- CoAction
- 16.05.2024
Jak pomogliśmy agencji designu tonik podnieść jakość komunikacji pracowników z klientami z USA? [CASE STUDY]
tonik to design house współpracujący wyłącznie z klientami zagranicznymi. Około 98% projektów prowadzą dla firm z USA, przede wszystkim startupów i scaleupów. Awesome! Opierają się na pracy product designerów i no-code developerów, którzy jednocześnie pełnią rolę konsultantów oraz ekspertów będących bardzo blisko klienta. Deweloperzy i projektanci tonika, oprócz prezentowania wycinku swojej pracy (wireframe’ów, mockupów, feature’ów), potrzebują rozmawiać z klientem o nowych funkcjonalnościach, czy argumentować swoje wybory. W takich sytuacjach stosują szeroki zakres umiejętności komunikacyjnych. Angielski staje się wówczas dla nich kluczowym narzędziem pracy. Jak skutecznie wykorzystać język jako narzędzie do pokazania swojej ekspertyzy stając się sparing partner klienta, a nie tylko wykonawcą? O tym dowiesz się w tym case study!
Czytam więcej