Szkolenie z umiejętności miękkich połączone ze szlifowaniem Business English.

Warsztaty
Business English
i Soft Skills

Skutecznie rozwiniesz swoje umiejętności miękkie, jednocześnie usprawniając angielski.
Wszystko w kontekście IT.

Kursy z lektorem. Na żywo i online.

Jak soft skills mają się do IT?

  • Jesteś programistą lub grafikiem i mówiąc po angielsku chcesz swobodniej czuć się na stand-upach, rozpalić publiczność porywającym lightning talkiem
    lub wygładzić swój akcent?
  • Pracujesz jako project manager w IT i stresuje Cię planowanie sprintów po angielsku? Albo brakuje Ci słów, by efektywnie poprowadzić argumentację
    z wybrednym klientem?
  • Twoją rolą jest business development i chcesz płynniej prowadzić warsztaty dla zagranicznych klientów? A może zależy Ci na tym, aby naturalnym językiem pisać artykuły na bloga?

Które umiejętności chcesz podnieść Ty lub Twój zespół?

Rodzaje warsztatów

  • Presenting
  • Meeting
  • Negotiating
  • Reduce your accent
  • Socializing
  • Writing
  • Customer Care
  • demo presentation
  • tech conference
  • meetup
  • sales presentation
  • pitching
  • lightning talk
  • tech talk
  • webinar
  • MVP product workshop
  • sprint planning
  • daily stand-up
  • project review
  • retro
  • backlog refinement
  • teleconference
  • status update
  • contract terms and conditions
  • salary
  • project scope
  • solutions
  • proposing changes
  • persuading stakeholders
  • getting a buy-in
  • making arrangements
  • differences between US/UK and other accents
  • vowel and consonant sounds
  • diphthongs and word clusters
  • intonation
  • your pronunciation practice
  • word and sentence stress
  • kitchen chit chat
  • business dinner
  • networking
  • small talk
  • entertaining visitors
  • inviting
  • making first contact
  • ending talks politely
  • project documentation
  • blog post
  • newsletter
  • article
  • report
  • email
  • instant message
  • writing in plain English
  • tact and diplomacy
  • dealing with a difficult customer
  • handling complaints
  • building rapport
  • clarifying and checking
  • giving feedback
  • handling tickets
  • nursing customer experience
  • telephoning
15

GODZIN per WARSZTAT

3-5

DNI SZKOLENIOWE

2

POZIOMY: FOUNDATION
LUB PRACTITIONER

1-8

OSÓB w GRUPIE

Jak na przykład ułożone jest szkolenie Presenting?

1. Live presentation one

Symulacja wybranej przez Ciebie prezentacji. Wygłaszasz prezentację na żywo, tak jak potrafisz, bez podpowiedzi. Trener robi notatki z obszarów do poprawy.                                                                                                                           

2. Pre-analysis

Analiza stanu umiejętności „przed” szkoleniem. Po angielsku omawiasz z trener elementy takie jak przechodzenie między slajdami, techniki przykuwania uwagi, spójność i logiczność wypowiedzi, płynność i poprawność.

3. Training

Etap uzupełniania wykazanych braków. Ćwiczenia mikro-umiejętności i angielskich zwrotów używanych w prezentacjach. Koncentracja na kluczowych błędach i poprawie płynności.

4. Handling Q&A

Przygotowanie do sesji pytań i odpowiedzi. Nauka technik radzenia sobie z trudnymi pytaniami. Próba przewidzenia pytań do prezentacji i przećwiczenie odpowiedzi.

5. Live presentations two and three

Ponowna symulacja prezentacji z początku szkolenia. Dodatkowo, symulacja nowej prezentacji, celem zbadania stopnia utrwalenia szlifowanych umiejętności.                                                                                                          

6. Post-analysis

Analiza stanu umiejętności „po” szkoleniu. Wspólna ewaluacja postępów. Określenie złotych zasad prezentowania w języku angielskim. Wskazanie obszarów do dalszego rozwoju umiejętności i języka.

Poziom Foundation czy Practitioner?
Napisz do nas, my to sprawdzimy.

Regularny kurs angielskiego biznesowego brzmi lepiej?