developerów jest bardzo dobry […]”Michał Piórkowski, CEO & Co-founder
Wystarczy, że podasz nam swój adres e-mail, a e-book 30 KEY IDIOMS FOR BUSINESS MEETINGS trafi prosto na Twoją skrzynkę. Dzięki nowym zwrotom lepiej zrozumiesz klienta i ożywisz język angielski, polepszając płynność mówienia o biznesie!
Jako CoAction Business Language Trainers jesteśmy na rynku szkoleń od 2012 roku. Od początku uczyliśmy angielskiego osoby z IT & tech − czym wyróżniamy się do dziś.
W 2016 zaczęliśmy pierwszą współpracę z software housem − Visuality. I tak od polecenia do polecenia, poznając potrzeby branży software development & design, zbudowaliśmy swoją specjalizację − angielski dla IT & tech.
Wierzymy, że angielski w kontekście zawodowym w IT to coś więcej niż zwykły benefit − bo podstawa do realizacji zarówno strategii biznesowej całej organizacji, jak i indywidualnych celów zawodowych.
Masz więcej pytań?
Skontaktuj się z nami, a doradzimy Ci w kwestii szkoleń z angielskiego w Twojej firmie!
Nie jesteśmy stacjonarną szkołą językową. Głównie uczymy online. Na podstawie historii sukcesów naszych Klientów wiemy, że każde szkolenie z oferty jesteśmy w stanie od początku do końca przeprowadzić zdalnie. I co najważniejsze − zrobić to skutecznie.
Wielu naszych Klientów biznesowych sporo podróżuje lub pracuje w trybie remote. W związku z tym, żeby zachować tempo nauki podczas szkolenia, łączymy się z nimi przez internet. Aby zapewnić wysoką jakość komunikacji, w trakcie spotkań używamy sprawdzonej platformy do prowadzenia webinarów.
Zdarza nam się sporadycznie prowadzić kursy w siedzibie firmy Klienta w przypadku usługi w Warszawie lub w innych miastach, ale jest to do dogrania na etapie badania potrzeb organizacji.
W profesjonalnym nauczaniu angielskiego rozróżnia się podział na General English − czyli angielski używany w codziennych, ogólnych rozmowach bez specyficznego kontekstu zawodowego (praca, nauka, wąski zakres zainteresowań), a także Business English, na którym my się skupiamy. Rozumiemy go jako angielski szlifowany pod konkretną rolę pod konkretne potrzeby i okoliczności. Z nami Twoi pracownicy nauczą się tylko takiego angielskiego, który będzie związany z kontekstem i obszarem, jakiego będą potrzebować − bez wchodzenia w tematy np. prawnicze czy ekonomiczne, jeśli to nie Wasze branże.
Jako firma pewnie znacie angielski techniczny albo korzystacie z niego biernie − więc musicie go umiejętnie aktywować do aktywnego korzystania w mowie/piśmie.
Angielski dla IT to personalizacja biznesowego angielskiego (skrojonego pod obowiązki zawodowe) w kierunku języka, który się przydaje w danej roli w firmie w IT & tech − zazwyczaj chodzi o „ubranie” języka technicznego w komunikat zrozumiały zarówno dla klienta, jak i osoby technicznej, z którą się rozmawia. Dodatkowo trzeba znać kontekst w interakcjach typowych dla IT.
Nasze plany szkoleniowe opierają się na nauczaniu komunikacji potrzebnej np. w konkretnych eventach scrumowych − żeby Twój pracownik dysponował w mowie/piśmie słownictwem, strukturami, a także językiem funkcyjnym, które są niezbędne w efektywnym dogadaniu się na daily, retro czy sprint review.
Krótko − yes, but… Specjalizujemy się w szkoleniach 1-1, bo zazwyczaj naszym Klientom zależy na szybkich efektach. Kursy grupowe są alternatywą w sytuacji, w której firma ma potrzebę kształcenia pracowników, ale nie jest to pilny temat, np. dopiero przygotowujecie się do wyjścia z ofertą na zagranicę.
W regularnych szkoleniach (1 lekcja lub więcej w tygodniu, biznesowy angielski, angielski pod rolę w IT) grupę może tworzyć 2-4 pracowników tej samej firmy. Gdzie to „ale”? Dla zachowania jakości naszych szkoleń i po to, żeby osiągnąć założone cele, grupę tworzymy na podstawie wyników audytów. Łączymy osoby o tym samym poziomie oraz zbliżonych celach.
Podchodzimy do tego na poważnie − nie mamy „litości” dla rozwlekłych zajęć o wszystkim i o niczym, z ludźmi na różnym poziomie komunikacji po angielsku, którzy nie powinni uczyć się w tej samej grupie.
Większość celów Klientów realizujemy podczas szkoleń z naszymi Lektorami_kami niebędącymi native speakerami. Jednak współpracujemy również z native speakerami m.in. z USA i Wielkiej Brytanii. Dopiero po ustaleniu Waszych potrzeb doradzimy, czy lektorem_ką powinien_nna być native speaker, czy nie jest to konieczne. Narzędzia, rodzaje szkoleń i − co najważniejsze − nasi_sze Lektorzy_ki, dobierani_e są tak, aby zmaksymalizować realizację celów nauki (poczytaj o tym więcej: Angielski − z native speakerem czy polskim nauczycielem?).
W CoAction nie zajmujemy się w 100% typowym outsourcingiem lektora_ki jak inne szkoły czy też zapewnieniem lektora_ki do ogólnych konwersacji. Za naszymi szkoleniami idzie odgórna, systemowa metodyka, którą stosują wszyscy uczący. Mamy te same standardy dla Lektorów_ek z każdego kraju, a także dodatkowo szkolimy ich/je z uczenia specjalistów stricte z branży IT & tech. Wybierając CoAction, stawiasz więc na spójny system.
Poziom oraz jakość angielskiego, biegłość i umiejętność nauczania Business English − to tylko niektóre kryteria rekrutacyjne, które przyjęliśmy dla naszego Zespołu Lektorskiego. Część z naszych Lektorów_ek ma również doświadczenie biznesowe lub jest zainteresowana szeroko rozumianym biznesem.
To prawda, nie mamy cennika na stronie i nie będziemy go dodawać. Wynika to z filozofii naszego podejścia do nauki.
Cena szkolenia zależy m.in. od konkretnego pakietu czy rodzaju kursu. Możemy je zarekomendować dopiero po tym, jak wspólnie wyznaczymy cele i sprawdzimy poziom angielskiego u Twoich ludzi.
Nie uczymy w systemie pay as you go, który zakłada, że kurs nie ma końca ani początku. W CoAction stawiamy na mierzalne cele do zrealizowania w określonym czasie − z przystankami na rewizję realizacji kamieni milowych.
Nasi Klienci uczą się z nami, dlatego, że osiągamy efekty. Płacą nie za nic niewnoszące konwersacje, które mogą być przyjemne, ale za szkolenia z konkretnymi założeniami, realnie rozwijające pracownika.
To zależy od tego, jak rozumiecie benefit.
Jeśli dla Was benefit jest dodatkiem do wynagrodzenia, którego wykorzystania nie chcecie sprawdzać i nie będziecie dbać o to, co się na takim szkoleniu dzieje − nie pomożemy Wam w przepalaniu budżetów.
To, co doceniają nasi Klienci firmowi to fakt, że po inwestycji w nasze szkolenia wiedzą, że mogą spodziewać się wymiernych korzyści. Sama nauka będzie oparta na celach, których realizację da się zaraportować, opierając je w kontekście poczynionego progresu.
Wtedy takie szkolenie to realny benefit − korzyść zarówno dla pracownika, jak i firmy. Jeśli jako biznes też na to tak patrzycie, to jesteśmy w domu. Będzie wymagało trzymania się sztywnych zasad organizacji szkoleń, które sprawdzają się w praktyce: „Od kiedy uczy u nas CoAction, nie usłyszałam żadnej skargi na zajęcia […]” − Agnieszka Sobańska, People Operations Manager, EL Passion − przeczytaj case study The Software House i o tym, jak rozróżniają szkolenie kluczowych osób z CoAction vs benefitowy angielski dla wszystkich (nie z nami).
🚀 Opakowujemy techniczny język IT w profesjonalny, biznesowy angielski! To spersonalizowane, regularne zajęcia w tempie dostosowanym do pracownika i celów firmy. Twój człowiek zyska m.in. płynność oraz pewność wypowiedzi podczas eventów scrumowych, spotkań z klientem lub zespołem − nauczy się nowoczesnego angielskiego! Opcja na start zarówno dla osób technicznych, jak i z działów biznesowych.
👨💻 Nauczymy Twoich ludzi swobodnego i poprawnego używania technicznego angielskiego − dopasowanego typowo do ich roli. Specjalista_ka IT (programista_ka, tester_ka, architekt_ka, PO, CTO itd.) zacznie aktywnie wykorzystywać język branżowy w praktyce. Specjalistyczne słownictwo oraz jego wymowę dobieramy tak, żeby przygotowywały do rozmów technicznych po angielsku. Dobre uzupełnienie umiejętności ze szkolenia English for IT.
📈 Dajemy coś więcej niż tylko język angielski dla konkretnej umiejętności. Podczas warsztatów pokażemy, jak stworzyć przewagę komunikacyjną, wykorzystując profesjonalny język w wąskim kontekście (prezentacja oferty, storytelling, wygłoszenie pitcha, negocjowanie, prowadzenie skutecznych spotkań, dyplomatyczna i efektywna obsługa klienta). Twoi ludzie nabiorą większej pewności w sytuacji biznesowej, z którą będą mieć do czynienia!
💡 Przygotujemy specjalistów_tki IT na rozmowy po angielsku z potencjalnym klientem o nowym projekcie i jego dalszej płynnej realizacji. Podczas intensywnego, 5-godzinnego warsztatu nasza doświadczona Trenerka zadba m.in. o przygotowanie do rzeczowej, pewnej odpowiedzi na pytania, które można usłyszeć na Client Interview. Imponujcie profesjonalną komunikacją na kluczowym etapie − koniec z ławeczką dla devów czy designerów_ek!
Nasi Klienci zazwyczaj próbowali wcześniej różnych rozwiązań − angielskiego w szkołach językowych, z lektorem, z native speakerem, w aplikacji. Są również tacy, którzy chcą zorganizować angielski w firmie IT & tech po raz pierwszy. Jednak często dopiero po spotkaniu z nami dochodzą do sedna wyzwania, z jakim się mierzą. Dlatego chcę z Tobą porozmawiać.
W CoAction uważamy, że nauka angielskiego w firmie IT & tech chcącej skutecznie działać z klientami zagranicznymi, musi być zaprojektowana wokół konkretnych celów biznesowych. Punkt wyjścia to zrozumienie, jak pracownicy „czują się” z angielskim − czy przyczynia się to do ich zaangażowania w anglojęzyczne projekty oraz w jakim stopniu jakość komunikacji wpływa na Customer Experience i postrzeganie ich eksperckości.
Ma to dla Ciebie sens? Zobacz, co jeszcze omówimy na discovery callu, a następnie od razu wybierz dogodny termin spotkania online!
„Od kiedy uczy u nas CoAction, nie usłyszałam żadnej skargi na zajęcia. Wcześniej moi pracownicy często narzekali na poziom lekcji angielskiego […]”.