Jesteście dojrzałym software housem - numerem 1 w Polsce na Clutch.co. Przodujecie w trendach, kulturze organizacyjnej, możliwościach rozwoju dla pracowników. Jaki wpływ na Wasz biznes i wyniki ma jakość komunikacji po angielsku w zespole?
Komunikacja w języku angielskim ma dla nas kluczowe znaczenie, ponieważ nasi klienci pochodzą z różnych zakątków świata i w zdecydowanej większości właśnie tego języka używają. Jesteśmy przekonani, że jakość komunikacji po angielsku ma ogromny wpływ na biznes, ponieważ pozwala zburzyć barierę, jaka powstaje, gdy znajomość języka jest niewystarczająca - jest to bariera w nawiązywaniu relacji. A to właśnie dzięki relacjom nasz biznes rośnie, otaczamy się ludźmi, z którymi możemy sięgać wyżej i pozyskujemy coraz ciekawsze projekty.
Dzięki doskonałej komunikacji po angielsku możemy nie tylko dostarczać klientom usługę, ale przede wszystkim jesteśmy dla nich równym partnerem w rozmowie i wsparciem w podejmowaniu decyzji - technicznych i nie tylko. Używając języka świadomie, zwracając większą uwagę na słowa, na to jak konstruujemy wypowiedź, wysyłamy klientowi przekaz, że jest w dobrych rękach.
Dlaczego pomimo kursów grupowych z innym dostawcą zdecydowaliście się szkolić kluczowe osoby w firmie z nami?
Jesteśmy zadowoleni z obecnych kursów grupowych, które mamy w firmie, jednak potrzebowaliśmy bardziej indywidualnego podejścia do osób, które mają największy wpływ na rozwój naszego biznesu. Chcieliśmy wyposażyć te osoby w coś więcej niż samą komunikację - nauczyć ich większej precyzji wypowiedzi, ale też trenować w języku angielskim umiejętności, które przydają się każdego dnia - negocjacje, prezentacje, small talk i wiele innych.
Zdecydowaliśmy się szkolić te osoby z Wami, dlatego że macie doświadczenie w prowadzeniu kursów biznesowych skierowanych właśnie do naszej branży - znacie jej realia, potrzeby, ale przede wszystkim naprawdę uczycie. Wdrożyliście autorskie metody, które wspierają pracę własną, motywują i pozwalają dostrzegać efekty. Dzięki temu możemy jako zespół prezentować najwyższy poziom w kontaktach z klientami czy też osobami dopiero rozważającymi skorzystanie z naszych usług.
Jak szkolenia które dla Was robimy wpisują się w Wasze cele rozwojowe?
Szkolenia językowe pozwalają nam nie tylko kształcić umiejętności językowe same w sobie, ale też w bardzo dużym stopniu wspierają rozwój umiejętności biznesowych niezbędnych w pracy na poziomie sales oraz top managementu, co jak najbardziej wpisuje się w nasze cele rozwojowe.
Sama korzystasz z naszego kursu Business English. Jak oceniasz zajęcia i jakie realne korzyści Ci one przynoszą?
Są to zajęcia na najwyższym poziomie. Oprócz tego, że widzę prawdziwe postępy i czuję, że po prostu mówię lepiej i bardziej świadomie, to zajęcia pokazały mi, że sama nauka języka angielskiego może być fajna i angażująca. Zdecydowanie chciałabym je kontynuować. :) Największa korzyść, jaką mogę wymienić, to brak bariery przed mówieniem; jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, że w krótkim czasie udało się ją przełamać.
Jak oceniają nasze kursy Business English i szkolenia English+Skills pozostali pracownicy?
Opinie są niesamowicie pozytywne! :)
Pozostałe osoby korzystające z waszych kursów bardzo doceniają fakt, że są one skrojone dokładnie pod ich potrzeby, na podstawie których ustalane są cele, i ten plan jest następnie rzeczywiście realizowany. Dużym atutem jest także zaangażowanie lektorów - widać, że są przygotowani do zajęć i starają się, by te były interesujące i motywujące.
Czymś, co mocno Was wyróżnia, jest zwracanie uwagi na błędy i korygowanie ich - wiele szkół pomija ten aspekt, przez co można popełniać latami te same błędy.
Co według Ciebie wyróżnia nasze podejście do szkoleń biznesowego angielskiego?
Tym, co najbardziej was wyróżnia, jest w mojej opinii poziom przygotowania lektorów do zajęć. Są one przemyślane, ale przede wszystkim fajne. Na zajęciach jest poczucie, że czas jest w pełni wykorzystany, ale jest on zarazem po prostu przyjemnie spędzony.
Ogromnym atutem jest także obecność metodyka. Jest to osoba niewidoczna dla nas na co dzień, ale to, że inwestujecie w kogoś, kto ma czuwać nad jakością, wdrażać nowe metody i pomysły, to widać później na zajęciach. Dobrze też mieć poczucie, że lektorzy mają w firmie mentora i nie są zdani wyłącznie na siebie. Takie samo podejście stosujemy w TSH. :)
Czy i jeżeli tak, dlaczego polecilibyście naukę angielskiego z CoAction innym firmom IT?
Naukę angielskiego z CoAction polecilibyśmy przede wszystkim tym firmom, które chcą rosnąć, rozwijać się i wiedzą, jak dużą wartość daje komunikacja na najwyższym poziomie.
Lidia Łoniewska, menedżer HR The Software House.