KONTAKT
KONTAKT
Jak szkolimy?

Inwestycja w angielski
to Twój zysk!

Uczymy komunikacji po angielsku pod konkretne cele i role. Mierzymy progres oraz skuteczność nauki. Dbamy o widoczne rezultaty przekładające się na Twój biznes.

Warsztaty English+Skills Szkolenia English for IT 💻 Szkolenia Business English Szkolenia Specialist English Kursy Project Interview Kursy Client Interview

Od 10 lat jesteśmy partnerem firm m.in. z rynku IT & tech
w nauce języka angielskiego

40+

Sposoby na skuteczną naukę angielskiego w biznesie wypracowaliśmy na podstawie długich godzin rozmów z naszymi Klientami. Słuchaliśmy, jakie cele chcą osiągnąć. Przyglądaliśmy się, jakie problemy pojawiają się im po drodze. Dzięki temu każdy z elementów metodyki CoAction ma praktyczne uzasadnienie.

Sprawdź krok po kroku, jak uczymy ⤵️

Przesuń i zobacz więcej

1. Cel szkolenia

Ustalamy potrzeby z perspektywy Twojej organizacji lub Twojej roli zawodowej

Ikonka - Audyt językowy Ikonka - Audyt językowy - Aktywna

2. Audyt językowy / Spotkanie Demo

Analizujemy użycie i jakość angielskiego w praktyce

3. Benchmarking

Określamy docelowy poziom komunikacji w danej roli

4. Training Outline

Ustalamy zarys szkolenia i to, jak śledzić oraz mierzyć progres

5. English Training

Skutecznie uczymy za pomocą m.in. autorskich narzędzi

6. Monitoring jakości

Obserwujemy postępy, czuwając nad zadowoleniem stron

Ikonka - Progress Report Ikonka - Progress Report - Aktywna

7. Progress Report

Pokazujemy różnice w komunikacji przed i po szkoleniu

1. Cel szkolenia

Ustalamy potrzeby z perspektywy Twojej organizacji lub Twojej roli zawodowej

Ikonka - Audyt językowy Ikonka - Audyt językowy - Aktywna

2. Audyt językowy / Spotkanie Demo

Analizujemy użycie i jakość angielskiego w praktyce

3. Benchmarking

Określamy docelowy poziom komunikacji w danej roli

4. Training Outline

Ustalamy zarys szkolenia i to, jak śledzić oraz mierzyć progres

5. English Training

Skutecznie uczymy za pomocą m.in. autorskich narzędzi

6. Monitoring jakości

Obserwujemy postępy, czuwając nad zadowoleniem stron

Ikonka - Progress Report Ikonka - Progress Report - Aktywna

7. Progress Report

Pokazujemy różnice w komunikacji przed i po szkoleniu

Ustalamy potrzeby z perspektywy Twojej organizacji lub Twojej roli zawodowej

To faza discovery, w której dokładnie zbadamy i poznamy Twoje oczekiwania od naszych szkoleń językowych.

 

Dla firm − z wyznaczonymi osobami (managerami, C-levelem, działem HR) przeanalizujemy, kiedy oraz jakiego zakresu angielskiego potrzebują używać pracownicy, a indywidualnie − na konkretnym stanowisku. Wtedy stworzymy szkoleniowe user stories.

 

Wszystko po to, żeby trafnie ocenić, jak lepsze zdolności komunikacyjne Twoich ludzi wpłyną na rozwój całego biznesu bądź bezpośrednio na postępy w Twojej karierze zawodowej. Nie trać czasu na… tracenie czasu i pieniędzy!

 

Analizujemy użycie i jakość angielskiego w praktyce

W tym kroku wykonamy działania pokazujące realny poziom operacyjności językowej oraz precyzyjnie wskazujące konkretne obszary do poprawy. Przełoży się to na poprawę komunikacji w kluczowych punktach styku z anglojęzycznym klientem lub zespołem.

 

Audyt językowy (angielski dla firm):

Przeprowadzimy audyt komunikacji po angielsku u pracowników w danej roli. Weźmiemy pod lupę wszystkie sposoby i przypadki użycia angielskiego w Twojej firmie.

 

Spotkanie Demo (angielski indywidualnie):

Przeanalizujemy, jak używasz angielskiego w Twojej roli − to punkt startowy. Sprawdzamy dokładnie to, jak używasz angielskiego w danym kontekście zawodowym i pokażemy Ci, jak możemy go usprawnić.

Określamy docelowy poziom komunikacji w danej roli

Wyznaczymy oczekiwaną operacyjność w angielskim i deadline’y − czyli kiedy potrzebujesz u pracowników lub u siebie konkretnego poziomu komunikacji (np. za rok, 6 miesięcy czy ASAP?).

 

Te założenia dopasujemy wraz z rozwojem anglojęzycznych projektów w organizacji bądź Twoich planów oraz projektów zawodowych z wykorzystaniem angielskiego. Agility to podstawa!

 

Klientom przypiszemy 2 opiekunów − dla firm: Customer Success Managera (kontakt + organizacja − obecności, raportowanie, kontrakty) i Metodyka (merytoryka), a Klientom indywidualnym: opiekuna szkolenia, czyli Account Managera − odpowiedzialnego za kontakt i organizację − obecności, raportowanie, kontrakty itd. i Metodyka (merytoryka).

Ustalamy zarys szkolenia i to, jak śledzić oraz mierzyć progres

Angielski u nas to pełnowartościowy projekt − z określonym początkiem, kamieniami milowymi, mierzeniem progresu.

 

Dotychczas zebrane informacje ustrukturyzujemy w zarysie spersonalizowanej ścieżki rozwoju − Twojej lub Twojego pracownika. Określimy w niej szczegóły, takie jak: rodzaj szkoleń, forma nauki, czas i tempo potrzebne do osiągnięcia celów.

 

W przypadku Klientów firmowych w tym momencie przyłożymy wagę do estymacji kosztu wykształcenia pracownika do oczekiwanej operacyjności posługiwania się językiem.

Skutecznie uczymy za pomocą m.in. autorskich narzędzi

Wiemy, że uczenie się języka to proces pełen wzlotów i upadków.

 

Dlatego nasz Dział Metodyczny zadba, żeby każdy_a Kursant_tka przez cały czas czuł_a, jak dużo pracy wkłada w naukę oraz widział_a jej efekty. Przełoży się to na gotowość do podejmowania większych wyzwań w interakcji po angielsku.

 

Będzie to możliwe m.in. dzięki Training Report − gdzie zarówno Kursant_ka, jak i Lektor_ka zobaczą, co poprawia się w języku z godziny na godzinę, co wymaga doszlifowania oraz jak poszerza się znajomość słownictwa i struktur. Materiał powtarzamy m.in. z fiszkami online.

Obserwujemy postępy, czuwając nad zadowoleniem stron

Będziemy regularnie sprawdzać realizację celów, czyli polepszenia komunikacji po angielsku w kierunku docelowego operowania językiem. Chętnie porozmawiamy o współpracy i zrewidujemy ustalenia, jeśli coś będzie wymagało korekty.

 

Utrzymanie wysokiego poziomu nauczania przez całe szkolenie zapewniają Metodycy − czuwający m.in. nad merytoryką i mentoringiem dla kadry lektorskiej. W przypadku Klientów firmowych będą regularnie obserwować zajęcia. Po około 6h szkolenia zbadamy satysfakcję Kursantów_ek, w tym, czy pojawiła się „chemia” na linii Lektor_ka-Uczeń_nnica.

 

W sprawach organizacyjnych pomogą Ci przypisani wcześniej opiekunowie lub account.

Pokazujemy różnice w komunikacji przed i po szkoleniu

Wykazanie efektów i tym samym realnego zwrotu z inwestycji w indywidualne szkolenie lub w angielski dla pracowników, to coś, co doceniają wszyscy, z którymi współpracujemy. Wiemy, że jest to ważne również dla Ciebie.

 

Angielski dla firm:

Na tym etapie nauki powtórzymy Audyt − zmierzymy, które elementy języka uległy poprawie i wskażemy, na jakie wyzwania komunikacyjne pracownik jest już przygotowany. Ponadto sporządzimy szczegółowy raport postępu dla Kursantów_ek i osób zarządzających szkoleniem w Twojej organizacji.   

 

Angielski indywidualnie:

W tym momencie Lektor_ka podsumuje z Tobą, które elementy języka uległy poprawie i doradzi, na co jesteś już gotowa_y w komunikacji po angielsku. Aby ocena była konkretna oraz przejrzysta, użyjemy do niej autorskiego narzędzia Progress Check.

Poznaj narzędzia, które stosujemy podczas szkoleń

Training Outline

📄 Dzięki diagnozie zaplanowanej w Training Outline i wyznaczeniu obszarów do pracy, na zajęciach efektywnie wykorzystujemy czas. Wiemy, jak idą postępy. Skupiamy się tylko na ulepszeniu konkretnych braków w komunikacji, np. płynności mówienia, czy zasobu słownictwa, a nie na powtarzaniu tego, co Kursanci_tki już potrafią.

Training Report

📑 Na każdych zajęciach pracujemy z autorskim dokumentem Training Report, w którym znajduje się dokładny feedback językowy spisany przez Lektora_kę wg naszej metodyki. Dzięki temu lekcje są praktyczną okazją do poprawienia błędów i poszerzania zakresu słownictwa w mowie oraz piśmie, a nie celem samym w sobie „do odhaczenia”.

Aplikacja Quizlet

💡Korzystamy z narzędzia oferującego różne formy nauki spersonalizowanego słownictwa. Dzięki m.in. fiszkom online Kursant_tka szybciej przyswaja materiał, eliminując błędy w przystępnej formie. Utrzymuje to zaangażowanie do nauki, tworząc nawyk samodzielnego powtarzania zwrotów przydatnych w pracy.

Self-study Pack

📚 W ramach każdego szkolenia zapewniamy odpowiednie materiały kursowe − dobrane pod wyznaczone cele oraz branżę. Ponadto nasi_ze Kursanci_tki otrzymują zestaw dodatkowych materiałów do samodzielnej nauki nowoczesnego, biznesowego angielskiego, czyli tzw. Self-study Pack − dostępny o każdej porze.

Język jest jeden…

…ale my wiemy, jakimi jego częściami warto się „zaopiekować” w pierwszej kolejności! 💪 Zasada Lexical Approach stoi u podstaw naszych wszystkich szkoleń i narzędzi, które z kolei spajają całą naukę.

Uznajemy, że efektywne uczenie się polega m.in. na zapamiętywaniu kolokacji, czyli związków wyrazowych w połączeniu z innymi określeniami, a nie tylko przyswajaniu pojedynczych dźwięków, słów czy samych struktur gramatycznych.

Przy znajomości schematów komunikacyjnych, w których porusza się Twoja firma lub których używasz jako Specjalista_ka (m.in. rodzaje spotkań, ich formuła, typy korespondencji), jesteśmy w stanie właśnie szybko, a co najważniejsze − skutecznie nauczyć języka: słownictwa, struktur, zwrotów, właśnie pod te sytuacje. ✅

Bo zależy nam na tym, żeby Kursant_ka potrafił_a użyć w zdaniu konkretne zwroty i brzmiał_a przy tym naturalnie oraz profesjonalnie!

Co proponujemy w ramach nauki angielskiego dla firm i indywidualnie?

English for IT

👩‍💻 Opakowujemy techniczny język IT w profesjonalny biznesowy angielski! To spersonalizowane, regularne zajęcia w tempie dostosowanym do pracownika i celów firmy. Twój człowiek zyska płynność oraz pewność wypowiedzi podczas eventów scrumowych, spotkań z klientem lub zespołem − nauczy się nowoczesnego angielskiego! Opcja na start zarówno dla osób technicznych, jak i z działów biznesowych.

Business English

🚀 Dokształcimy pracowników w Twojej firmie z angielskiego wykorzystywanego w międzynarodowym biznesie! Regularne szkolenia dopasowane do branży, poziomu i celów konkretnego człowieka. Zacznie on swobodnie, z pełnym przekonaniem oraz naturalnością używać angielskiego w codziennej komunikacji − z zespołem czy z klientami. Przełoży się to na funkcjonowanie całej organizacji. Zajęcia zdadzą egzamin u każdego − niezależnie od działu.

Technical English

👨‍💻 Pomożemy Twoim ludziom w swobodnym i poprawnym używaniu technicznego angielskiego − dopasowanym do obowiązków typowo w ich roli, również w IT & tech. Specjaliści_tki zaczną aktywnie wykorzystywać język branżowy w praktyce. Zakres słownictwa oraz jego wymowy dobieramy tak, żeby przygotowywał do rozmów technicznych po angielsku. Dobre uzupełnienie umiejętności zdobytych na szkoleniu Business English lub English for IT.

Legal English

🧑‍⚖ Nauczymy Cię zarówno swobodnego, poprawnego używania języka prawniczego − którego używasz, opowiadając o prawie, jak i języka dokumentów prawnych. Zakres specjalistycznego słownictwa oraz jego wymowy dobieramy tak, żeby przygotowywał do rozmów po angielsku w Twojej specjalizacji. Ten kurs to świetne uzupełnienie szkolenia Business English, jeśli pracujesz w środowisku międzynarodowym.

English+Skills

📈 Dajemy coś więcej niż tylko język angielski dla konkretnej umiejętności. Podczas warsztatów pokażemy, jak stworzyć przewagę komunikacyjną, wykorzystując profesjonalny język w wąskim kontekście (prezentacja oferty, storytelling, wygłoszenie pitcha, negocjowanie, prowadzenie skutecznych spotkań, dyplomatyczna i efektywna obsługa klienta). Nabranie większej pewności w sytuacji biznesowej, z którą będzie mieć się do czynienia, jest na wyciągnięcie dłoni!

Job Interview

🎯 Podszlifujemy Twój język pod rozmowy o pracę po angielsku! Podczas 5 godzin intensywnych warsztatów przejdziesz z Trenerką przez cały proces związany z Job Interview. Począwszy od analizy CV pod kątem jakości i poprawności angielskiego, przez wiarygodne mówienie o swoich mocnych stronach oraz doświadczeniu, kończąc na symulacji pytań rekrutacyjnych. Wszystko nastawione na szybkie, ale odczuwalne poszerzenie zakresu słownictwa i poprawności wypowiedzi.

Client Interview

💡 Przygotujemy Twoich specjalistów_tki IT na rozmowy po angielsku z potencjalnym klientem o nowym projekcie i jego dalszej płynnej realizacji. Podczas intensywnego, 5-godzinnego warsztatu nasza doświadczona Trenerka zadba m.in. o przygotowanie do rzeczowej, pewnej odpowiedzi na pytania, które można usłyszeć na Client Interview. Imponujcie profesjonalną komunikacją na kluczowym etapie − najwyższy czas na koniec z ławeczką dla devów czy designerów_ek!

Audyt językowy

💡 Kompleksowo i rzetelnie ocenimy poziom operacyjności Twoich ludzi w komunikacji po angielsku. Pokażemy, jak w rzeczywistości specjalista_ka porozumiewa się podczas wykonywania codziennych zadań. Analizę oprzemy na symulacji typowych dla danej roli sytuacji komunikacyjnych, takich jak np.: rozmowa z klientem, spotkania, prezentacje. Wyniki pozwolą ocenić, jak jakość angielskiego wpływa na doświadczenie klienta (CX), zespołu oraz samego pracownika!

Dlaczego firmy i specjaliści nam ufają?

Pomagamy w rozwoju biznesów
oraz ludzi dzięki językowi angielskiemu

Wybierają nas m.in. założyciele, menedżerowie i specjaliści z topowych polskich software house’ów, agencji product & design oraz firm technologicznych. Sprawdź potwierdzone opinie o naszych szkoleniach od ponad 70 osób!

Jaki będzie następny krok?

Na początek umówmy się na discovery call

Nasi Klienci zazwyczaj próbowali wcześniej różnych rozwiązań − angielskiego w szkołach językowych, z lektorem, z native speakerem, w aplikacji. Są również tacy, którzy po raz pierwszy zabierają się za angielski w kontekście zawodowym. Często dopiero po spotkaniu z nami dochodzą do sedna wyzwania, z jakim się mierzą. Dlatego chcemy z Tobą porozmawiać.

W CoAction uważamy, że nauka angielskiego pod kątem zawodowym powinna być zaprojektowana wokół bardzo konkretnych celów. Muszą one wynikać z jasno zdefiniowanych przykładów użycia języka w danej roli oraz poziomu „poczucia” się dobrze w komunikacji po angielsku. Klucz to jej jakościowe wykorzystanie − u Ciebie, pracownika (jeśli organizujesz szkolenia w firmie), a także u Twoich rozmówców − klientów, zespołu, partnerów biznesowych.

Ma to dla Ciebie sens? Zobacz, co jeszcze omówimy na discovery callu, a następnie od razu wybierz dogodny termin spotkania online!

angielski dla firm online
Przemysław Fidzina CEO
TAK, umawiam DISCOVERY CALL!

Piszemy o angielskim po… polsku!

Angielski w firmie

Angielski to nie tylko benefit! Webinar z Ekspertką HR − Mają Gojtowską

Co wg Ekspertki HR jest kluczowe w przypadku szkoleń z angielskiego w firmach i dlaczego sama poleca CoAction?

Czytam więcej
Metodyka

Jak uczymy angielskiego? Podejście leksykalne, czyli Lexical Approach w praktyce

W CoAction zdecydowaliśmy się na to, aby uczyć na podstawie kilku zasad podejścia Leksykalnego (Lexical Approach). W tym artykule wytłumaczymy, na czym polega i dlaczego naszym zdaniem to najlepsza metoda w uczeniu Business English dorosłych.

Czytam więcej
Metodyka

Kim jest metodyk w szkole językowej?

Dlaczego bez metodyka nie ma mowy o projektowaniu profesjonalnych szkoleń językowych? W tym wpisie opowiemy trochę o tym, kim jest taka osoba, jakie ma zadania i dlaczego jej rola jest tak istotna.

Czytam więcej