KONTAKT
KONTAKT
Angielski IT dla firm

Inwestycja w angielski IT to Twój zysk

Uczymy komunikacji po angielsku pod konkretne cele i role. Mierzymy progres oraz skuteczność nauki. Dbamy o widoczne rezultaty przekładające się na Twój biznes.

Od kiedy uczy u nas CoAction, nie usłyszałam żadnej skargi na zajęcia. Wcześniej moi pracownicy często narzekali na poziom lekcji angielskiego […]”.

Agnieszka Sobańska People Operations Manager, EL Passion

„[…] to, że uczycie nie tylko angielskiego, ale też prezentowania, czy tego, jak prowadzić negocjacje po angielsku, wpływa realnie na naszą komunikację z klientami i partnerami”.

Mateusz Kubiczek CEO, The Software House (TSH)

Od 10 lat jesteśmy partnerem najmocniejszych graczy
na rynku IT & tech w nauce języka angielskiego

Monetyzuj w € oraz $ pracę swoich specjalistów IT i zyskaj realny zwrot z inwestycji w ich angielski

angielski w IT online

Działasz na rynkach zagranicznych, ale chcesz sprzedawać usługi za lepsze stawki i skalować biznes globalnie?

  • Popraw sprzedaż oraz obsługę klienta dzięki angielskiemu dopasowanemu do ról, a także obowiązków pracowników!
  • Twój człowiek będzie profesjonalnie wypowiadać się i płynnie poprowadzi warsztat dla klienta, dokładnie wybada jego potrzeby w fazie discovery oraz zwinnie zaprezentuje mu mockup projektu lub jego estymację.
  • Lepszy angielski to udane interview do projektu, omijanie „ławeczki” przez słabą komunikację i otwartość na złożone zadania wymagające precyzyjnego użycia języka w zarządzaniu projektami.
Michał Piórkowski CEO & Co-founder, Visuality
„Po szkoleniach językowych z CoAction nasi designerzy zaczęli płynnie prezentować mockupy i wireframe’y przed klientami ze Stanów Zjednoczonych, dzięki czemu zaczęliśmy dosprzedawać design obok developmentu”.
Zobacz case

Pracownik bez dobrego angielskiego nie zarabia na siebie, prawda?

  • Zyskaj pracownika gotowego do wejścia w projekt! Programista lub grafik przez słaby angielski „nie położy” ważnych tasków, a Ty nie będziesz musiał go ratować.
  • Twoi ludzie będą wizytówką firmy na arenie międzynarodowej. Zrobią przewagę nad konkurencją dzięki odpowiedniemu, odważnemu mówieniu po angielsku.
  • Klient będzie zadowolony z tego, jak sprawnie przebiegają scrum meetingi, programista płynnie przeprowadzi demo feature’a, a PM dobrze poradzi sobie z eskalacją.
Tomasz Stachewicz CEO & Founder, Rebased (obecnie Shopify)
„Znajomość angielskiego w IT jest równie kluczowe jak umiejętność tworzenia oprogramowania. Dzięki CoAction nasi menedżerowie mogli efektywnie uwzględniać poziom angielskiego u pracowników, przydzielając ich do zagranicznych projektów”.
Zobacz case

Zadbaj o lepsze client experience anglojęzycznych klientów, zwiększając przychody swojego biznesu

angielski dla specjalistów IT, programistów, deweloperów

Twoi specjaliści pod kątem technicznym należą do topu, ale ich komunikacja po angielsku powoduje nieścisłości?

  • Przekazuj swoim ludziom ambitne zadania i obsługę kluczowych zagranicznych projektów bez obaw o zadowolenie klienta!
  • PM czy konsultant w codziennej pracy z klientem zakomunikuje po angielsku to, co faktycznie powinien, a nie tylko to, co potrafi przez swoje braki językowe.
  • Dzięki precyzyjnemu, dyplomatycznemu angielskiemu Twoi specjaliści związani z IT (programiści, designerzy itd.) będą asertywni, pokażą klientowi zaawansowane alternatywy oraz precyzyjnie dograją warunki brzegowe w projekcie.
Martyna Anessi Head of People, tonik
„Angielski w IT to narzędzie w codziennej pracy. CoAction uczy naszych pracowników praktycznej komunikacji − precyzyjnego języka niezbędnego w obsłudze klientów z USA. Lepszy angielski przekłada się bezpośrednio na zadowolenie naszych partnerów biznesowych”.
Zobacz case

Chcesz wypełnić luki w jakości komunikacji po angielsku pomiędzy fazą sprzedaży, a fazą delivery?

  • Dokładnie zrozum, czego oczekuje zagraniczny partner − stosuj precyzyjną komunikację. Dobre relacje biznesowe wpływają na long term value, lojalność i dalsze polecenia.
  • Nie stać Cię na to, żeby klienci wracali z problemami do Ciebie lub do headów zespołów przez słabe kompetencje językowe po angielsku, który jest potrzebny na co dzień w fazie realizacji.
  • Twoi developerzy oraz designerzy w końcu będą w stanie porozumieć się z zagranicznym klientem na takim poziomie, jakiego się od nich wymaga. Koniec z overpromises i underdeliveries!
Grzegorz Kemski Chief Operating Officer, EL Passion
„Konkretna znajomość języka angielskiego otwiera u nas możliwość uczestnictwa w najciekawszych anglojęzycznych projektach. Dzięki szkoleniom CoAction mamy pewność, że dany pracownik dobrze reprezentuje firmę i pracuje z zagranicznymi klientami w języku angielskim tak, jakby robił to po polsku”.
Zobacz case

Bądź firmą, w której ludzie tworzą stabilne zespoły IT z niską rotacją i wysokim zadowoleniem z pracy

kurs angielski biznesowy online

Czy angielski jako benefit to jeden z elementów strategii employer brandingowej w Twojej firmie?

  • Dołóż cegiełkę do zadowolenia swoich ludzi dzięki wartościowym szkoleniom z nowoczesnego jężyka angielskiego dla IT − innym od benefitów w konkurencyjnych firmach IT.
  • Zaproponuj pracownikom szkolenia premium na wyższym poziomie przeznaczone dla osób z IT − naukę języka z realnym progresem i zdobywaniem narzędzi do wykonywania codziennej pracy. Będą cieszyły się dużym zainteresowaniem!
  • Koniec z narzekaniem na jakość nauki czy słabą frekwencję! Angielski jako benefit nie wpływa realnie na kwalifikacje zawodowe Twoich ludzi, a robi im… językową krzywdę.
Marek Kirejczyk CEO & Founder, EthWorks
„Chcemy, żeby ludzie się rozwijali i nauka angielskiego jest naturalnym uzupełnieniem tego podejścia. Na szkoleniach CoAction pracowaliśmy z konkretnymi problemami z angielskim. To procentowało, bo czuliśmy widoczny progres w codziennej komunikacji z klientami”.
Zobacz case

Zapewniasz naukę angielskiego, ale nie wszyscy pracownicy są z niej zadowoleni lub nie widzą w tym dużej wartości?

  • Pozwól kluczowej kadrze uczyć się stosowania umiejętności biznesowych po angielsku w praktyce: prezentowania, negocjowania czy efektywnego prowadzenie spotkań.
  • Popraw pewność siebie u swoich ludzi w pracy z anglojęzycznymi klientami. Dzięki dobrej komunikacji z zakresu IT zbudują trwałe relacje lub przetrwają kryzysy w projekcie.
  • Nie każdy lider przyzna się, że ma barierę językową i potrzebuje wsparcia w angielskim. Postaw na profesjonalny, praktyczny kurs języka angielskiego − skuteczną odpowiedź na bolączki komunikacyjne managementu.
Lidia Łoniewska HR Manager, The Software House (TSH)
„Kluczowe osoby z sales i top managementu otrzymały coś więcej niż naukę angielskiego. Zyskały precyzję komunikacji − wypowiedzi, negocjowania, prezentacji czy small talku. Wpisało się to w firmowe cele rozwojowe i fajnie działa Employer Brandingowo dla pracowników”.
Zobacz case
Dlaczego firmy IT nam ufają?

Pomagamy w rozwoju biznesów dzięki językowi angielskiemu

Wybierają nas m.in. założyciele, menedżerowie i specjaliści z topowych polskich software house’ów, agencji product & design oraz firm technologicznych. Sprawdź ponad 70 potwierdzonych opinii Klientów o naszych szkoleniach!

Skąd wiemy, że nasze szkolenia działają?

0+ przeszkolonych pracowników IT − w tym ekspertów i menedżerów
0+ firm z branży IT & tech
0+ tysięcy przeprowadzonych godzin szkoleń
0% Klientów firmowych z rekomendacji

Zobacz, co osiągnęli nasi Klienci − case study

„Zauważyliśmy poprawę. Język jest płynniejszy, śmiały. Nie boimy się rozmawiać po angielsku […]”
Jagoda Anusiewicz, Head of Operations
Liczba szkoleń 25+
Początek współpracy 2018 r.
Sprawdź, co udało się osiągnąć dzięki nauce angielskiego z CoAction
„Dzięki CoAction nowi klienci wybrali nas do współpracy − zobaczyli, że poziom angielskiego developerów jest bardzo dobry […]”
Michał Piórkowski, CEO & Co-founder
Liczba szkoleń 30+
Początek współpracy 2016 r.
Zobacz, co zmieniło się na lepsze w Visuality za sprawą naszych szkoleń
Chcesz poznać nowe zwroty niezbędne w angielskim IT?

Bezpłatny e-book English for IT specjalnie dla Ciebie

Wystarczy, że podasz nam swój adres e-mail, a e-book 30 KEY IDIOMS FOR BUSINESS MEETINGS trafi prosto na Twoją skrzynkę. Dzięki nowym zwrotom lepiej zrozumiesz klienta i ożywisz język angielski, polepszając płynność mówienia o biznesie!

Chcesz nas bliżej poznać?

Skutecznie uczymy angielskiego pod potrzeby branży IT! 👩‍💻

Jako CoAction Business Language Trainers jesteśmy na rynku szkoleń od 2012 roku. Od początku uczyliśmy angielskiego osoby z IT & tech − czym wyróżniamy się do dziś.

W 2016 zaczęliśmy pierwszą współpracę z software housem − Visuality. I tak od polecenia do polecenia, poznając potrzeby branży software development & design, zbudowaliśmy swoją specjalizację − angielski dla IT & tech.

Wierzymy, że angielski w kontekście zawodowym w IT to coś więcej niż zwykły benefit − bo podstawa do realizacji zarówno strategii biznesowej całej organizacji, jak i indywidualnych celów zawodowych.

kurs języka angielskiego dla firm

FAQ − najczęstsze pytania do CoAction

Agnieszka Lasoń-Kurzela Head of Customer Care & Finance

Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami, a doradzimy Ci w kwestii szkoleń z angielskiego w Twojej firmie!

Nie jesteśmy stacjonarną szkołą językową. Głównie uczymy online. Na podstawie historii sukcesów naszych Klientów wiemy, że każde szkolenie z oferty jesteśmy w stanie od początku do końca przeprowadzić zdalnie. I co najważniejsze − zrobić to skutecznie.

Wielu naszych Klientów biznesowych sporo podróżuje lub pracuje w trybie remote. W związku z tym, żeby zachować tempo nauki podczas szkolenia, łączymy się z nimi przez internet. Aby zapewnić wysoką jakość komunikacji, w trakcie spotkań używamy sprawdzonej platformy do prowadzenia webinarów.

Zdarza nam się sporadycznie prowadzić kursy w siedzibie firmy Klienta w przypadku usługi w Warszawie lub w innych miastach, ale jest to do dogrania na etapie badania potrzeb organizacji.

W profesjonalnym nauczaniu angielskiego rozróżnia się podział na General English − czyli angielski używany w codziennych, ogólnych rozmowach bez specyficznego kontekstu zawodowego (praca, nauka, wąski zakres zainteresowań), a także Business English, na którym my się skupiamy. Rozumiemy go jako angielski szlifowany pod konkretną rolę pod konkretne potrzeby i okoliczności. Z nami Twoi pracownicy nauczą się tylko takiego angielskiego, który będzie związany z kontekstem i obszarem, jakiego będą potrzebować − bez wchodzenia w tematy np. prawnicze czy ekonomiczne, jeśli to nie Wasze branże.

Jako firma pewnie znacie angielski techniczny albo korzystacie z niego biernie − więc musicie go umiejętnie aktywować do aktywnego korzystania w mowie/piśmie.

Angielski dla IT to personalizacja biznesowego angielskiego (skrojonego pod obowiązki zawodowe) w kierunku języka, który się przydaje w danej roli w firmie w IT & tech − zazwyczaj chodzi o „ubranie” języka technicznego w komunikat zrozumiały zarówno dla klienta, jak i osoby technicznej, z którą się rozmawia. Dodatkowo trzeba znać kontekst w interakcjach typowych dla IT.

Nasze plany szkoleniowe opierają się na nauczaniu komunikacji potrzebnej np. w konkretnych eventach scrumowych − żeby Twój pracownik dysponował w mowie/piśmie słownictwem, strukturami, a także językiem funkcyjnym, które są niezbędne w efektywnym dogadaniu się na daily, retro czy sprint review.

Krótko − yes, but… Specjalizujemy się w szkoleniach 1-1, bo zazwyczaj naszym Klientom zależy na szybkich efektach. Kursy grupowe są alternatywą w sytuacji, w której firma ma potrzebę kształcenia pracowników, ale nie jest to pilny temat, np. dopiero przygotowujecie się do wyjścia z ofertą na zagranicę. 

W regularnych szkoleniach (1 lekcja lub więcej w tygodniu, biznesowy angielski, angielski pod rolę w IT) grupę może tworzyć 2-4 pracowników tej samej firmy. Gdzie to „ale”? Dla zachowania jakości naszych szkoleń i po to, żeby osiągnąć założone cele, grupę tworzymy na podstawie wyników audytów. Łączymy osoby o tym samym poziomie oraz zbliżonych celach. 

Podchodzimy do tego na poważnie − nie mamy „litości” dla rozwlekłych zajęć o wszystkim i o niczym, z ludźmi na różnym poziomie komunikacji po angielsku, którzy nie powinni uczyć się w tej samej grupie.

Większość celów Klientów realizujemy podczas szkoleń z naszymi Lektorami_kami niebędącymi native speakerami. Jednak współpracujemy również z native speakerami m.in. z USA i Wielkiej Brytanii. Dopiero po ustaleniu Waszych potrzeb doradzimy, czy lektorem_ką powinien_nna być native speaker, czy nie jest to konieczne. Narzędzia, rodzaje szkoleń i − co najważniejsze − nasi_sze Lektorzy_ki, dobierani_e są tak, aby zmaksymalizować realizację celów nauki (poczytaj o tym więcej: Angielski − z native speakerem czy polskim nauczycielem?). 

W CoAction nie zajmujemy się w 100% typowym outsourcingiem lektora_ki jak inne szkoły czy też zapewnieniem lektora_ki do ogólnych konwersacji. Za naszymi szkoleniami idzie odgórna, systemowa metodyka, którą stosują wszyscy uczący. Mamy te same standardy dla Lektorów_ek z każdego kraju, a także dodatkowo szkolimy ich/je z uczenia specjalistów stricte z branży IT & tech. Wybierając CoAction, stawiasz więc na spójny system.

Poziom oraz jakość angielskiego, biegłość i umiejętność nauczania Business English − to tylko niektóre kryteria rekrutacyjne, które przyjęliśmy dla naszego Zespołu Lektorskiego. Część z naszych Lektorów_ek ma również doświadczenie biznesowe lub jest zainteresowana szeroko rozumianym biznesem.

To prawda, nie mamy cennika na stronie i nie będziemy go dodawać. Wynika to z filozofii naszego podejścia do nauki. 

Cena szkolenia zależy m.in. od konkretnego pakietu czy rodzaju kursu. Możemy je zarekomendować dopiero po tym, jak wspólnie wyznaczymy cele i sprawdzimy poziom angielskiego u Twoich ludzi. 

Nie uczymy w systemie pay as you go, który zakłada, że kurs nie ma końca ani początku. W CoAction stawiamy na mierzalne cele do zrealizowania w określonym czasie − z przystankami na rewizję realizacji kamieni milowych.

Nasi Klienci uczą się z nami, dlatego, że osiągamy efekty. Płacą nie za nic niewnoszące konwersacje, które mogą być przyjemne, ale za szkolenia z konkretnymi założeniami, realnie rozwijające pracownika.

To zależy od tego, jak rozumiecie benefit. 

Jeśli dla Was benefit jest dodatkiem do wynagrodzenia, którego wykorzystania nie chcecie sprawdzać i nie będziecie dbać o to, co się na takim szkoleniu dzieje − nie pomożemy Wam w przepalaniu budżetów.

To, co doceniają nasi Klienci firmowi to fakt, że po inwestycji w nasze szkolenia wiedzą, że mogą spodziewać się wymiernych korzyści. Sama nauka będzie oparta na celach, których realizację da się zaraportować, opierając je w kontekście poczynionego progresu.

Wtedy takie szkolenie to realny benefit − korzyść zarówno dla pracownika, jak i firmy. Jeśli jako biznes też na to tak patrzycie, to jesteśmy w domu. Będzie wymagało trzymania się sztywnych zasad organizacji szkoleń, które sprawdzają się w praktyce: „Od kiedy uczy u nas CoAction, nie usłyszałam żadnej skargi na zajęcia […]” − Agnieszka Sobańska, People Operations Manager, EL Passion − przeczytaj case study The Software House i o tym, jak rozróżniają szkolenie kluczowych osób z CoAction vs benefitowy angielski dla wszystkich (nie z nami).

Co proponujemy w ramach nauki angielskiego IT dla firm?

English for IT

🚀 Opakowujemy techniczny język IT w profesjonalny, biznesowy angielski! To spersonalizowane, regularne zajęcia w tempie dostosowanym do pracownika i celów firmy. Twój człowiek zyska m.in. płynność oraz pewność wypowiedzi podczas eventów scrumowych, spotkań z klientem lub zespołem − nauczy się nowoczesnego angielskiego! Opcja na start zarówno dla osób technicznych, jak i z działów biznesowych.

Technical English

👨‍💻 Nauczymy Twoich ludzi swobodnego i poprawnego używania technicznego angielskiego − dopasowanego typowo do ich roli. Specjalista_ka IT (programista_ka, tester_ka, architekt_ka, PO, CTO itd.) zacznie aktywnie wykorzystywać język branżowy w praktyce. Specjalistyczne słownictwo oraz jego wymowę dobieramy tak, żeby przygotowywały do rozmów technicznych po angielsku. Dobre uzupełnienie umiejętności ze szkolenia English for IT.

English+Skills

📈 Dajemy coś więcej niż tylko język angielski dla konkretnej umiejętności. Podczas warsztatów pokażemy, jak stworzyć przewagę komunikacyjną, wykorzystując profesjonalny język w wąskim kontekście (prezentacja oferty, storytelling, wygłoszenie pitcha, negocjowanie, prowadzenie skutecznych spotkań, dyplomatyczna i efektywna obsługa klienta). Twoi ludzie nabiorą większej pewności w sytuacji biznesowej, z którą będą mieć do czynienia!

Client Interview

💡 Przygotujemy specjalistów_tki IT na rozmowy po angielsku z potencjalnym klientem o nowym projekcie i jego dalszej płynnej realizacji. Podczas intensywnego, 5-godzinnego warsztatu nasza doświadczona Trenerka zadba m.in. o przygotowanie do rzeczowej, pewnej odpowiedzi na pytania, które można usłyszeć na Client Interview. Imponujcie profesjonalną komunikacją na kluczowym etapie − koniec z ławeczką dla devów czy designerów_ek!

Jaki będzie następny krok?

Na początek umówmy się na discovery call

Nasi Klienci zazwyczaj próbowali wcześniej różnych rozwiązań − angielskiego w szkołach językowych, z lektorem, z native speakerem, w aplikacji. Są również tacy, którzy chcą zorganizować angielski w firmie IT & tech po raz pierwszy. Jednak często dopiero po spotkaniu z nami dochodzą do sedna wyzwania, z jakim się mierzą. Dlatego chcę z Tobą porozmawiać.

W CoAction uważamy, że nauka angielskiego w firmie IT & tech chcącej skutecznie działać z klientami zagranicznymi, musi być zaprojektowana wokół konkretnych celów biznesowych. Punkt wyjścia to zrozumienie, jak pracownicy „czują się” z angielskim − czy przyczynia się to do ich zaangażowania w anglojęzyczne projekty oraz w jakim stopniu jakość komunikacji wpływa na Customer Experience i postrzeganie ich eksperckości.

Ma to dla Ciebie sens? Zobacz, co jeszcze omówimy na discovery callu, a następnie od razu wybierz dogodny termin spotkania online!

angielski dla firm online
Przemysław Fidzina CEO
TAK, umawiam DISCOVERY CALL!

Piszemy o angielskim po… polsku!

Angielski w firmie

Angielski to nie tylko benefit! Webinar z Ekspertką HR − Mają Gojtowską

Co wg Ekspertki HR jest kluczowe w przypadku szkoleń z angielskiego w firmach i dlaczego sama poleca CoAction?

Czytam więcej
Porady

Język angielski z native speakerem czy z polskim lektorem − kogo wybrać? Wyjaśniamy i podpowiadamy!

Często zgłaszają się do nas osoby, które koniecznie chcą mieć zajęcia z tzw. native speakerem − czyli osobą, której pierwszym językiem jest język angielski. Zazwyczaj pytamy wtedy, czym podyktowana jest ta potrzeba. Okazuje się, że nie zawsze tak naprawdę jest konieczne, żeby nauczycielem był ktoś ze Stanów czy z Wielkiej Brytanii. W tym wpisie podpowiemy, kiedy rzeczywiście lepiej szukać lekcji z native speakerem, a kiedy polski lektor będzie dla Ciebie zdecydowanie dobrym i trafnym wyborem.

Czytam więcej
Metodyka

Audyt językowy − co to jest, dla kogo i jaki jest jego cel?

Jedną z pozycji w naszej ofercie jest Audyt językowy. W tym wpisie wyjaśniamy, czym jest Audyt, jak wygląda proces przeprowadzania Audytu, ja także, jaki jest jego cel i jakie konkretne korzyści ze sobą niesie.

Czytam więcej