Zarezerwuj bezpłatną lekcję próbną
Lekcja próbna
Wracam do listy wszystkich wpisów

Jak pomogliśmy agencji designu tonik podnieść jakość komunikacji pracowników z klientami z USA? [CASE STUDY] 

tonik to design house współpracujący wyłącznie z klientami zagranicznymi.
Około 98% projektów prowadzą dla firm z USA, przede wszystkim startupów i scaleupów. Awesome!

Opierają się na pracy product designerów i no-code developerów, którzy jednocześnie pełnią rolę konsultantów oraz ekspertów będących bardzo blisko klienta.
Deweloperzy i projektanci tonika, oprócz prezentowania wycinku swojej pracy (wireframe’ów, mockupów, feature’ów), potrzebują rozmawiać z klientem o nowych funkcjonalnościach, czy argumentować swoje wybory. W takich sytuacjach stosują szeroki zakres umiejętności komunikacyjnych. Angielski staje się wówczas dla nich kluczowym narzędziem pracy.

Jak skutecznie wykorzystać język jako narzędzie do pokazania swojej ekspertyzy stając się sparing partner klienta, a nie tylko wykonawcą? O tym dowiesz się w tym case study!

Czego dowiesz się z tego artykułu?

tonik case study

Projekt w liczbach − nasz przepis na dobry tonik

0 osób już osiągnęło progres w kierunku C1
0% Kursantek i Kursantów oceniło nas na 4 lub 5
0% pracowników potwierdza spójność szkolenia z wyznaczonymi celami
0% uczestników poleciłoby szkolenie znajomym i rodzinie

„Angielski to narzędzie w codziennej pracy. CoAction uczy naszych pracowników praktycznej komunikacji − precyzyjnego języka niezbędnego w obsłudze klientów z USA. Lepszy angielski przekłada się bezpośrednio na zadowolenie naszych partnerów biznesowych”.

Martyna Anessi - Head of People
Martyna Anessi Head of People
tonik case study
Jakie kroki podjęliśmy, aby osiągnąć założone cele?

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?

 

Zastanawiasz się, jakie są praktyczne efekty szkoleń z angielskiego od CoAction, które organizujemy w toniku?

 

Nic prostszego! Koniecznie sprawdź nasze wspólne #successstory w wygodnym PDF-ie. Niech dobre nowiny idą w świat! 😎

TAK, CHCĘ POZNAĆ CAŁE CASE STUDY!
Jaki będzie następny krok?

Na początek umówmy się na discovery call

Nasi Klienci zazwyczaj próbowali wcześniej różnych rozwiązań − angielskiego w szkołach językowych, z lektorem, z native speakerem, w aplikacji. Są również tacy, którzy po raz pierwszy zabierają się za angielski w kontekście zawodowym. Często dopiero po spotkaniu z nami dochodzą do sedna wyzwania, z jakim się mierzą. Dlatego chcemy z Tobą porozmawiać.

W CoAction uważamy, że nauka angielskiego pod kątem zawodowym powinna być zaprojektowana wokół bardzo konkretnych celów. Muszą one wynikać z jasno zdefiniowanych przykładów użycia języka w danej roli oraz poziomu „poczucia” się dobrze w komunikacji po angielsku. Klucz to jej jakościowe wykorzystanie − u Ciebie, pracownika (jeśli organizujesz szkolenia w firmie), a także u Twoich rozmówców − klientów, zespołu, partnerów biznesowych.

Ma to dla Ciebie sens? Zobacz, co jeszcze omówimy na discovery callu, a następnie od razu wybierz dogodny termin spotkania online!

Warsztaty English + Skills
Przemysław Fidzina CEO
TAK, umawiam DISCOVERY CALL!
CoAction - kursy angielskiego biznesowego
CoAction Business Language Trainers
Inne wpisy tego experta