Zdaniem naszych klientów per saldo vs efekt drożej wyszły im zajęcia angielskiego z native’ami czy lektorami, które miesiącami czy latami nie przynosiły oczekiwanych efektów, a firma za nie płaciła – aż przyszli do nas.
My, szanując czas i budżet naszych klientów, zaczynamy od audytu komunikacji w języku angielskim u każdego zgłoszonego do szkoleń pracownika. Bywa tak, że po audycie w ogóle nie rekomendujemy szkolić danej osoby ze względu na to, że zwrot z inwestycji w czasie może nie iść w parze z celami firmy.
Audyty dają podstawę do zaproponowania programów szkoleniowych, które uwzględniają cel nauki, rolę pracownika, profil klienta, z którym pracownik rozmawiać ma po angielsku, stan wyjściowy komunikacji vs stan docelowy vs benchmark rynkowy jakości komunikacji (czy firma chce, by pracownicy po prostu sobie radzili, czy chcą by przez to jak się komunikują byli postrzegani jako profesjonaliści z Europy).
Jako firma oszczędzacie czas i budżet potrzebny do wyszkolenia specjalistów IT, bo dostajecie od nas informację, na jakim poziomie jest język angielski pracownika, co trzeba usprawnić, by był operacyjny. My to wszystko wdrażamy i np. przez powtórzenie audytu pokazujemy progres — taki realny, wpływający na jakości komunikacji na spotkaniach, a nie na papierze, pokazujący tylko czy B1 zmieniło się już na B2.
Jeśli nie masz wystarczająco dużo zasobów na gruntowne przeszkolenie wszystkich pracowników, pomagamy w doborze osób, na których wyszkoleniu najbardziej zyska firma. Jesteśmy również w stanie zaplanować mniejsze cele opierające się na rozwiązaniu tylko najdotkliwszych problemów tak, aby zrealizować praktyczny kurs języka angielskiego dla IT przy optymalnym wykorzystaniu Twoich środków.