KONTAKT
KONTAKT

Audyt językowy dla IT

sprawdź komunikację
po angielsku

Pomożemy Ci ocenić rzeczywiste umiejętności językowe pracowników. Razem zaplanujemy ich rozwój lub sprawdzimy efekty kursów u obecnego dostawcy. 

audyt językowy

Zaufali nam:

Poznaj najbardziej trafne badanie zdolności językowych dla IT

audyt języka angielskiego

Zauważyliśmy, że w wielu firmach, zwłaszcza tych, które pracują w modelu usługowym, jakość komunikacji po angielsku nie nadąża za oczekiwaniami biznesowymi 

Pracownicy, mimo certyfikatów i deklaracji, nie do końca radzą sobie w przełączaniu się na angielski w codziennych sytuacjach zawodowych. To frustruje także klientów.  

Kursy językowe niedające efektów rozczarowują wszystkich — pojawia się brak motywacji do nauki i niechęć do inwestowania w rozwój. 

Co więcej, HR mierzy się z brakiem odpowiednich narzędzi do sprawdzenia języka angielskiego w rekrutacji lub rewizji umiejętności komunikacyjnych u obecnych pracowników. 

Nie musi tak być. Dlatego w CoAction zaprojektowaliśmy audyt języka angielskiego – narzędzie, które precyzyjnie ocenia umiejętności pracowników, w odniesieniu do ich ról i potrzeb biznesowych Twojej firmy. 

Nasz audyt to coś więcej niż tylko sprawdzenie poziomu językowego – to dogłębna analiza komunikacji biznesowej w języku angielskim – w konkretnych zadaniach, które pracownik wykonuje w swojej roli. Dzięki audytowi językowemu poznasz prawdziwe możliwości pracowników i ocenisz potrzeby szkoleniowe zespołu. 

Czytaj dalej
Audyt językowy sprawi, że zadzieje się magia!

Co zyskujesz dzięki audytowi angielskiego z CoAction?

Po przeprowadzeniu indywidualnych audytów języka angielskiego otrzymasz szczegółowy raport z rekomendacjami dla każdego pracownika, dzięki czemu: 

✅ zidentyfikujesz, gdzie i czy Twoi pracownicy potrzebują wsparcia, aby lepiej komunikować się w codziennych zadaniach i w kontaktach z klientami. 

✅ precyzyjnie dopasujesz szkolenia do potrzeb danej roli – unikniesz marnowania czasu i budżetu na programy, które nie przynoszą rezultatów. 

✅ uwzględnisz poziom angielskiego jako jeden z czynników przy podejmowaniu decyzji o awansach, ustalaniu poziomu seniority eksperta lub jako element systemu motywacyjnego. 

✅ szybko zweryfikujesz wymagany poziom angielskiego kandydata w odniesieniu do obowiązków wynikających z roli i celów biznesowych firmy. 

angielski w IT indywidualnie

Jak działa audyt językowy CoAction?

Audyt językowy to 30-minutowa rozmowa i jedno lub dwa zadania z odgrywaniem ról, przygotowane przez zespół metodyczny na podstawie naszych doświadczeń w audytowaniu i przeszkoleniu setek pracowników z branży IT. To szybka i rzetelna metoda, aby uzyskać dokładny obraz umiejętności językowych w odniesieniu do roli pracownika lub kandydata.

Cena: 300 zł.

Jeśli w konkretnym przypadku rekomendowana będzie większa liczba zadań, to za Twoją zgodą możemy rozszerzyć audyt o większą liczbę badanych sytuacji. Koszt każdego dodatkowego zadania audytowego wyniesie 75 zł.

Potrzebujesz jeszcze wnikliwszej analizy? Wybierz Audyt MAX

Klientom, którym zależy na wyjątkowo dokładnym dopasowaniu audytu, aby uwzględnić nietypowe uwarunkowania ról, czynniki kulturowe czy unikalne kierunki działania firmy, rekomendujemy audyt w wersji MAX. Zadania audytowe w Audycie MAX są konsultowane i zatwierdzane przez managerów działów po stronie Klienta. W tym wariancie standardowa liczba zadań wzrasta do trzech, a zaangażowanie audytora pomocniczego pozwala na bardziej szczegółową analizę umiejętności.

Cena: 750 zł.

Przygotowanie dodatkowego zadania audytowego dla audytu MAX to 150 zł. 

Poznaj nasze audytorki

Dla kogo są audyty języka angielskiego?

Audyty języka angielskiego zaprojektowaliśmy z myślą o firmach, które chcą sprawdzić, jak umiejętności językowe pracowników przystają do wymogów ich ról (np. programistów, testerów, sprzedawców, analityków, obsługi klienta itd.).

Są one szczególnie przydatne w procesie rekrutacji, podczas planowania awansów oraz w ocenie efektywności szkoleń. Audyty mogą być też wsparciem, gdy pracownicy lub klienci zgłaszają problemy w komunikacji, ale firma nie wie, gdzie leży sedno problemu. 

Jeśli Twoja firma wchodzi na rynki zagraniczne i potrzebujesz sprawdzić poziom przygotowania, aby wiedzieć, gdzie poprawić komunikację w obcym języku, audyt językowy jest idealnym narzędziem do oceny gotowości zespołu. 

Jesteś pracownikiem i chcesz sprawdzić, czy Twój angielski jest wystarczający dla obecnej lub wymarzonej roli? Zajrzyj na stronę angielski indywidualnie. 

Po co dodatkowo sprawdzać poziom, skoro pracownicy mają certyfikaty albo ich poziom zbadano podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

Certyfikaty czy szybka weryfikacja przez rekrutera często nie oddają praktycznych umiejętności komunikacyjnych wymaganych w danej roli. Ocena w rzeczywistych sytuacjach biznesowych (np. rozmowa z klientem, event scrumowy, czy prezentacja rozwiązania lub firmy) pomaga odkryć, gdzie pracownik rzeczywiście potrzebuje wsparcia. Dzięki temu jako firma możecie lepiej dobrać osoby do międzynarodowego projektu lub zaplanować rozwój zespołu, unikając nietrafionych inwestycji w szkolenia, które nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.

Jaka jest przewaga audytu językowego CoAction nad innymi na rynku?

Nasze audyty są stworzone pod konkretne zadania wynikające z zakresu obowiązków pracownika. Sprawdzamy poziom angielskiego w określonej roli, upewniając Cię, czy dany poziom komunikacji wystarczy do spełnienia firmowych potrzeb biznesowych. Wiemy, jaki poziom komunikacji jest konieczny dla danej roli w IT. Dostosowujemy zadania audytowe do realnych sytuacji komunikacyjnych w Twojej firmie, co oznacza, że wyniki bezpośrednio odzwierciedlają codzienną pracę i pokazują rekomendację jasnych celów szkoleniowych, które wesprą Twój biznes.

Jak dobieramy audytorów?

Nasi audytorzy to doświadczeni metodycy specjalizujący się w języku biznesowym i ze znajomością specyfiki oraz ról występujących branży IT. Dzięki temu potrafią trafnie ocenić zarówno umiejętności komunikacyjne, jak i poziom angielskiego potrzebny dla danej sytuacji czy roli.

Organizacja audytów i szkoleń a brak czasu

Rozumiemy, że organizacja rozwoju pracowników zajmuje mnóstwo czasu, a każdy specjalista ma napięty grafik. Bierzemy odpowiedzialność za wszystkie aspekty współpracy – merytoryczne, organizacyjne i rozliczeniowe.  

Informacje o audytach języka angielskiego wysyłamy w formie prezentacji, aby w razie potrzeby można było łatwo podzielić się szczegółami z resztą zespołu lub kierownictwem. Na koniec każdy otrzymuje rzetelny indywidualny raport, który pozwala na podjęcie konkretnych działań. Przygotowujemy również zestawienia zbiorcze wyników, aby menedżerowie mieli pełny przegląd umiejętności komunikacyjnych pracowników w języku angielskim w jednym miejscu. 

Chcę wnikliwie przebadać potrzeby rozwojowe, jaki audyt mi polecacie?

W CoAction stawiamy na przejrzystość – audyt języka angielskiego, jaki rekomendujemy dla Twojej organizacji, jest konsekwencją omówienia potrzeb i celów. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, dopasowując projekt audytu do realiów ról, które będą audytowane i założeń strategicznych czy biznesowych firmy. Wskazujemy, jakie rozwiązanie będzie dla Ciebie najlepsze, określając jego zakres i celowość zgodnie z naszym doświadczeniem i wiedzą. Potrzeby większości klientów w zupełności spełni audyt standardowy. Jeśli stwierdzimy, że najkorzystniejsze dla Ciebie będzie przeprowadzenie Audytów MAX, poinformujemy Cię o tym. Ostateczna decyzja należy jednak do Ciebie. 

Poznaj opinie o audytach językowych CoAction

Zweryfikujmy, czy audyt języka angielskiego z CoAction to rozwiązanie dla Twojej firmy

Zadzwoń: +48 669 418 765
lub napisz: p.fidzina@coaction.pl

„Zauważyliśmy poprawę. Język jest płynniejszy, śmiały. Nie boimy się rozmawiać po angielsku […]”
Jagoda Anusiewicz, Head of Operations
Liczba szkoleń 25+
Sprawdź, co udało się osiągnąć dzięki nauce angielskiego z CoAction
Case study

Dzięki jakościowej komunikacji po angielsku Visuality podbija rynek międzynarodowy [VIDEO]

„Po szkoleniach językowych z CoAction nasi designerzy zaczęli płynnie prezentować mockupy i wireframe’y przed klientami ze Stanów Zjednoczonych, dzięki czemu zaczęliśmy dosprzedawać design obok developmentu”. Michał Piórkowski CEO & Co-founder Projekt w liczbach − effectivity for Visuality 0+ liczba szkoleń z…

Czytam więcej
Angielski w IT

Precyzyjny plan i mierzenie efektów nauki angielskiego w Rebased (obecnie Shopify). Jak działają Audyty językowe w praktyce? [CASE STUDY]

Czy wiesz, jaki jest REALNY poziom języka angielskiego Twoich pracowników? Na to pytanie odpowiedź przynoszą nasze Audyty językowe. W tym case study zobaczysz, jak pomogliśmy software house’owi Rebased w organizacji skutecznych szkoleń językowych, które przełożyły się na poprawę komunikacji z kluczowymi anglojęzycznymi klientami. Przeczytaj ten artykuł i sprawdź, co możesz zyskać dzięki Audytom języka angielskiego u swoich ludzi!

Czytam więcej
Angielski w IT

Audyt angielskiego dla znanej firmy IT − EL Passion, powiązany z pensjami [CASE STUDY]

Rzetelna ocena poziomu angielskiego w praktyce to punkt wyjścia do realizacji projektów z zagranicznymi klientami. Co jest kluczowe w przygotowaniu takiej analizy? Personalizacja audytów językowych! Zobacz, co zaproponowaliśmy dla warszawskiego software & design house’u − EL Passion. Jak osiągnęliśmy adekwatne i porównywalne wyniki audytów językowych, które były przydatne do planowania kariery specjalistek i specjalistów? O tym w poniższym case study!

Czytam więcej