Inwestycja w angielski
to Twój zysk!
Ty jesteś Ekspertem_ką w swojej dziedzinie. My wiemy, jak uczyć nowoczesnego, biznesowego angielskiego. Ty potrafisz rozmawiać z partnerami biznesowymi. My wiemy, jak sprawić, by Twoja komunikacja po angielsku była płynna i precyzyjna. Sprawdź, jak to robimy w praktyce, a także co mówią o tym nasi Klienci!
Od 10 lat jesteśmy partnerem firm m.in. z rynku IT & tech
w nauce języka angielskiego
Pomagamy w rozwoju biznesów
oraz ludzi dzięki językowi angielskiemu
Wybierają nas m.in. założyciele, menedżerowie i specjaliści z topowych polskich software house’ów, agencji product & design oraz firm technologicznych. Sprawdź potwierdzone opinie o naszych szkoleniach od ponad 70 osób!
Jak usłyszałem o nauce angielskiego w firmie, byłem sceptyczny. Pomyślałem sobie, że to kolejny wypełniacz kalendarza. Szybko okazało się, że zajęcia są super! Rozmawialiśmy na bardzo przydatne tematy, które szlifowały mój warsztat językowy, ale dostarczyły też wielu inspiracji o tym, czym się zajmuję na co dzień. Dodatkowo bardzo polecam warsztat z Presenting, na który zdecydowałem się wysłać cały mój zespół!
Polecam CoAction wszystkim firmom chcącym podejść do angielskiego w firmie tak, jak do rozwoju każdej innej umiejętności niezbędnej do lepszego wykonywania obowiązków. Komunikacja po angielsku to narzędzie! Biznesy, które szczególnie koncentrują się na kliencie spoza Polski, powinny to zrozumieć. Szlifowanie swojego języka angielskiego również zawierzyłam CoAction i się nie zawiodłam.
CoAction uczyło pracowników, którzy władali angielskim na niskim poziomie. Efekty były bardzo zadowalające. Doceniliśmy program spersonalizowany pod naszą branżę − software development − w którym kursanci uczyli się języka zawodowego. Pozbyli się bariery wstydu, a zdobyli umiejętność zrozumiałego artykułowania i wyjaśniania skomplikowanych spraw. Dodatkowo poprawili angielski pisany. Szczerze polecam!
CoAction od 2016 szkoli nasz software house pracujący w 100% z klientami zagranicznymi w metodyce agile. Kilku stałych klientów z UK i USA przyznało, że widzą wyraźne postępy w komunikacji. Dla mnie najważniejsze było to, aby wyrównać poziom angielskiego w całym zespole pod obsługę klientów zagranicznych. I to się udało. Postawiliśmy na indywidualne zajęcia, żeby osiągnąć szybkie efekty.
Waszą pracę nazwałbym full stack communication dla IT! Potwierdzeniem jakości CoAction są nieskazitelne opinie moich współpracowników. To, że uczycie nie tylko angielskiego, ale też umiejętności, takich jak prezentowanie czy negocjowanie po angielsku, wpływa realnie na naszą komunikację z klientami i partnerami.
Z CoAction szkolimy się firmowo w formule 1-1. Elastyczność, jakość lektorów, konkretna metoda nauczania oraz to, że treść zajęć jest dostosowana do każdego z nas − to mi się podoba najbardziej. Mnie CoAction zostało polecone, a ja polecam dalej.
Odpowiadam za firmowe benefity. CoAction od początku współpracy kilka lat temu wyszło nam naprzeciw, dopasowując usługi do naszych potrzeb w IT. Doceniamy indywidualne podejście, elastyczność i super-profesjonalną obsługę. Jesteśmy grupą indywidualistów z bardzo wysokimi standardami. Wiele oczekujemy sami od siebie i tyle samo od innych. Niełatwo jest spełnić nasze oczekiwania, a CoAction się to udaje!
Chcemy, żeby ludzie się rozwijali i nauka języka jest naturalnym uzupełnieniem tego podejścia. Z CoAction mieliśmy lekcje angielskiego 1-1 i w 2-3-osobowych grupach. Na szkoleniach pracowaliśmy z konkretnymi problemami z angielskim − z komunikacją, z językiem technicznym. To procentowało, bo czuliśmy widoczny progres w codziennej komunikacji z klientami.
Znajomość angielskiego jest równie kluczowa jak umiejętność tworzenia oprogramowania. Dzięki CoAction nasi menedżerowie mogli efektywnie uwzględniać poziom angielskiego u pracowników, przydzielając ich do zagranicznych projektów.
Szybkie i dobre efekty. 3 osoby uczące się 1:1 i po trochę ponad pół roku widać bardzo wyraźny postęp. Duży plus to metodyka nauczania dopasowana do potrzeby firmy i rozumienie branży IT.
Osoby z sales i top managementu, mające największy wpływ na rozwój naszego biznesu, otrzymały coś więcej niż naukę komunikacji. Zyskały precyzję wypowiedzi, ale też m.in. umiejętności negocjowania, prezentacji czy small talku. Wpisało się to w nasze cele rozwojowe.
Konkretny poziom angielskiego otwiera w naszej firmie możliwość uczestnictwa w najciekawszych anglojęzycznych projektach. Dzięki szkoleniom CoAction mamy pewność, że dany pracownik dobrze reprezentuje firmę i pracuje z zagranicznymi klientami tak, jakby robił to po polsku.
From day one, it was obvious they were different! Their teaching techniques, visionary thinking, quality standards, flexibility. CoAction took improving the entire Visuality team’s language capabilities as a project and worked on individual skills with serious care. That all helped us grow our business abroad.
Zależało nam na tym, aby treści realizowane podczas szkoleń możliwie najbliżej odpowiadały potrzebom językowym naszych wymagających menedżerów. Badania satysfakcji pokazują, że firmowe zajęcia z angielskiego CoAction realizuje zgodnie z celami ustalonymi przed kursem.
Szkolenia są organizowane sprawnie. CoAction proponuje odpowiednich lektorów i dostosowuje ofertę do naszych nowych potrzeb. Dział HR otrzymuje comiesięczne raporty frekwencji oraz semestralne, indywidualne raporty postępu.
Zauważałem, że zaczynałem stosować słownictwo z zajęć. Lektorzy byli autentycznie zainteresowani technologią − chętnie o niej rozmawiali, dopytywali. Co więcej, udawało im się znajdować takie tematy, na które nawet ja nie trafiałem! Na zajęciach z angielskiego z CoAction oprócz nauki, dowiadywałem się ciągle czegoś nowego.
Przerobiłem wiele szkół angielskiego, ale tak zaangażowanych lektorów oraz systemowego podejścia do nauki doświadczyłem po raz pierwszy. A przecież nie poruszamy łatwych tematów − m.in. project management, meetings, e-mails. Wszystko bazuje na praktycznych przykładach i precyzyjnie dobranych materiałach. Trafia to w punkt moich potrzeb!
Tematy lekcji są dopasowane do mnie. Bazujemy na realnych ćwiczeniach, do tego np. słucham podcastów. Odkąd uczę się z CoAction w firmie, udało się podnieść mój angielski na dużo wyższy poziom. Prowadziłem 3-dniowe warsztaty po angielsku − wyszło rewelacyjnie, klient był zadowolony i nawet pochwalił mój język.
Zarówno na moim stanowisku, jak i w całej firmie, język angielski jest językiem niezbędnym, ponieważ mniej więcej 95% naszych klientów pochodzi zza granicy. Po szkoleniach z CoAction zauważyliśmy poprawę. Angielski był płynniejszy, śmielszy. Przestaliśmy się bać rozmawiać w innym języku. Dzięki temu wiemy, że z CoAction możemy kompleksowo załatwić wszystko, co jest związane z językiem angielskim.
CoAction podziela podejście mojej firmy zorientowane na realizację celów, koncentrację na efektach oraz fokus na rozwój przez praktykę. To coś więcej niż „konwersacje po angielsku”. Koncentracja na klientach biznesowych i na dydaktyce dorosłych są odzwierciedlone w metodyce CoAction. Dzięki temu program dopasowany jest do moich potrzeb, więc skupiam się na zagadnieniach wnoszących realną wartość.
Cieszę się z tego, że u Was mogą się szkolić kluczowi ludzie z mojego zespołu! Wcześniej miałem różnych lektorów, ale nie widziałem takiego systemowego podejścia, jak w CoAction. Lektorka w pozytywnym sensie punktuje moje błędy i podpowiada nowe słownictwo. W ten sposób poprawiam swój angielski na każdych zajęciach. Wszystko spisujemy i śledzimy w Training Report.
Korzystam z lekcji w CoAction już od kilku lat. Czas i pieniądze zainwestowane w lekcje to jedna z najlepszych decyzji w moim życiu. Lektorzy zawsze są przygotowani. Nie ma nudy, efekty są szybkie i znaczące. Kiedy porównam siebie dziś vs sprzed szkolenia − to absolutna przepaść w poziomie języka. Szybko zyskałem wzrost pewności siebie, a także polepszyłem umiejętności prowadzenia rozmów biznesowych.
CoAction to świetny zespół specjalizujący się w nowoczesnych metodach nauki języków obcych w biznesie. Doradzili mi w wyborze słownictwa branżowego oraz pomogli dopracować szczegóły szkolenia w formie wystąpienia i prezentacji po angielsku. Dzięki nim nie martwiłam się o potencjalne błędy językowe, ponieważ byłam świetnie przygotowana i w 100% mogłam skupić się na przekazaniu wiedzy podczas szkolenia.
Polecam szkolenia z biznesowego angielskiego! Obsługujemy międzynarodowego klienta na co dzień, a właśnie dzięki CoAction znacznie podnieśliśmy kompetencje w komunikacji po angielsku. Plusy: konkretny program, ciekawe materiały i pomocne narzędzia. Do tego elastyczne podejście lektora i firmy − zajęcia zawsze były dostosowane tematycznie. Czuję, że po 60h nauki wskoczyłem o poziom wyżej!
Macie mega fajne podejście! Zakres jest dopasowany do moich bieżących potrzeb, nie ma sztywnego planu od A do Z. Sposób prowadzenia zajęć, atmosfera i materiały w 100% spełniają moje oczekiwania. Efekty nauki z CoAction zauważam w praktyce, podczas spotkań czy też webinarów, które prowadzę dla TSH.
Pozytywni i mega doświadczeni ludzie, którzy pomogli mi szybko i efektywnie poprawić moje umiejętności językowe, a także sprawili, że przestałem się bać mówić w innym języku. Pozwoliło mi to zyskać wielu klientów zagranicznych, a także sprawiło, że świat stanął przede mną otworem. Zdecydowanie polecam!
Kurs Business English Premium pomógł mi rozwinąć skrzydła i przełamać barierę, którą miałem podczas rozmów z klientami. Moja lektorka „wyciągnęła” ze mnie wszystko, co najlepsze i teraz absolutnie nie stresuje się przed spotkaniem z zagranicznym klientem!
Z CoAction uczyłam się języka typowo zawodowego. Wcześniej panicznie bałam się mówić po angielsku. Lektorka dopasowywała się do mnie − była przygotowana i wiedziała, czym się zajmowałam, co projektowałam, znała słownictwo graficzne. Nigdy wcześniej na zajęciach grupowych nie miałam bezpośrednio kontaktu z lektorem. Obawiałam się, że znowu czekają mnie sztywne lekcje, a było zupełnie inaczej!
Miałem przyjemność uczyć się angielskiego z kilkoma lektorami współpracującymi z CoAction i każdy z nich trzymał wysoki poziom. Lekcje są starannie zaplanowane i przemyślane, nie było sytuacji, w której lektor przyszedł na zajęcia nieprzygotowany. Systematyczne powtórki z nowo poznanych zwrotów, a nie pojedynczych słówek sprawiły, że teraz oglądając film, słyszę je i kojarzę z przerabianiem Training Reportu. Rewelacja!
Szkoląc się z Wami, dostałem więcej, niż zakładałem. Oprócz szlifowania angielskiego niezwykle doceniam twarde osadzenie w biznesie zarówno szkolenia Business English, jak i Customer Care. Macie naprawdę doświadczonych trenerów i dobrze poukładany schemat nauki, który wykracza poza kategorię typowych kursów angielskiego.
Od początku zajęć z CoAction czułem się wysłuchany, bo poprosiłem o skupienie się na nauce mówienia. Lektor cudownie się tutaj spisał, bo układał zajęcia właśnie pod moje preferencje. Kilka razy zdarzyło się, że lekcje „przeciągnęły się” i nie było z tym problemu, pełna elastyczność. Kontakt pomiędzy nami był luźny, ale bardzo konkretny. Gdyby nie zmiana pracy, z wielką chęcią kontynuowałbym naukę.
W CoAction uczę się niemieckiego, tak więc oferta jest bogatsza, niż wskazuje nazwa firmy. Przez ponad rok odświeżyłem swój niemiecki ze stopnia totalnie nieużywalny do komunikatywny. I to wszystko przy tylko jednej godzinie tygodniowo. Jestem w stanie obecnie czytać i oglądać po niemiecku. Wszystko dzięki konwersacjom ze świetnymi lektorami. Zawsze punktualni, zawsze przygotowani do zajęć, skrupulatnie prowadzący lekcyjne raporty z moich postępów. Podczas zajęć lektorzy tworzą listę ze słownictwem, którą udostępniają wraz z innymi materiałami w chmurze. Podczas zajęć rozmawiamy na rozmaite tematy, oglądamy materiały video i słuchamy słuchowisk. Grafiki są elastyczne i łatwo jest się dogadać co do godzin i dni. Serdecznie polecam niemiecki, ale od kolegów wiem, że angielski jest na doskonałym poziomie. Szef CoAction Przemek zawsze pomoże, doradzi, zbierze feedback. Oby więcej takich szkół językowych.
Zaczęliśmy bardzo intensywnie, od trzech zajęć tygodniowo po 90 minut. Teraz naprawdę widzę znaczący progres, a także znacznie swobodniej czuję się na spotkaniach. Wiem, że mogę lepiej skupiać się na potrzebach klienta − ich rozumieniu i adresowaniu odpowiednich rozwiązań.
Kiedyś, gdy musiałem powiedzieć coś po angielsku, było to dla mnie lekkim zaskoczeniem. Lekcje w CoAction przebiegają tak, jak potrzebują uczniowie. Ma to sens i to działa.
Decydując się na szkolenia Presenting i Business English, miałem 2 cele: pogłębić słownictwo biz-tech oraz nauczyć się prezentować na wysokim poziomie. Oba cele udało się osiągnąć do zadowalającego mnie poziomu, a możliwość wyboru tematów i ogrom konkretnego feedbacku, jaki dostałem, były wyjątkowe − nie spotkałem się z tym w żadnej innej szkole.
Jak dla mnie to najlepsze zajęcia angielskiego, jakie miałem do tej pory. Lektorka ma świetne nastawienie, czuć też taką pozytywną energię i łatwość wchodzenia w kontakt. Lekcje są fajnie przygotowane, ciekawe i rozwijające.
CoAction – super szkoła, świetni lektorzy. Podczas dwóch lat w CoAction nauczyłem się dużo więcej niż podczas całej reszty mojej edukacji języka angielskiego. Konwersacje, słownictwo, gramatyka, sposób prowadzenia zajęć – wszystko na najwyższym poziomie. Polecam Wam serdecznie!
Naukę w CoAction to doskonały sposób na przełamanie bariery w posługiwaniu się językiem. Każde zajęcia przekładają się na natychmiastową poprawę umiejętności językowych. Kurs Business English prowadzony był z przemiłą panią lektor i indywidualnie dopasowywany do potrzeb pracowników. Pełen profesjonalizm oraz, przede wszystkim, wysoka efektywność. Czysta przyjemność!
Zajęcia w CoAction zaczęłam w momencie podjęcia pierwszej pracy jako programistka. Indywidualnie dobrany tryb zajęć oraz współpraca z lektorką mającą doświadczenie w nauczaniu w branży IT szybko zlikwidowały blokadę przed mówieniem po angielsku. Zarówno rozmowy na tematy techniczne, jak i prowadzenie dokumentacji projektów nie są już dla mnie wyzwaniem. Szczerze polecam!
Nauka języka z CoAction to przede wszystkim bardzo profesjonalny kurs dostosowany do potrzeb. Świetny kontakt z lektorem gwarantuje bezstresowe zajęcia i rozwijanie codziennej, nieformalnej komunikacji. Polecam serdecznie!
Dzięki kursowi Job Interview in English byłam dobrze przygotowana do rozmowy o pracę. Podczas szkolenia zwrócono mi uwagę na kwestie gramatyczne, płynności wypowiedzi, stosowanie właściwego słownictwa. Ponadto skupiliśmy się na właściwej argumentacji decyzji. Idąc na rozmowę, czułam się zdecydowanie pewniej.
Na zajęciach mówię o tym, co jest dla mnie istotne i dlatego tym bardziej mam ochotę o tym rozmawiać. Znajdujemy interesujące artykuły, filmy. Nie uczymy się tylko podstawowego słownictwa, ale również potrzebnych umiejętności. Wraz z treningiem zaczęłam mówić o wiele płynniej i mam ochotę przesuwać granice swoich umiejętności. Sama relacja z lektorem jest bardzo przyjazna.
Myślę, że największym wyróżnikiem CoAction jest podejście do nauczania. Moje wcześniejsze doświadczenia pokazały, że znalezienie szkolenia, którego głównym celem działania nie będzie przeprowadzenie tylko 60 minut zajęć, ale wskazanie kierunków, technik oraz zaangażowanie ucznia, wcale nie jest łatwe.
CoAction kładzie nacisk na to, że te zajęcia nie są prowadzone w stricte narzuconej formie. Lekcje są czymś miłym, przyjemnym. Łączymy naukę z czymś przyjemnym, co jest użyteczne, a nie przerabiamy typowego podręcznika z uzupełnianką słów.
Praktyka czyni mistrza! Jak się rozmawia po angielsku, to człowiek czuje się coraz pewniej i lepiej mu idzie. Tak też było w moim przypadku. Ludzie z teamu zauważyli, że mój angielski się polepszył. Teraz jestem w stanie dość swobodnie komunikować się z klientem. A to najważniejsze, więc cel został osiągnięty.
Mimo różnych wcześniejszych zajęć czułam, że utknęłam językowo, wałkując kolejny raz szkolne tematy − podróży, polityki itd. Wypróbowałam CoACtion − efekty były widoczne już od pierwszych spotkań. Profesjonalna lektorka organizuje proces nauki skrojony zarówno pod potrzeby językowe, jak i zawodowe.
Kurs bardzo dobrze zaplanowany, chyba najefektywniej spożytkowane 5 godzin w ostatnich latach. Mocno indywidualne podejście, dopasowane pod stanowisko, na które się aplikuje. Po 3 latach przerwy z językiem rozmowa o pracę przebiegła „śpiewająco”. Myślę, że to jeden z tych kursów, w których dokonuje się rzeczy niemożliwych.
Skorzystałem z intensywnego kursu English+Skills. 5 modułów, ponad 100h pracy, ale się opłaciło! Pod koniec szkolenia zweryfikowałem w praktyce to, czego się nauczyłem – na całodniowym spotkaniu z pracownikami ze Szwecji. Kiedyś nie pomyślałbym, że dam radę, a właściwie płynnie zaprezentowałem wszystko, co chciałem. Później podczas lunchu czułem się swobodniej, mówiąc o sprawach prywatnych.
Po 5-godzinnych warsztatach Client Interview w formule indywidualnej poczułem większe zasoby angielskiego, żeby opowiadać o sobie. Nawet jeśli jeszcze popełniam błędy, to mam kilka możliwości wyrażenia tego samego na różne sposoby. Dostałem strukturę wypowiedzi oraz różne zwroty, aby zareagować na sytuacje problematyczne, np. gdy nie mam z czymś doświadczenia, ale chcę pokazać, że mogę się tego nauczyć albo pracowałem z podobną technologią czy narzędziem.
Polecam szkolenia oferowane przez CoAction. To dobry wybór dla wszystkich poszukujących wysokiej jakości usług językowych i indywidualnego podejścia. Z CoAction skutecznie wspomogliśmy w komunikacji z anglojęzycznymi klientami zarówno kadrę medyczną kliniki, jak i personel obsługi klienta.
Przełamałam barierę rozmowy z klientami już po kilku godzinach kursu, podczas gdy wcześniej w innych szkołach nie mogłam tego zrobić latami. W CoAction widać konkretną metodę, która faktycznie jest wdrażana − systematyczny feedback, każde zajęcia odnoszą się do tego, czego faktycznie potrzebuję w pracy, świetnie wyselekcjonowani lektorzy.
Spersonalizowane podejście nauczania, pomocna lektorka oraz specjalizacja CoAction w słownictwie biznesowym z zakresu finansów i ubezpieczeń, pozwoliły mi poczuć się pewniej w angielskim. Efekty stały się wyraźnie zauważalne już po pierwszych 2 miesiącach nauki. Zdecydowałem o kontynuowaniu współpracy. Polecam CoAction każdemu, kto chce szybko i skutecznie wskoczyć na kolejny poziom językowy.
Skorzystałem z intensywnych warsztatów English+Skills. Moje prezentacje oraz sesje Q&A zostały ocenione bardzo pozytywnie! Zdecydowałem się kontynuować edukację z CoAction, dlatego że widzę jej praktyczne efekty. Lektorka jest dynamiczna, nakierowuje i pokazuje błędy w komunikacji biznesowej. Tematyka zajęć w pełni mi odpowiada. Od początku „bije” duży wpływ spójnej metodyki i przygotowania.
Polecam współpracę z CoAction! Zarówno osobom rozpoczynającym karierę, w której konieczna jest znajomość języka obcego, jak i pracującym z obcokrajowcami, którzy chcą szlifować komunikację po angielsku. Znajdą tu odpowiedniego nauczyciela oraz indywidualnie dobrany styl i tempo pracy pozwalające na doskonalenie wybranych obszarów.
Efektywność 100%! Przed decyzją miałam wątpliwości, czy w pięć godzin można poprawić coś w moim angielskim. Zaufałam CoAction i się opłaciło, bo dostałam dużo lepszą pracę! Kurs przygotowawczy do rozmowy kwalifikacyjnej był przygotowany profesjonalnie. Każda godzina wykorzystana perfekcyjnie. Indywidualne podejście czułam na każdym etapie.
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z lektorem. Wszystko gra, poprawia moje błędy do skutku, zachęca do powtarzania, skupia się na tym, w czym mam problem i odpytuje. Widać, że chce, aby dotarło do mnie to, czego się uczymy. Tak trzymamy i działamy dalej!
Szkolenia z angielskiego osadzone na unikalnym doświadczeniu biznesowym. Pozytywnie zaskoczyło mnie to, że lektorzy CoAction nie tylko znają język i potrafią uczyć, ale też niektórzy z nich mają duże kompetencje biznesowe, którymi chętnie się dzielą. U nas w firmie przejawiało się to m.in. w szlifowaniu prezentacji dla klientów zagranicznych, rozmowach biznesowych. Lektor uczulał nas też na kwestie kulturowe.
Przed rozmową o pracę na stanowisko managerskie zdecydowałem się na spersonalizowane szkolenie z CoAction. Okazało się ono skuteczniejsze niż zwykłe konwersacje, które też rozważałem. Podczas rekrutacji stres związany z angielskim spadł prawie do zera. Czułem się pewniej, mówiąc o swoim doświadczeniu i pomysłach na rozwój firmy.
Wraz z rozwojem zawodowym pojawiła się u mnie potrzeba nauki angielskiego z naciskiem na biznes. Na szkoleniu z CoAction bazowałam więc na przykładach z codziennej pracy, dlatego poznane słownictwo używam codziennie. Efekty nauki są widoczne dla kursanta, ale i dla otoczenia, w którym wykorzystuje się angielski. Sprawdza się to z klientami oraz wewnątrz organizacji, w której pracuję. Wielkie dzięki!
Gorąco polecam CoAction tym osobom, które chcą naprawdę podnieść swój poziom języka angielskiego w obszarze IT. Do atutów całego szkolenia należą przede wszystkim: wysoki poziom organizacyjny, profesjonalny poziom nauczania, indywidualny program i pogłębianie słownictwa zawodowego. Czyli wszystko, co potrzebne do osiągnięcia wyników!
Bardzo podoba mi się odpowiedź CoAction na moje potrzeby szkoleniowe. Po zajęciach zyskałem nową motywację.
Korzystałam z usług CoAction, kiedy byłam związana z branżą TSL. Kompetencje liderów oceniam celująco, czyli ponad standard. Lektorzy podają nie tylko wiedzę, ale też związane z nią niuanse, które utrwalają wiedzę i wzmacniają jej użyteczność. Myślę, że to kwestia zarówno wiedzy, jak i doświadczenia lektorów oraz pasji, z jaką podchodzą do swojej pracy.
Uczestniczyłem w kursie Business English organizowanym w miejscu pracy. Prowadzenie zajęć i przygotowanie do nich na najwyższym poziomie. Polecam każdemu, z chęcią skorzystam z usług ponownie!
Polecam kursy w CoAction. Na wielki plus innowacyjna metoda nauki, która powoduje jej lekkość i przyjemność.
Współpraca z CoAction była czystą przyjemnością! Po szybkim i sprawnym załatwieniu formalności przyszedł czas na zajęcia − nietuzinkowe, mocno zindywidualizowane, prowadzone dynamicznie. Mimo wczesnej pory odbywania się zajęć, a więc i delikatnym braku przytomności umysłu, każde spotkanie wprawiało mnie w wyśmienity nastrój i pozostawiało z potężnym zastrzykiem wiedzy. Gorąco polecam!
Szczerze polecam. Lektor dostosowuje się do potrzeb kursanta i skupia się na jego potrzebach językowych. Notuje błędy, które później są omawiane. Do raportu mam stały dostęp i mogę powtarzać materiał w domu, kiedy tylko chcę. Świetne rozwiązanie z Quizlet, gdzie ćwiczy się nowe słownictwo oraz frazy z zajęć w formie quizu, fiszek itp. Dodatkowy plus za elastyczne godziny zajęć i swobodną atmosferę.
Miałem okazję przejść roczny kurs. To, co najbardziej doceniam to: pełna elastyczność i dostosowanie trybu nauki do moich potrzeb, wsparcie w wyzwaniach biznesowych związanych z językiem, zadowoleni ze swojej pracy lektorzy − to chyba najlepsza rekomendacja z ust osób, które mają przegląd metod pracy wielu szkół na rynku.
Polecam firmę CoAction. Ciekawe zajęcia i świetnie przygotowani lektorzy. Dzięki nim przełamałem barierę i teraz mówienie po angielsku to przyjemność.
Jestem bardzo zadowolona, kurs poprowadzony bardzo trafnie pod moje potrzeby. Dużo słówek, ale jednocześnie sporo konwersacji. Fajne materiały uzupełniające typu Quizlet. Miałam okazje pracować z fantastyczną lektorką. Na pewno tu jeszcze wrócę.
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy. Świetny lektor, indywidualne podejście, elastyczne godziny. W przeciągu paru miesięcy zacząłem mówić dużo płynniej niż wcześniej. Polecam!
Po dwóch latach współpracy z firmą mogę serdecznie polecić ekipę CoAction! Cele zostały osiągnięte, a nawet więcej. Dziękuję za wspólny czas, dużą dawkę wiedzy i energii! Chciałabym, żeby wszyscy wkładali w to, co robią tyle pasji!
Bardzo polecam, super profesjonalne i indywidualne podejście do klienta.
Indywidualne podejście, zajęcia 1:1, analiza poziomu wyjściowego i praca nad słabymi stronami. Po kilku zajęciach widać przełożenie na efekty. Zdecydowanie polecam!
Zobacz, co osiągnęli nasi Klienci − case study
„Zauważyliśmy poprawę. Język jest płynniejszy, śmiały. Nie boimy się rozmawiać po angielsku […]”Jagoda Anusiewicz, Head of Operations
„Dzięki CoAction nowi klienci wybrali nas do współpracy − zobaczyli, że poziom angielskiego developerów jest bardzo dobry […]”Michał Piórkowski, CEO & Co-founder
Personalizujemy, bo jesteśmy pewni, że to działa
Mamy spójną metodykę nauczania. Każde szkolenie dopasowujemy indywidualnie − jak dobry garnitur szyty na miarę. Dzięki temu uczymy nowoczesnego, biznesowego angielskiego potrzebnego do wypełniania obowiązków na konkretnych stanowiskach. Zabieramy w językowy rejs bez… wykładów o konstrukcji kadłuba (chyba że potrzebujesz tego w kontekście zawodowym). Za to pomagamy wciągnąć żagle i stopniowo oddawać komunikacyjne stery!
Stawiamy diagnozę i działamy projektowo jak w IT & tech
Przed rozpoczęciem szkolenia kompleksowo i rzetelnie oceniamy poziom wyjściowy angielskiego w określonych ramach zawodowych. To dla nas podstawa, bo właśnie audyt pozwala na zaplanowanie szkolenia językowego ściśle wokół zidentyfikowanych braków. Wtedy wiemy, nad czym konkretnie pracować. Taki punkt startowy daje ogromną przewagę, bo zapobiega przepalaniu czasu i pieniędzy. Harder, better, faster, stronger!
Lektorzy, którzy dobrze wiedzą, o czym mowa
Znajomość języka to jedno, umiejętność nauczania to drugie. Grono naszych Lektorek i Lektorów łączy w sobie obie cechy. Monitoring jakości nauczania pod kątem realizacji celów szkolenia oraz ciągła opieka prowadzona przez Dział Metodyczny dodatkowo łączy Zespół CoAction Business Language Trainers. Wszystko po to, żeby zapewnić jak najlepsze wyniki. Swoją drogą – podczas szkoleń używamy w 99% języka angielskiego!
Mamy sprawdzone metody dla wymagających Klientów
Chcę wiedzieć, jak uczycie!Na początek umówmy się na discovery call
Nasi Klienci zazwyczaj próbowali wcześniej różnych rozwiązań − angielskiego w szkołach językowych, z lektorem, z native speakerem, w aplikacji. Są również tacy, którzy po raz pierwszy zabierają się za angielski w kontekście zawodowym. Często dopiero po spotkaniu z nami dochodzą do sedna wyzwania, z jakim się mierzą. Dlatego chcemy z Tobą porozmawiać.
W CoAction uważamy, że nauka angielskiego pod kątem zawodowym powinna być zaprojektowana wokół bardzo konkretnych celów. Muszą one wynikać z jasno zdefiniowanych przykładów użycia języka w danej roli oraz poziomu „poczucia” się dobrze w komunikacji po angielsku. Klucz to jej jakościowe wykorzystanie − u Ciebie, pracownika (jeśli organizujesz szkolenia w firmie), a także u Twoich rozmówców − klientów, zespołu, partnerów biznesowych.
Ma to dla Ciebie sens? Zobacz, co jeszcze omówimy na discovery callu, a następnie od razu wybierz dogodny termin spotkania online!