- CoAction
- 03.12.2022
Angielski to nie tylko benefit! Webinar z Ekspertką HR − Mają Gojtowską
Co wg Ekspertki HR jest kluczowe w przypadku szkoleń z angielskiego w firmach i dlaczego sama poleca CoAction?
Czytam więcejInwestycja w angielski
to Twój zysk!
Uczymy komunikacji po angielsku pod konkretne cele i role. Mierzymy progres oraz skuteczność nauki. Dbamy o widoczne rezultaty przekładające się na Twój biznes.
Od 10 lat jesteśmy partnerem firm m.in. z rynku IT & tech
w nauce języka angielskiego
Sposoby na skuteczną naukę angielskiego w biznesie wypracowaliśmy na podstawie długich godzin rozmów z naszymi Klientami. Słuchaliśmy, jakie cele chcą osiągnąć. Przyglądaliśmy się, jakie problemy pojawiają się im po drodze. Dzięki temu każdy z elementów metodyki CoAction ma praktyczne uzasadnienie.
Przesuń i zobacz więcej
To faza discovery, w której dokładnie zbadamy i poznamy Twoje oczekiwania od naszych szkoleń językowych.
Dla firm − z wyznaczonymi osobami (managerami, C-levelem, działem HR) przeanalizujemy, kiedy oraz jakiego zakresu angielskiego potrzebują używać pracownicy, a indywidualnie − na konkretnym stanowisku. Wtedy stworzymy szkoleniowe user stories.
Wszystko po to, żeby trafnie ocenić, jak lepsze zdolności komunikacyjne Twoich ludzi wpłyną na rozwój całego biznesu bądź bezpośrednio na postępy w Twojej karierze zawodowej. Nie trać czasu na… tracenie czasu i pieniędzy!
W tym kroku wykonamy działania pokazujące realny poziom operacyjności językowej oraz precyzyjnie wskazujące konkretne obszary do poprawy. Przełoży się to na poprawę komunikacji w kluczowych punktach styku z anglojęzycznym klientem lub zespołem.
Audyt językowy (angielski dla firm):
Przeprowadzimy audyt komunikacji po angielsku u pracowników w danej roli. Weźmiemy pod lupę wszystkie sposoby i przypadki użycia angielskiego w Twojej firmie.
Spotkanie Demo (angielski indywidualnie):
Przeanalizujemy, jak używasz angielskiego w Twojej roli − to punkt startowy. Sprawdzamy dokładnie to, jak używasz angielskiego w danym kontekście zawodowym i pokażemy Ci, jak możemy go usprawnić.
Wyznaczymy oczekiwaną operacyjność w angielskim i deadline’y − czyli kiedy potrzebujesz u pracowników lub u siebie konkretnego poziomu komunikacji (np. za rok, 6 miesięcy czy ASAP?).
Te założenia dopasujemy wraz z rozwojem anglojęzycznych projektów w organizacji bądź Twoich planów oraz projektów zawodowych z wykorzystaniem angielskiego. Agility to podstawa!
Klientom przypiszemy 2 opiekunów − dla firm: Customer Success Managera (kontakt + organizacja − obecności, raportowanie, kontrakty) i Metodyka (merytoryka), a Klientom indywidualnym: opiekuna szkolenia, czyli Account Managera − odpowiedzialnego za kontakt i organizację − obecności, raportowanie, kontrakty itd. i Metodyka (merytoryka).
Angielski u nas to pełnowartościowy projekt − z określonym początkiem, kamieniami milowymi, mierzeniem progresu.
Dotychczas zebrane informacje ustrukturyzujemy w zarysie spersonalizowanej ścieżki rozwoju − Twojej lub Twojego pracownika. Określimy w niej szczegóły, takie jak: rodzaj szkoleń, forma nauki, czas i tempo potrzebne do osiągnięcia celów.
W przypadku Klientów firmowych w tym momencie przyłożymy wagę do estymacji kosztu wykształcenia pracownika do oczekiwanej operacyjności posługiwania się językiem.
Wiemy, że uczenie się języka to proces pełen wzlotów i upadków.
Dlatego nasz Dział Metodyczny zadba, żeby każdy_a Kursant_tka przez cały czas czuł_a, jak dużo pracy wkłada w naukę oraz widział_a jej efekty. Przełoży się to na gotowość do podejmowania większych wyzwań w interakcji po angielsku.
Będzie to możliwe m.in. dzięki Training Report − gdzie zarówno Kursant_ka, jak i Lektor_ka zobaczą, co poprawia się w języku z godziny na godzinę, co wymaga doszlifowania oraz jak poszerza się znajomość słownictwa i struktur. Materiał powtarzamy m.in. z fiszkami online.
Będziemy regularnie sprawdzać realizację celów, czyli polepszenia komunikacji po angielsku w kierunku docelowego operowania językiem. Chętnie porozmawiamy o współpracy i zrewidujemy ustalenia, jeśli coś będzie wymagało korekty.
Utrzymanie wysokiego poziomu nauczania przez całe szkolenie zapewniają Metodycy − czuwający m.in. nad merytoryką i mentoringiem dla kadry lektorskiej. W przypadku Klientów firmowych będą regularnie obserwować zajęcia. Po około 6h szkolenia zbadamy satysfakcję Kursantów_ek, w tym, czy pojawiła się „chemia” na linii Lektor_ka-Uczeń_nnica.
W sprawach organizacyjnych pomogą Ci przypisani wcześniej opiekunowie lub account.
Wykazanie efektów i tym samym realnego zwrotu z inwestycji w indywidualne szkolenie lub w angielski dla pracowników, to coś, co doceniają wszyscy, z którymi współpracujemy. Wiemy, że jest to ważne również dla Ciebie.
Angielski dla firm:
Na tym etapie nauki powtórzymy Audyt − zmierzymy, które elementy języka uległy poprawie i wskażemy, na jakie wyzwania komunikacyjne pracownik jest już przygotowany. Ponadto sporządzimy szczegółowy raport postępu dla Kursantów_ek i osób zarządzających szkoleniem w Twojej organizacji.
Angielski indywidualnie:
W tym momencie Lektor_ka podsumuje z Tobą, które elementy języka uległy poprawie i doradzi, na co jesteś już gotowa_y w komunikacji po angielsku. Aby ocena była konkretna oraz przejrzysta, użyjemy do niej autorskiego narzędzia Progress Check.
📄 Dzięki diagnozie zaplanowanej w Training Outline i wyznaczeniu obszarów do pracy, na zajęciach efektywnie wykorzystujemy czas. Wiemy, jak idą postępy. Skupiamy się tylko na ulepszeniu konkretnych braków w komunikacji, np. płynności mówienia, czy zasobu słownictwa, a nie na powtarzaniu tego, co Kursanci_tki już potrafią.
📑 Na każdych zajęciach pracujemy z autorskim dokumentem Training Report, w którym znajduje się dokładny feedback językowy spisany przez Lektora_kę wg naszej metodyki. Dzięki temu lekcje są praktyczną okazją do poprawienia błędów i poszerzania zakresu słownictwa w mowie oraz piśmie, a nie celem samym w sobie „do odhaczenia”.
💡Korzystamy z narzędzia oferującego różne formy nauki spersonalizowanego słownictwa. Dzięki m.in. fiszkom online Kursant_tka szybciej przyswaja materiał, eliminując błędy w przystępnej formie. Utrzymuje to zaangażowanie do nauki, tworząc nawyk samodzielnego powtarzania zwrotów przydatnych w pracy.
📚 W ramach każdego szkolenia zapewniamy odpowiednie materiały kursowe − dobrane pod wyznaczone cele oraz branżę. Ponadto nasi_ze Kursanci_tki otrzymują zestaw dodatkowych materiałów do samodzielnej nauki nowoczesnego, biznesowego angielskiego, czyli tzw. Self-study Pack − dostępny o każdej porze.
Uznajemy, że efektywne uczenie się polega m.in. na zapamiętywaniu kolokacji, czyli związków wyrazowych w połączeniu z innymi określeniami, a nie tylko przyswajaniu pojedynczych dźwięków, słów czy samych struktur gramatycznych.
Przy znajomości schematów komunikacyjnych, w których porusza się Twoja firma lub których używasz jako Specjalista_ka (m.in. rodzaje spotkań, ich formuła, typy korespondencji), jesteśmy w stanie właśnie szybko, a co najważniejsze − skutecznie nauczyć języka: słownictwa, struktur, zwrotów, właśnie pod te sytuacje. ✅
Bo zależy nam na tym, żeby Kursant_ka potrafił_a użyć w zdaniu konkretne zwroty i brzmiał_a przy tym naturalnie oraz profesjonalnie!
👩💻 Opakowujemy techniczny język IT w profesjonalny biznesowy angielski! To spersonalizowane, regularne zajęcia w tempie dostosowanym do pracownika i celów firmy. Twój człowiek zyska płynność oraz pewność wypowiedzi podczas eventów scrumowych, spotkań z klientem lub zespołem − nauczy się nowoczesnego angielskiego! Opcja na start zarówno dla osób technicznych, jak i z działów biznesowych.
🚀 Dokształcimy pracowników w Twojej firmie z angielskiego wykorzystywanego w międzynarodowym biznesie! Regularne szkolenia dopasowane do branży, poziomu i celów konkretnego człowieka. Zacznie on swobodnie, z pełnym przekonaniem oraz naturalnością używać angielskiego w codziennej komunikacji − z zespołem czy z klientami. Przełoży się to na funkcjonowanie całej organizacji. Zajęcia zdadzą egzamin u każdego − niezależnie od działu.
👨💻 Pomożemy Twoim ludziom w swobodnym i poprawnym używaniu technicznego angielskiego − dopasowanym do obowiązków typowo w ich roli, również w IT & tech. Specjaliści_tki zaczną aktywnie wykorzystywać język branżowy w praktyce. Zakres słownictwa oraz jego wymowy dobieramy tak, żeby przygotowywał do rozmów technicznych po angielsku. Dobre uzupełnienie umiejętności zdobytych na szkoleniu Business English lub English for IT.
🧑⚖ Nauczymy Cię zarówno swobodnego, poprawnego używania języka prawniczego − którego używasz, opowiadając o prawie, jak i języka dokumentów prawnych. Zakres specjalistycznego słownictwa oraz jego wymowy dobieramy tak, żeby przygotowywał do rozmów po angielsku w Twojej specjalizacji. Ten kurs to świetne uzupełnienie szkolenia Business English, jeśli pracujesz w środowisku międzynarodowym.
📈 Dajemy coś więcej niż tylko język angielski dla konkretnej umiejętności. Podczas warsztatów pokażemy, jak stworzyć przewagę komunikacyjną, wykorzystując profesjonalny język w wąskim kontekście (prezentacja oferty, storytelling, wygłoszenie pitcha, negocjowanie, prowadzenie skutecznych spotkań, dyplomatyczna i efektywna obsługa klienta). Nabranie większej pewności w sytuacji biznesowej, z którą będzie mieć się do czynienia, jest na wyciągnięcie dłoni!
🎯 Podszlifujemy Twój język pod rozmowy o pracę po angielsku! Podczas 5 godzin intensywnych warsztatów przejdziesz z Trenerką przez cały proces związany z Job Interview. Począwszy od analizy CV pod kątem jakości i poprawności angielskiego, przez wiarygodne mówienie o swoich mocnych stronach oraz doświadczeniu, kończąc na symulacji pytań rekrutacyjnych. Wszystko nastawione na szybkie, ale odczuwalne poszerzenie zakresu słownictwa i poprawności wypowiedzi.
💡 Przygotujemy Twoich specjalistów_tki IT na rozmowy po angielsku z potencjalnym klientem o nowym projekcie i jego dalszej płynnej realizacji. Podczas intensywnego, 5-godzinnego warsztatu nasza doświadczona Trenerka zadba m.in. o przygotowanie do rzeczowej, pewnej odpowiedzi na pytania, które można usłyszeć na Client Interview. Imponujcie profesjonalną komunikacją na kluczowym etapie − najwyższy czas na koniec z ławeczką dla devów czy designerów_ek!
💡 Kompleksowo i rzetelnie ocenimy poziom operacyjności Twoich ludzi w komunikacji po angielsku. Pokażemy, jak w rzeczywistości specjalista_ka porozumiewa się podczas wykonywania codziennych zadań. Analizę oprzemy na symulacji typowych dla danej roli sytuacji komunikacyjnych, takich jak np.: rozmowa z klientem, spotkania, prezentacje. Wyniki pozwolą ocenić, jak jakość angielskiego wpływa na doświadczenie klienta (CX), zespołu oraz samego pracownika!
Wybierają nas m.in. założyciele, menedżerowie i specjaliści z topowych polskich software house’ów, agencji product & design oraz firm technologicznych. Sprawdź potwierdzone opinie o naszych szkoleniach od ponad 70 osób!
Nasi Klienci zazwyczaj próbowali wcześniej różnych rozwiązań − angielskiego w szkołach językowych, z lektorem, z native speakerem, w aplikacji. Są również tacy, którzy po raz pierwszy zabierają się za angielski w kontekście zawodowym. Często dopiero po spotkaniu z nami dochodzą do sedna wyzwania, z jakim się mierzą. Dlatego chcemy z Tobą porozmawiać.
W CoAction uważamy, że nauka angielskiego pod kątem zawodowym powinna być zaprojektowana wokół bardzo konkretnych celów. Muszą one wynikać z jasno zdefiniowanych przykładów użycia języka w danej roli oraz poziomu „poczucia” się dobrze w komunikacji po angielsku. Klucz to jej jakościowe wykorzystanie − u Ciebie, pracownika (jeśli organizujesz szkolenia w firmie), a także u Twoich rozmówców − klientów, zespołu, partnerów biznesowych.
Ma to dla Ciebie sens? Zobacz, co jeszcze omówimy na discovery callu, a następnie od razu wybierz dogodny termin spotkania online!