KONTAKT
KONTAKT
Wracam do listy wszystkich wpisów

6 najlepszych anglojęzycznych magazynów do nauki Business English

Jednym z najlepszych sposobów na naukę języka jest korzystanie z autentycznych materiałów. Jest ku temu kilka powodów. Jakich? O tym poniżej!

Czego dowiesz się z tego artykułu?

Dlaczego warto korzystać z autentycznych materiałów podczas nauki angielskiego?

Odpowiedź na to pytanie można zawrzeć w 3 punktach..

  1. Zawierają autentyczny język – taki, jakim na co dzień posługują się native speakerzy. Nie jest w żaden sposób uproszczony lub zmodyfikowany. W ten sposób uczymy się rozumieć i używać naturalnego języka.

  2. Zazwyczaj tekst autentyczny jest dużo ciekawszy niż treści pojawiające się w podręcznikach. Dzięki temu jesteśmy bardziej zmotywowani, żeby go przeczytać i zrozumieć.

  3. Tematy poruszane w autentycznym tekście są aktualne, pozwalają nam dodatkowo dowiedzieć się, co dzieje się w innych krajach.

Nasi lektorzy i lektorki bardzo często używają na zajęciach tych tekstów, które pochodzą z anglojęzycznych magazynów. Dlatego poprosiliśmy ich o kilka rekomendacji, które z nich są najlepsze dla tych, którzy uczą się Business English!

Chcesz poznać nowe zwroty niezbędne w biznesowym angielskim?

Bezpłatny e-book Business English specjalnie dla Ciebie

Wystarczy, że podasz nam swój adres e-mail, a e-book 30 KEY IDIOMS FOR BUSINESS MEETINGS trafi prosto na Twoją skrzynkę. Dzięki nowym zwrotom lepiej zrozumiesz klienta i ożywisz język angielski, polepszając płynność mówienia o biznesie!

Lista najlepszych magazynów do nauki nowoczesnego angielskiego biznesowego

1. Harvard Business Review

Amerykański dwumiesięcznik, który specjalizuje się w obszarze zarządzania strategicznego i praktyk zarządzania.

To, co jest dodatkowo bardzo wartościowe w kontekście nauki języka to podcast, materiały wideo i infografiki, które znajdziecie na stronie. Dużym plusem są niewątpliwie bardzo ciekawe artykuły, i fakt, że nie są przesadnie długie.

2. The Economist

Jeden z najbardziej popularnych magazynów w świecie biznesu. Są tutaj zarówno najnowsze wiadomości ze świata, polityka, jak i oczywiście ekonomia.

Polecane szczególnie dla osób, które pracują w świecie finansów i potrzebują popracować nad swoim Financial English. To, co może niektórych zniechęcić to dosyć wysoki poziom trudności tekstów, zarówno ze względu na skomplikowane słownictwo, jak i specyficzne tematy artykułów.

3. Newsweek Learning English

Jest to magazyn przygotowany specjalnie z myślą o osobach, które uczą się angielskiego. Powstaje na bazie artykułów z Amerykańskiego wydania Newsweeka.

Do artykułów dołączony jest słowniczek, zadania na ćwiczenie słownictwa, a każdy tekst jest opisany poziomem trudności.

4. Thrive Global

Magazyn online, którego tematami przewodnimi są wypalenie zawodowe, stres w pracy, poprawienie produktywności i lepszego funkcjonowanie pracowników. Założony przez Ariannę Huffington, twórczynię serwisu The Huffington Post.

Szczytnym celem magazynu jest przedstawienie strategii i narzędzi, które pozwolą nam odzyskać kontrolę nad naszym życiem oraz wesprą nas w walce z globalną epidemią stresu czy wypalenia zawodowego.

5. Fast Company

Amerykański miesięcznik biznesowy, który publikowany jest zarówno w formie papierowej, jak i online. Znajdziecie w nim artykuły o technologii, biznesie i designie.

Piszą o sobie, że inspirują do głębszego myślenia, kierowania się celami, przyjmowania zmian i kształtowania przyszłości biznesu. Dużym plusem jest dobrze zaprojektowana strona, po której łatwo nawigować.

6. Forbes

Jeden z klasyków – Amerykański dwutygodnik, założony w 1917 roku. Jego dwa tematy przewodnie to wiadomości gospodarcze i finansowe. Najbardziej znany z tworzenia list, najbogatszych ludzi i największych spółek.

Tak jak w przypadku The Economist, najbardziej polecany osobom, które pracują w branży finansowej i chcą być na bieżąco.

A Wy, co czytacie? Dajcie znać!

#EnglishForIT&Tech #BusinessEnglish

Co dalej?

W CoAction uważamy, że nauka angielskiego pod kątem zawodowym powinna być zaprojektowana wokół bardzo konkretnych celów. Muszą one wynikać z jasno zdefiniowanych przykładów użycia języka w danej roli oraz poziomu „poczucia” się dobrze w komunikacji po angielsku. Ma to dla Ciebie sens? Jeśli tak, to…

…skontaktuj się z nami!
CoAction - Zdjęcie Przemysław Fidzina
CoAction Business Language Trainers
Inne wpisy tego experta

Jakie artykuły jeszcze Ci polecamy?