KONTAKT
KONTAKT

Angielski dla IT

 

Wiemy jak trudno o szkolenia spójne z realiami branży
i sprawnie zorganizowane.


Brak swobodnej i precyzyjnej komunikacji po angielsku:
❌ utrudnia pozyskiwanie klientów za granicą;
❌ źle wpływa na współpracę z klientami i partnerami zagranicznymi;
❌ wyklucza ekspertów ze słabym angielskim z kontaktów z klientem;
❌ generuje nieporozumienia, wydłuża czas trwania spotkań, zmniejsza efektywność pracy.

angielski dla it

Zaufali nam

Magia dzięki know-how

✅ Dzięki 3-etapowemu procesowi identyfikacji potrzeb i celów uczestnicy szkolą się dokładnie z tego, czego potrzebują do pełnej operacyjności w swoich rolach.

1 Discovery Call – odkrywamy, jak znajomość angielskiego jest powiązana z celami strategicznymi Waszej firmy i docieramy do sedna wyzwań.

2 Audyt językowy – weryfikujemy realne umiejętności pracownika w kontekście jego obecnej lub docelowej roli z pisemną informacją zwrotną w postaci raportu.

3 Training Outline – przygotowujemy konkretne plany szkoleniowe uwzględniające perspektywę biznesu, aktualne kompetencje uczestników i sytuacje, w jakich używają języka angielskiego.

Indywidualnie dobieramy lektora uwzględniając poziom, rolę i osobowość uczestnika oraz potrzeby branży, tak, aby szkoleni byli w pełni zmotywowani, a nauka efektywna.

✅ Efekt? Otrzymujesz szkolenia, które wykorzystując autentyczne materiały, symulują rzeczywiste interakcje biznesowe w IT. Skupiamy się na aktywnym używaniu języka oraz bieżącym feedbacku od lektora.

angielski w IT indywidualnie

Sprawdź poniżej jakie szkolenia oferujemy ⬇️

Proponujemy przede wszystkim kursy angielskiego online – indywidualne lub grupowe. Jeśli zależy Ci na zajęciach stacjonarnych, skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się, czy możemy zorganizować Angielski dla IT w Twojej lokalizacji.

ANGIELSKI W SPRZEDAŻY W IT

Zwiększ skuteczność rozmów handlowych z klientami zagranicznymi. 

 

Pełen opis

Twój zespół sales & presales zyska umiejętności takie jak mówienie o wartości oferty językiem korzyści, płynne prowadzeniediscoverycall i moderowanie warsztatów. Udział w szkoleniu umożliwi budowanie silniejszych relacji z klientami anglojęzycznymi i wpłynie na konwersję. 

 

Przykładowe obszary

– Discovery call
– Warsztaty z klientem
– Prezentowanie rozwiązań technicznych
– Prezentowanie oferty
– Negocjacje warunków umowy
– Small talk biznesowy

ANGIELSKI W PROJEKTACH IT

Popraw efektywność pracy Twojego zespołu i skróć czas spotkań, dzięki precyzyjnej komunikacji w anglojęzycznych projektach.

 

Pełen opis

Wzmacniamy komunikację zespołu w sytuacjach takich jak prowadzenie technicznych dyskusji, wyrażanie wątpliwości czy zadawanie pytań i prezentowanie. To szkolenie stworzyliśmy po to, by Wasi eksperci w pełni prezentowali swoją wiedzę i umiejętności, a międzynarodowe projekty przebiegały sprawnie i budowały pozytywne doświadczenia klientów.

 

Przykładowe obszary
– Eventy scrumowe
– Demo feature’ów
– Burze mózgów
– Negocjacje backlogu
– Spotkania jeden na jeden

WARSZTATY ENGLISH+SKILLS

Rozwijaj angielski pracowników, doskonaląc ich wybrane umiejętności biznesowe dzięki praktycznym warsztatom.

 

Pełen opis

Ćwiczymy język potrzebny do profesjonalnego prezentowania, negocjowania, facylitacji spotkań, networkingu itp. Warsztaty prowadzone przez trenerów językowych specjalizujących się w danych obszarach. Przydatne dla osób przygotowujących się do konkretnego wydarzenia, np. konferencji, webinaru, warsztatu czy prelekcji.

 

Dostępne warsztaty

– Presenting & Pitching
– Public Speaking
– Running Meetings
– Facilitating Workshops
– Negotiating
– Networking at Events

WARSZTATY KULTUROWE

Spraw, żeby pracownicy zaczęli dostosowywać swój styl komunikacji biznesowej do zwyczajów i preferencji rozmówców z odmiennych kultur.

 

Pełen opis

Trener uwrażliwia na odmienne style komunikacji i przyjęte praktyki, takie jak sposób udzielania feedbacku czy zarządzanie czasem i zespołem. Szczególnie przyda się osobom, które chcą uniknąć gaf na tle kulturowym i świadomie podejść do międzynarodowych relacji oraz prowadzenia negocjacji. 

 

Dostępne warsztaty
– Meetings with the Americans
– Meetings with the British
– Meetings on the Arabian Peninsula

SZKOLENIE CLIENT INTERVIEW

Przygotuj deweloperów i innych ekspertów IT do rozmowy z anglojęzycznym klientem, aby zwiększyć szansę wejścia do projektu.

 

Pełen opis

Krótkie, intensywne szkolenie prowadzone przez doświadczonych trenerów. Uczestnicy zyskują strukturę i płynność w autoprezentacji, opisywaniu doświadczenia, case’ów projektu i stacku. Ćwiczą jak w profesjonalny sposób odpowiadać na pytania klienta.

CURRENT AFFAIRS IN TECH

Rozmowy o aktualnościach ze świata technologii – zwiększ swobodę wypowiedzi i utrzymaj dobry poziom angielskiego w zespole.

 

Pełen opis

Konwersacje skoncentrowane na technologii i tym, jak ona oddziałuje na świat biznesu, polityki, spraw społecznych, sportu czy nauki. Zajęcia pozwalają być na bieżąco z nowinkami, którymi żyje świat. Rozwijają umiejętność rozmowy na szerszą gamę tematów, co może okazać się przydatne podczas networkingu czy small talku.

To okazja do podtrzymania wysokiego poziomu języka angielskiego i poszerzenia zakresu aktywnie używanego słownictwa.  

Dostępne w formie sesji 30-, 45- i 60-minutowych. 

Zobacz też szkolenia Business English

Wygoda współpracy oparta o kompleksową obsługę

angielski w IT dla firm

Bierzemy odpowiedzialność za wszystkie aspekty: merytoryczne, organizacyjne i rozliczeniowe.

To zapewnia komfort współpracy i proaktywną obsługę na każdym etapie.

➡️ Opiekun organizacyjny koordynuje projekt, w tym organizację szkoleń i raportowanie. Utrzymuje kontakt i czuwa nad przepływem informacji odciążając dział HR od zadań administracyjnych. 

➡️ Metodyk zapewnia spójność merytoryczną od koncepcji, przez dopasowanie lektora, monitorowanie jakości i wsparcie dla uczących się, po analizę postępów uczestników.  

➡️ Opiekun finansowy gwarantuje przejrzyste i terminowe rozliczenia oraz podsumowania w formatach dopasowanych do potrzeb Klienta. 

Czytaj dalej
Co zyskujesz z językiem angielskim dla firm?

Nasi Klienci żałują tylko tego, że tak późno do nas trafili!

Zobacz, jak pomogliśmy już wielu firmom z branży IT.

Chcesz, aby Twój zespół precyzyjniej badał potrzeby w rozmowie z zagranicznym klientem, pewnie i językiem korzyści prezentował techniczne rozwiązania po angielsku lub profesjonalnie zaprezentował firmę podczas konferencji?

 

Zobacz testimoniale video i case studies

Case study

Jak pomogliśmy agencji designu tonik podnieść jakość komunikacji pracowników z klientami z USA? [CASE STUDY] 

tonik to design house współpracujący wyłącznie z klientami zagranicznymi. Około 98% projektów prowadzą dla firm z USA, przede wszystkim startupów i scaleupów. Awesome! Opierają się na pracy product designerów i no-code developerów, którzy jednocześnie pełnią rolę konsultantów oraz ekspertów będących bardzo blisko klienta. Deweloperzy i projektanci tonika, oprócz prezentowania wycinku swojej pracy (wireframe’ów, mockupów, feature’ów), potrzebują rozmawiać z klientem o nowych funkcjonalnościach, czy argumentować swoje wybory. W takich sytuacjach stosują szeroki zakres umiejętności komunikacyjnych. Angielski staje się wówczas dla nich kluczowym narzędziem pracy. Jak skutecznie wykorzystać język jako narzędzie do pokazania swojej ekspertyzy stając się sparing partner klienta, a nie tylko wykonawcą? O tym dowiesz się w tym case study!

Czytam więcej
Case study

Jak przeszkoliliśmy 15 kluczowych pracowników TSH w stosowaniu umiejętności biznesowych po angielsku? The Software House [CASE STUDY]

Choć wygrali ranking na najmniej pomysłową nazwę software house’u w Polsce, to ich projekty należą do najciekawszych w branży IT nad Wisłą. A że zazwyczaj siła tkwi w prostocie, TSH zgłosiło się do CoAction z jasną potrzebą wyszkolenia najważniejszych specjalistów w zakresie − jak to sami nazwali − „full stack communication”. Dla nas brzmiało to jak plan, dlatego zakasaliśmy rękawy i wzięliśmy się do roboty. Co udało się osiągnąć dzięki tej współpracy od 2020 roku? O tym w poniższym case study!

Czytam więcej
Case study

Dzięki jakościowej komunikacji po angielsku Visuality podbija rynek międzynarodowy [VIDEO]

„Po szkoleniach językowych z CoAction nasi designerzy zaczęli płynnie prezentować mockupy i wireframe’y przed klientami ze Stanów Zjednoczonych, dzięki czemu zaczęliśmy dosprzedawać design obok developmentu”. Michał Piórkowski CEO & Co-founder Projekt w liczbach − effectivity for Visuality 0+ liczba szkoleń z…

Czytam więcej

No dobrze, ale ile to będzie kosztować?

Projekt szkoleniowy opracowujemy indywidualnie biorąc pod uwagę potrzeby i uwarunkowania Twojej firmy. Jeśli więc chcesz poznać estymację kosztu, zarezerwuj bezpłatną konsultację, opowiedz nam o swoich celach i poznaj wstępną kalkulację.

Jak praktyczny kurs języka angielskiego wpisze się w Twoje cele?

Umów się
na bezpłatną konsultację

Calendly - Przemysław Fidzina - Portret
Przemysław Fidzina KLIENCI FIRMOWI
Rezerwuję termin

Wypełnij formularz

    0 / 1000 znaków

    Twoje dane osobowe przetwarzane są do celów takich jak komunikacja w sprawie oferty zgodnie z polityką prywatności.

    Dziękujemy za kontakt!

    Potwierdzamy, że otrzymaliśmy Twoją wiadomość.
    Odezwiemy się do Ciebie niebawem! 👋

    1

    Zidentyfikujemy, w jakich wyzwaniach biznesowych wesprze Was lepszy angielski.

    2

    Przedstawimy ofertę szkoleń opartą na doświadczeniach z branży IT, wraz ze wstępną wyceną.

    3

    Przeprowadzimy audyt angielskiego pracowników, aby stworzyć precyzyjne plany szkoleniowe.

    Angielski dla IT – opinia:

    „To, jak w CoAction podchodzicie do organizacji szkoleń, jest zgoła inne niż to, do czego byliśmy przyzwyczajeni. Od początku widać, że wszystko jest spójne, macie konkretne plany i można trackować progres ludzi w każdym momencie […]”

    opinia HR o kursach CoAction
    Martyna Anessi Head of People, tonik

    Poczytaj o komunikacji po angielsku w IT

    Porady

    Skuteczna komunikacja podczas discovery call po angielsku

    W dzisiejszym świecie biznesu komunikacja odgrywa kluczową rolę w budowaniu trwałych relacji z klientami. Jednym z najważniejszych momentów w procesie nawiązywania kontaktu z potencjalnym klientem jest discovery meeting, czyli rozmowa wstępna mająca na celu poznanie potrzeb i oczekiwań klienta. W niniejszym artykule przyjrzymy się technikom skutecznej komunikacji podczas spotkań discovery po angielsku oraz sposobom praktycznego wykorzystania tych technik w codziennej pracy.

    Czytam więcej
    Angielski indywidualny

    Angielski dla analityka IT – przeczytaj opinię ekspertki, Moniki Perendyk

    W dzisiejszym dynamicznym świecie IT, umiejętność posługiwania się językiem angielskim stała się kluczowym narzędziem stosowanym w wielu sytuacjach zawodowych. Dla analityków IT i analityków biznesowych, którzy na co dzień poruszają się w obszarze technologii, podnoszenie zdolności do porozumiewania się po angielsku staje się nie tylko wymogiem, ale również strategiczną inwestycją dla pracy z klientami w międzynarodowym środowisku biznesowym. Czytaj dalej, a z naszej rozmowy z Moniką Perendyk, dowiesz się, dlaczego angielski dla analityków w IT jest tak ważny dla ich rozwoju zawodowego!

    Czytam więcej
    Metodyka

    Jak skutecznie komunikować się z innymi? Obejrzyj webinar o narzędziu DEARMAN!

    Każdy z nas w pewnym momencie zadaje sobie pytanie jak skutecznie komunikować się z innymi. Czy zdarzyło Ci się kiedyś czuć, że trudno Ci asertywnie przedstawić własne argumenty i potrzeby w pracy? A może potrafisz to zrobić, ale czujesz, że nie idzie Ci to za dobrze? Być może właśnie DEARMAN to narzędzie, którego szukałeś/aś, aby usprawnić swoją komunikację biznesową. Dowiedz się na czym to polega i zdobądź cenną wiedzę z webinaru!

    Czytam więcej

    Angielski dla IT – najczęstsze wątpliwości firm przed wyborem kursu angielskiego dla pracowników IT

    Czy każdy pracownik chce się rozwijać? Nie, ale każdy dobrze zmotywowany pracownik nie tylko chce, a także wie, po co to robi. 😉

    Historie naszych Klientów pokazują, że praktyczny kurs angielskiego z jasno określonym celem dopasowanym pod rolę zawodową motywuje do wkładania wysiłku w naukę, doceniania szkolenia oraz pracodawcy, który zapewnia taki benefit. 

    Dostajemy regularnie opinie, że praktyczny kurs angielskiego z nami sprawia, iż ludzie w końcu wiedzą, czego im brakuje i nad czym muszą jeszcze popracować. Nasz raport postępu jest zresztą świetnym motywatorem, bo pracownicy widzą, że ich nauka angielskiego nie idzie na marne – ich poziom języka angielskiego idzie do góry.

     

    Jeśli oczekujesz od zespołu przejścia od poziomu A1 do C1 w miesiąc, to… możemy od razu powiedzieć, że to się nie uda.

    Dobra wiadomość jest taka, że czas i tak mija.

    Warto, aby wraz z jego upływem wiązał się stopniowy, zauważalny przyrost praktycznych umiejętności u pracowników, który może zapewnić angielski w IT.

    Nie tracimy czasu na zbędne tematy. Od początku badamy Twoje potrzeby i priorytety, dlatego wiemy, na czym się skupić. Jesteśmy w stanie zaproponować Ci różne warianty szkoleń z języka angielskiego w zależności od okoliczności. Jeśli nie masz wystarczająco dużo zasobów na rekomendowane rozwiązanie, jesteśmy w stanie zaplanować mniejsze cele, których zrealizowanie nadal przyniesie Ci wymierne korzyści. 

    Angielski dla specjalistów IT projektujemy tak, aby był elastyczny i dostosowany do harmonogramów pracowników (dajemy możliwość odwołania 25% zajęć, aby uwzględnić ważne wydarzenia, choroby czy urlopy).  

     

    Dlatego na wstępie weryfikujemy Twoje potrzeby poprzez audyt pracowników. To pozwoli ocenić, czy inwestycja w naukę języka angielskiego właśnie w tym momencie jest dla Ciebie optymalnym rozwiązaniem. 

    Uczymy języka angielskiego tak, aby jak najefektywniej wykorzystywać czas. Zajęcia są dostosowane do prawdziwych potrzeb (np. kick off, obsługa klientów zagranicznych, prezentowanie na standach scrumowych itd.), w celu jak najszybszego wdrażania niezbędnych umiejętności w rzeczywistej komunikacji.

    Warto także zwrócić uwagę, że język angielski dla specjalistów IT oprócz zastosowania w codziennej pracy to wielki plus przy nauce innych zagadnień. Znajomość języka angielskiego, w tym poznanie specjalistycznego słownictwa czy wybrane reguły gramatyczne mogą pomóc w sprawnym przechodzeniu przez szkolenia techniczne odbywające się po angielsku.

    W końcu wiele jakościowych kursów oferowanych jest jedynie w języku angielskim. Również nowinki w środowisku IT techniczni najszybciej pozyskają ze źródeł anglojęzycznych. Szkoda byłoby, gdyby specjalistów IT ograniczały bariery językowe, czyż nie?

    Pełna zgoda. Chodzi jednak o to, że znajomość angielskiego, czyli precyzyjne wypowiedzi w neutralnym akcencie i bez rażących błędów, ubrane w profesjonalny przekaz, zbudują w Twoim Kliencie poczucie zaufania do ekspertyzy Twojego zespołu/firmy i dadzą gwarancję na swobodną komunikację w projekcie.  

    Klient, który poczuje, że się z Wami dogada, chętniej opowie o swoich bolączkach, potrzebach i obiekcjach, co ułatwi Wam jego pozyskanie i retencję. Z kolei płynna komunikacja to mniejsze straty zasobów wynikających m.in. z niedogadania lub lęku do przyznania przez członków zespołu, że czegoś nie zrozumieli po angielsku. Praktyczny kurs języka angielskiego z CoAction pozwoli zminimalizować te ryzyka.

     

    Najlepiej w rozmowie o problemie technicznym i dopytywaniu o szczegóły wypada ekspert.  Czasem ten kontakt osób technicznych z Klientem zagranicznym jest wręcz nieunikniony, a wtedy nieprzygotowany techniczny może spowodować więcej szkody niż pożytku. Tutaj wkracza znajomość języka obcego, a dokładniej szkolenie z angielskiego dla specjalistów IT. W końcu chodzi o pokazanie Klientowi, że mamy pomysł na rozwiązanie jego painpointów, a nie wprowadzanie dodatkowego zamętu.

    Szkolenie nie tylko sprzedażowców, a także konsultantów i specjalistów IT to szansa na dosprzedaż, zwiększenie poziomu customer experience czy swobodne przydzielanie osób do zadań w ramach zespołu.

     

    Zgadzamy się, że umiejętności językowe to nie wszystko. Nie ma jednak umiejętności miękkich bez języka. Nasz praktyczny kurs języka angielskiego lub intensywne warsztaty pozwolą Twoim pracownikom w pełni wykorzystać swoje dotychczasowe umiejętności miękkie czy techniczne na tym samym poziomie, co w ich rodzimym języku.

    Dzięki temu mogą efektywniej komunikować się z klientami, prezentować rozwiązania czy odpowiadać na pytania z pełnym zrozumieniem i pewnością siebie.

    To prawda, że nie każdy kurs języka angielskiego jest skuteczny. My jesteśmy od skutecznych szkoleń i to nie tylko nasze zdanie — potwierdzają to liczne opinie.

    Pokazujemy mierzalne wyniki nauki angielskiego.

    Trening podczas kursu Angielski dla IT polega na ćwiczeniu realnych sytuacji, których pracownik doświadcza w swojej roli, ale w kontrolowanych warunkach. W ten sposób zapewniamy Twojej ekipie bezpieczną przestrzeń do praktyki, który pozwala ograniczyć ryzyka wizerunkowe. Nie ma ryzyka fakapu jak przy trenowaniu w codziennej pracy.

    Jeśli pojawiają się problemy, od razu informujemy o tym fakcie, dlatego czarno na białym widzisz, co się sprawdza i w czyj język angielski warto dalej inwestować.

     

    To świetnie! Warto mieć procedury. Niestety nie da się przewidzieć wszystkiego…

    Taka nieoczekiwana sytuacja to moment, kiedy Twój pracownik może zaliczyć klapę. Z drugiej strony ma szansę spektakularnie się wyróżnić (zanim klient machnie ręką i trafi do konkurencji)!

    Czy anglojęzyczni klienci docenią templatkę w momencie, gdy sytuacja wyjdzie poza schemat?

    Znajomość języka angielskiego staje się coraz bardziej powszechna, a z tym rosną również oczekiwania Klientów. Z odpowiednim poziomem znajomości języka angielskiego specjalista IT poradzi sobie z każdym niestandardowym pytaniem lub potrzebą albo w elegancki sposób kupi sobie czas, aby znaleźć odpowiedź u źródła prawdy w organizacji. Warto rozpocząć naukę angielskiego, zanim klient zareaguje negatywnie na nasz poziom znajomości angielskiego.

    Niezliczona ilość opinii od firm i osób prywatnych potwierdza nasze wieloletnie doświadczenie w pracy z firmami z branży IT.

    Rozumiemy nie tylko proces nauki języka angielskiego, ale także specyfikę sprzedaży software’u, cyklów w agile i innych wyzwań w międzynarodowych projektach IT, z którymi się mierzycie. Wiemy też, że zespoły często składają się z mieszanek narodowości. Jesteśmy klejem, który spaja zespoły i procesy dzięki lepszej komunikacji. 

     Niezależnie czy potrzebujecie wsparcia z Klientami, czy wspólnego języka w zespole, gdzie część nie zna polskiego, możemy dopasować angielski IT do Waszej sytuacji. 

     

    Zdaniem naszych klientów per saldo vs efekt drożej wyszły im zajęcia angielskiego z native’ami czy lektorami, które miesiącami czy latami nie przynosiły oczekiwanych efektów, a firma za nie płaciła – aż przyszli do nas.

    My, szanując czas i budżet naszych klientów, zaczynamy od audytu komunikacji w języku angielskim u każdego zgłoszonego do szkoleń pracownika. Bywa tak, że po audycie w ogóle nie rekomendujemy szkolić danej osoby ze względu na to, że zwrot z inwestycji w czasie może nie iść w parze z celami firmy.

    Audyty dają podstawę do zaproponowania programów szkoleniowych, które uwzględniają cel nauki, rolę pracownika, profil klienta, z którym pracownik rozmawiać ma po angielsku, stan wyjściowy komunikacji vs stan docelowy vs benchmark rynkowy jakości komunikacji (czy firma chce, by pracownicy po prostu sobie radzili, czy chcą by przez to jak się komunikują byli postrzegani jako profesjonaliści z Europy).

    Jako firma oszczędzacie czas i budżet potrzebny do wyszkolenia specjalistów IT, bo dostajecie od nas informację, na jakim poziomie jest język angielski pracownika, co trzeba usprawnić, by był operacyjny. My to wszystko wdrażamy i np. przez powtórzenie audytu pokazujemy progres — taki realny, wpływający na jakości komunikacji na spotkaniach, a nie na papierze, pokazujący tylko czy B1 zmieniło się już na B2.

    Jeśli nie masz wystarczająco dużo zasobów na gruntowne przeszkolenie wszystkich pracowników, pomagamy w doborze osób, na których wyszkoleniu najbardziej zyska firma. Jesteśmy również w stanie zaplanować mniejsze cele opierające się na rozwiązaniu tylko najdotkliwszych problemów tak, aby zrealizować praktyczny kurs języka angielskiego dla IT przy optymalnym wykorzystaniu Twoich środków.

    Główne korzyści z udziału w kursie angielskiego dla specjalistów IT obejmują poprawę kompetencji językowych, co pozwala z większą łatwością posługiwać się angielskim w IT. Dzięki nauce języka angielskiego specjaliści mogą profesjonalnie wypowiadać się w swojej pracy, co zaczyna być coraz ważniejsze w branży IT, w szczególności w rolach takich jak product owner, analityk czy architekt rozwiązań.

    Kurs języka angielskiego od CoAction oferuje unikalne połączenie umiejętności językowych i komunikacyjnych, co przekłada się na efektywne zarządzanie projektami. Opinie klientów potwierdzają, że uczestnicy kursów zyskują pewność siebie i lepszą komunikację w międzynarodowych zespołach.