KONTAKT
KONTAKT

Jak szkolimy?

Sprawdź, jak uczyć się angielskiego skutecznie!

Interesuje nas skuteczna nauka angielskiego, dlatego uczymy komunikacji po angielsku pod konkretne cele i role. Mierzymy progres i dbamy o widoczne rezultaty przekładające się na Twój biznes. Dowiedz się jak skutecznie uczyć się angielskiego z nami!

jak efektywnie uczyć się angielskiego Warsztaty English+Skills Szkolenia English for IT 💻 Szkolenia Business English Szkolenia Specialist English Kursy Project Interview Kursy Client Interview

Od 10 lat jesteśmy partnerem firm m.in. z rynku IT
w skutecznej nauce języka angielskiego

skuteczna nauka angielskiego w CoAction
40+

Sposoby jak skutecznie uczyć się angielskiego w biznesie wypracowaliśmy na podstawie długich godzin rozmów z naszymi Klientami. Słuchaliśmy, jakie cele chcą osiągnąć. Przyglądaliśmy się, jakie problemy pojawiają się im po drodze. Dzięki temu każdy z elementów metodyki CoAction ma praktyczne uzasadnienie.

jak uczyć się angielskiego

Sprawdź jak wygląda skuteczna nauka angielskiego krok po kroku! ⤵️

Przesuń i zobacz więcej

1. Cel szkolenia

Ustalamy potrzeby z perspektywy Twojej organizacji lub Twojej roli zawodowej

Ikonka - Audyt językowy Ikonka - Audyt językowy - Aktywna

2. Audyt językowy / Spotkanie Demo

Analizujemy użycie i jakość angielskiego w praktyce

3. Benchmarking

Określamy docelowy poziom komunikacji w danej roli

4. Training Outline

Ustalamy zarys szkolenia i to, jak śledzić oraz mierzyć progres

business english online

5. English Training

Jak skutecznie uczyć się angielskiego z pomocą m.in. autorskich narzędzi

6. Monitoring jakości

Obserwujemy postępy, czuwając nad zadowoleniem stron

Ikonka - Progress Report Ikonka - Progress Report - Aktywna

7. Progress Report

Pokazujemy różnice w komunikacji przed i po szkoleniu

1. Cel szkolenia

Ustalamy potrzeby z perspektywy Twojej organizacji lub Twojej roli zawodowej

Ikonka - Audyt językowy Ikonka - Audyt językowy - Aktywna

2. Audyt językowy / Spotkanie Demo

Analizujemy użycie i jakość angielskiego w praktyce

3. Benchmarking

Określamy docelowy poziom komunikacji w danej roli

4. Training Outline

Ustalamy zarys szkolenia i to, jak śledzić oraz mierzyć progres

business english online

5. English Training

Jak skutecznie uczyć się angielskiego z pomocą m.in. autorskich narzędzi

6. Monitoring jakości

Obserwujemy postępy, czuwając nad zadowoleniem stron

Ikonka - Progress Report Ikonka - Progress Report - Aktywna

7. Progress Report

Pokazujemy różnice w komunikacji przed i po szkoleniu

Ustalamy potrzeby z perspektywy Twojej organizacji lub Twojej roli zawodowej

To faza discovery, w której dokładnie zbadamy i poznamy Twoje oczekiwania od naszych szkoleń językowych.

 

Dla firm − z wyznaczonymi osobami (managerami, C-levelem, działem HR) przeanalizujemy, kiedy oraz jakiego zakresu angielskiego potrzebują używać pracownicy, a indywidualnie − na konkretnym stanowisku. Wtedy stworzymy szkoleniowe user stories.

 

Wszystko po to, żeby trafnie ocenić, jak lepsze zdolności komunikacyjne Twoich ludzi wpłyną na rozwój całego biznesu bądź bezpośrednio na postępy w Twojej karierze zawodowej. Nie trać czasu na… tracenie czasu i pieniędzy!

 

Analizujemy użycie i jakość angielskiego w praktyce

W tym kroku wykonamy działania pokazujące realny poziom operacyjności językowej oraz precyzyjnie wskazujące konkretne obszary do poprawy. Przełoży się to na poprawę komunikacji w kluczowych punktach styku z anglojęzycznym klientem lub zespołem.

 

Audyt językowy (angielski dla firm):

Przeprowadzimy audyt komunikacji po angielsku u pracowników w danej roli. Weźmiemy pod lupę wszystkie sposoby i przypadki użycia angielskiego w Twojej firmie. Dzięki temu dowiemy się jak skuteczna nauka angielskiego będzie wyglądać u Ciebie.

 

Spotkanie Demo (angielski indywidualnie):

Przeanalizujemy, jak używasz angielskiego w Twojej roli − to punkt startowy. Sprawdzamy dokładnie to, jak używasz angielskiego w danym kontekście zawodowym i pokażemy Ci, jak możemy go usprawnić.

Określamy docelowy poziom komunikacji w danej roli

Wyznaczymy oczekiwaną operacyjność w angielskim i deadline’y − czyli kiedy potrzebujesz u pracowników lub u siebie konkretnego poziomu komunikacji (np. za rok, 6 miesięcy czy ASAP?).

 

Te założenia dopasujemy wraz z rozwojem anglojęzycznych projektów w organizacji bądź Twoich planów oraz projektów zawodowych z wykorzystaniem angielskiego. Agility to podstawa!

 

Klientom przypiszemy 2 opiekunów − dla firm: Customer Success Managera (kontakt + organizacja − obecności, raportowanie, kontrakty) i Metodyka (merytoryka), a Klientom indywidualnym: opiekuna szkolenia, czyli Account Managera − odpowiedzialnego za kontakt i organizację − obecności, raportowanie, kontrakty itd. i Metodyka (merytoryka).

Ustalamy zarys szkolenia i to, jak śledzić oraz mierzyć progres

Angielski u nas to pełnowartościowy projekt − z określonym początkiem, kamieniami milowymi, mierzeniem progresu.

 

Dotychczas zebrane informacje ustrukturyzujemy w zarysie spersonalizowanej ścieżki rozwoju − Twojej lub Twojego pracownika. Określimy w niej szczegóły, takie jak: rodzaj szkoleń, forma nauki, czas i tempo potrzebne do osiągnięcia celów. Pokażemy Ci jak uczyć się angielskiego.

 

W przypadku Klientów firmowych w tym momencie przyłożymy wagę do estymacji kosztu wykształcenia pracownika do oczekiwanej operacyjności posługiwania się językiem.

Jak skutecznie uczyć się angielskiego z pomocą m.in. autorskich narzędzi

Wiemy, że uczenie się języka to proces pełen wzlotów i upadków.

 

Dlatego nasz Dział Metodyczny zadba, żeby każdy_a Kursant_tka przez cały czas czuł_a, jak dużo pracy wkłada w naukę oraz widział_a jej efekty. Przełoży się to na gotowość do podejmowania większych wyzwań w interakcji po angielsku.

 

Będzie to możliwe m.in. dzięki Training Report − gdzie zarówno Kursant_ka, jak i Lektor_ka zobaczą, co poprawia się w języku z godziny na godzinę, co wymaga doszlifowania oraz jak poszerza się znajomość słownictwa i struktur. Materiał powtarzamy m.in. z fiszkami online.

Obserwujemy postępy, czuwając nad zadowoleniem stron

Będziemy regularnie sprawdzać realizację celów, czyli polepszenia komunikacji po angielsku w kierunku docelowego operowania językiem. Chętnie porozmawiamy o współpracy i zrewidujemy ustalenia, jeśli coś będzie wymagało korekty.

 

Utrzymanie wysokiego poziomu nauczania przez całe szkolenie zapewniają Metodycy − oni najlepiej wiedzą, jak wygląda skuteczny angielski. Czuwają m.in. nad merytoryką i mentoringiem dla kadry lektorskiej. W przypadku Klientów firmowych będą regularnie obserwować zajęcia. Po około 6h szkolenia zbadamy satysfakcję Kursantów_ek, w tym, czy pojawiła się „chemia” na linii Lektor_ka-Uczeń_nnica.

 

W sprawach organizacyjnych pomogą Ci przypisani wcześniej opiekunowie lub account.

Pokazujemy różnice w komunikacji przed i po szkoleniu

Wykazanie efektów i tym samym realnego zwrotu z inwestycji w indywidualne szkolenie lub w angielski dla pracowników, to coś, co doceniają wszyscy, z którymi współpracujemy. Wiemy, że jest to ważne również dla Ciebie.

 

Angielski dla firm:

Na tym etapie nauki powtórzymy Audyt − zmierzymy, które elementy języka uległy poprawie i wskażemy, na jakie wyzwania komunikacyjne pracownik jest już przygotowany. Ponadto sporządzimy szczegółowy raport postępu dla Kursantów_ek i osób zarządzających szkoleniem w Twojej organizacji.   

 

Angielski indywidualnie:

W tym momencie Lektor_ka podsumuje z Tobą, które elementy języka uległy poprawie i doradzi, na co jesteś już gotowa_y w komunikacji po angielsku. Aby ocena była konkretna oraz przejrzysta, użyjemy do niej autorskiego narzędzia Progress Check.

Poznaj narzędzia do skutecznej nauki angielskiego

Training Outline

📄 Dzięki diagnozie zaplanowanej w Training Outline i…

Training Report

📑 Na każdych zajęciach pracujemy z autorskim dokumentem…

Aplikacja Quizlet

💡Korzystamy z narzędzia oferującego różne formy nauki spersonalizowanego…

Self-study Pack

📚 Jak skutecznie uczyć się angielskiego samemu? W…

Język jest jeden…

…ale my wiemy, jakimi jego częściami warto się „zaopiekować” w pierwszej kolejności! 💪 Zasada Lexical Approach stoi u podstaw naszych wszystkich szkoleń i narzędzi, które z kolei spajają całą naukę. Biznesowe kursy angielskiego online

Uznajemy, że efektywne uczenie się polega m.in. na zapamiętywaniu kolokacji, czyli związków wyrazowych w połączeniu z innymi określeniami, a nie tylko przyswajaniu pojedynczych dźwięków, słów czy samych struktur gramatycznych.

Przy znajomości schematów komunikacyjnych, w których porusza się Twoja firma lub których używasz jako Specjalista_ka (m.in. rodzaje spotkań, ich formuła, typy korespondencji), jesteśmy w stanie właśnie szybko, a co najważniejsze − skutecznie nauczyć języka: słownictwa, struktur, zwrotów, właśnie pod te sytuacje. ✅

Bo zależy nam na tym, żeby Kursant_ka potrafił_a użyć w zdaniu konkretne zwroty i brzmiał_a przy tym naturalnie oraz profesjonalnie!

Co proponujemy w ramach nauki angielskiego dla firm i indywidualnie?

English for IT

👩‍💻 Opakowujemy techniczny język IT w profesjonalny biznesowy angielski! To spersonalizowane, regularne zajęcia w tempie dostosowanym do pracownika i celów firmy. Twój człowiek zyska płynność oraz pewność wypowiedzi podczas eventów scrumowych, spotkań z klientem lub zespołem − nauczy się nowoczesnego angielskiego! Opcja na start zarówno dla osób technicznych, jak i z działów biznesowych.

Business English

🚀 Dokształcimy pracowników w Twojej firmie z angielskiego wykorzystywanego w międzynarodowym biznesie! Regularne szkolenia dopasowane do branży, poziomu i celów konkretnego człowieka. Zacznie on swobodnie, z pełnym przekonaniem oraz naturalnością używać angielskiego w codziennej komunikacji − z zespołem czy z klientami. Przełoży się to na funkcjonowanie całej organizacji. Zajęcia zdadzą egzamin u każdego − niezależnie od działu.

Technical English

👨‍💻 Pomożemy Twoim ludziom w swobodnym i poprawnym używaniu technicznego angielskiego − dopasowanym do obowiązków typowo w ich roli, również w IT & tech. Specjaliści_tki zaczną aktywnie wykorzystywać język branżowy w praktyce. Zakres słownictwa oraz jego wymowy dobieramy tak, żeby przygotowywał do rozmów technicznych po angielsku. Dobre uzupełnienie umiejętności zdobytych na szkoleniu Business English lub English for IT.

Legal English

🧑‍⚖ Nauczymy Cię zarówno swobodnego, poprawnego używania języka prawniczego − którego używasz, opowiadając o prawie, jak i języka dokumentów prawnych. Zakres specjalistycznego słownictwa oraz jego wymowy dobieramy tak, żeby przygotowywał do rozmów po angielsku w Twojej specjalizacji. Ten kurs to świetne uzupełnienie szkolenia Business English, jeśli pracujesz w środowisku międzynarodowym.

English+Skills

📈 Dajemy coś więcej niż tylko język angielski dla konkretnej umiejętności. Podczas warsztatów pokażemy, jak stworzyć przewagę komunikacyjną, wykorzystując profesjonalny język w wąskim kontekście (prezentacja oferty, storytelling, wygłoszenie pitcha, negocjowanie, prowadzenie skutecznych spotkań, dyplomatyczna i efektywna obsługa klienta). Nabranie większej pewności w sytuacji biznesowej, z którą będzie mieć się do czynienia, jest na wyciągnięcie dłoni!

Job Interview

🎯 Podszlifujemy Twój język pod rozmowy o pracę po angielsku! Podczas 5 godzin intensywnych warsztatów przejdziesz z Trenerką przez cały proces związany z Job Interview. Począwszy od analizy CV pod kątem jakości i poprawności angielskiego, przez wiarygodne mówienie o swoich mocnych stronach oraz doświadczeniu, kończąc na symulacji pytań rekrutacyjnych. Wszystko nastawione na szybkie, ale odczuwalne poszerzenie zakresu słownictwa i poprawności wypowiedzi.

Client Interview

💡 Przygotujemy Twoich specjalistów_tki IT na rozmowy po angielsku z potencjalnym klientem o nowym projekcie i jego dalszej płynnej realizacji. Podczas intensywnego, 5-godzinnego warsztatu nasza doświadczona Trenerka zadba m.in. o przygotowanie do rzeczowej, pewnej odpowiedzi na pytania, które można usłyszeć na Client Interview. Imponujcie profesjonalną komunikacją na kluczowym etapie − najwyższy czas na koniec z ławeczką dla devów czy designerów_ek!

Audyt językowy

💡 Kompleksowo i rzetelnie ocenimy poziom operacyjności Twoich ludzi w komunikacji po angielsku. Pokażemy, jak w rzeczywistości specjalista_ka porozumiewa się podczas wykonywania codziennych zadań. Analizę oprzemy na symulacji typowych dla danej roli sytuacji komunikacyjnych, takich jak np.: rozmowa z klientem, spotkania, prezentacje. Wyniki pozwolą ocenić, jak jakość angielskiego wpływa na doświadczenie klienta (CX), zespołu oraz samego pracownika!

Dlaczego firmy i specjaliści nam ufają?

Pomagamy w rozwoju biznesów
oraz ludzi dzięki językowi angielskiemu

Wybierają nas m.in. założyciele, menedżerowie i specjaliści z topowych polskich software house’ów, agencji product & design oraz firm technologicznych. Sprawdź potwierdzone opinie o naszych szkoleniach od ponad 70 osób!

Jaki będzie następny krok?

Na początek umówmy się na discovery call

Nasi Klienci zazwyczaj próbowali wcześniej różnych rozwiązań − angielskiego w szkołach językowych, z lektorem, z native speakerem, w aplikacji. Są również tacy, którzy po raz pierwszy zabierają się za angielski w kontekście zawodowym. Często dopiero po spotkaniu z nami dochodzą do sedna wyzwania, z jakim się mierzą. Dlatego chcemy z Tobą porozmawiać.

W CoAction uważamy, że nauka angielskiego pod kątem zawodowym powinna być zaprojektowana wokół bardzo konkretnych celów. Muszą one wynikać z jasno zdefiniowanych przykładów użycia języka w danej roli oraz poziomu „poczucia” się dobrze w komunikacji po angielsku. Klucz to jej jakościowe wykorzystanie − u Ciebie, pracownika (jeśli organizujesz szkolenia w firmie), a także u Twoich rozmówców − klientów, zespołu, partnerów biznesowych.

Ma to dla Ciebie sens? Zobacz, co jeszcze omówimy na discovery callu, a następnie od razu wybierz dogodny termin spotkania online!

Warsztaty English + Skills
Przemysław Fidzina CEO
TAK, umawiam DISCOVERY CALL!

Piszemy o angielskim po… polsku!

Angielski w firmie

Angielski to nie tylko benefit! Webinar z Ekspertką HR − Mają Gojtowską

Co wg Ekspertki HR jest kluczowe w przypadku szkoleń z angielskiego w firmach i dlaczego sama poleca CoAction?

Czytam więcej
Metodyka

Jak uczymy angielskiego? Podejście leksykalne, czyli Lexical Approach w praktyce

W CoAction zdecydowaliśmy się na to, aby uczyć na podstawie kilku zasad podejścia Leksykalnego (Lexical Approach). W tym artykule wytłumaczymy, na czym polega i dlaczego naszym zdaniem to najlepsza metoda w uczeniu Business English dorosłych.

Czytam więcej
Metodyka

Kim jest metodyk w szkole językowej?

Dlaczego bez metodyka nie ma mowy o projektowaniu profesjonalnych szkoleń językowych? W tym wpisie opowiemy trochę o tym, kim jest taka osoba, jakie ma zadania i dlaczego jej rola jest tak istotna.

Czytam więcej