- Case study
- 01.03.2022
Klient
The Software House tworzy rozwiązania technologiczne dla firm z około 25 krajów. Ich klienci to między innymi platforma Esky, Pet Media Group czy Property Finder. Obecnie liczą 220 pracowników − cały czas rosną w globalne projekty i zwiększają liczbę osób na pokładzie.
Wyzwanie
TSH zgłosił się do nas w momencie korzystania z kursów grupowych z ich wewnętrznymi lektorami. Kursy były oferowane fakultatywnie − dla chętnych pracowników. Problemem było to, że nie uczestniczyli w nich kluczowi pracownicy, tacy jak: kierownicy zespołów deweloperskich, top management, a także osoby z działu sprzedaży i marketingu.
Dopiero po dokładniejszym zbadaniu sprawy okazało się, że niektórym menedżerom brakuje precyzji wypowiedzi oraz stosowania języka, który buduje długofalowe relacje. Zdarzały się więc sytuacje, w których zagraniczny klient nie decydował się na współpracę z TSH przez nieporozumienia i niedopowiedzenia w komunikacji − wynikające oczywiście z braków językowych.
Cel
Dotyczyło to również headów zespołów, którzy sami dostrzegli, że ich poziom języka angielskiego nie jest wystarczający i wpływa bezpośrednio na to, czy firma rozwija się za granicą i pozyskuje nowe zlecenia. Trzeba było to zmienić!
Kolejnym ważnym celem wskazanym przez TSH było podniesienie umiejętności biznesowych po angielsku, w tym głównie: negocjowania, prezentowania, argumentowania oraz pisania biznesowego.
Podniesienie poziomu konkretnej kompetencji miało być dopasowane do roli pracownika w organizacji− co jest naszą główną ideą w CoAction.
IT’s a match − szansa na szkoleniowy sukces
„[…] to, że uczycie nie tylko angielskiego, ale też prezentowania czy negocjowania po angielsku, wpływa realnie na naszą komunikację z klientami i partnerami”.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
Zastanawiasz się, jakie są praktyczne efekty szkoleń z angielskiego od CoAction, które organizujemy w The Software House?
Nic prostszego! Koniecznie sprawdź nasze wspólne #successstory w wygodnym PDF-ie. Niech dobre nowiny idą w świat! 😎
Na początek umówmy się na discovery call
Nasi Klienci zazwyczaj próbowali wcześniej różnych rozwiązań − angielskiego w szkołach językowych, z lektorem, z native speakerem, w aplikacji. Są również tacy, którzy po raz pierwszy zabierają się za angielski w kontekście zawodowym. Często dopiero po spotkaniu z nami dochodzą do sedna wyzwania, z jakim się mierzą. Dlatego chcemy z Tobą porozmawiać.
W CoAction uważamy, że nauka angielskiego pod kątem zawodowym powinna być zaprojektowana wokół bardzo konkretnych celów. Muszą one wynikać z jasno zdefiniowanych przykładów użycia języka w danej roli oraz poziomu „poczucia” się dobrze w komunikacji po angielsku. Klucz to jej jakościowe wykorzystanie − u Ciebie, pracownika (jeśli organizujesz szkolenia w firmie), a także u Twoich rozmówców − klientów, zespołu, partnerów biznesowych.
Ma to dla Ciebie sens? Zobacz, co jeszcze omówimy na discovery callu, a następnie od razu wybierz dogodny termin spotkania online!
Zobacz również inne case study
„Zauważyliśmy poprawę. Język jest płynniejszy, śmiały. Nie boimy się rozmawiać po angielsku […]”Jagoda Anusiewicz, Head of Operations
„Dzięki CoAction nowi klienci wybrali nas do współpracy − zobaczyli, że poziom angielskiego developerów jest bardzo dobry [...]”Michał Piórkowski, CEO & Co-founder