KONTAKT
KONTAKT

Wszystkie

Angielski w firmie

Dlaczego audyt językowy to must-have tool dla menedżera HR?

Często szkolenia z angielskiego w firmach niestety nie wpływają na realny poziom angielskiego u kursantów. Nadal czują się oni niepewnie z komunikacją po angielsku i nie rozwijają kariery w organizacji. Dlaczego tak jest i co ma z tym wspólnego audyt?

Czytam więcej
Metodyka

Jakie są zalety lekcji z angielskiego online? Z perspektywy Kursanta i Lektora

Nauka online nie wpływa negatywnie na jakość zajęć czy ich efektywność. Jak tylko wypróbowaliśmy formułę zajęć online, stwierdziliśmy, że idealnie odpowiadają one na potrzeby naszych Kursantek i Kursantów. W tym wpisie argumentujemy, dlaczego w CoAction możemy każde szkolenie i warsztat przeprowadzić właśnie za pomocą spotkań video!

Czytam więcej
Angielski w IT

Rozmowa o pracę po angielsku

Specjaliści od HR-u w firmach IT zastanawiają się, jak ściągnąć do siebie najlepszych specjalistów, a potem, co najważniejsze, ich zatrzymać. Jak powinna wyglądać rozmowa o pracę po angielsku? Z naszego doświadczenia i współpracujących z nami firm IT, wiemy, że nie zawsze krótki dialog w czasie rozmowy o pracę po angielsku wygląda dokładnie tak jak powinien. Kursy angielskiego mogą być pomocne zarówno dla HR jak i potencjalnych kandydatów.

Czytam więcej
Porady

Angielski z native speakerem

Często zgłaszają się do nas osoby, które koniecznie chcą mieć zajęcia z tzw. native speakerem − czyli osobą, której pierwszym językiem jest język angielski. Zazwyczaj pytamy wtedy, czym podyktowana jest ta potrzeba. Okazuje się, że nie zawsze tak naprawdę jest konieczne, żeby nauczycielem był ktoś ze Stanów czy z Wielkiej Brytanii. W tym wpisie podpowiemy, kiedy rzeczywiście lepiej szukać lekcji z native speakerem, a kiedy polski lektor będzie dla Ciebie zdecydowanie dobrym i trafnym wyborem.

Czytam więcej
Angielski w firmie

Zatrudnianie wewnętrznego lektora od angielskiego w firmie. Jakie są zagrożenia?

Wiele firm chcących zaoferować swoim pracownikom szkolenia językowe, decyduje się na zatrudnienie wewnętrznego lektora. Wówczas prowadzi on zajęcia dla wszystkich chętnych lub wyznaczonych osób w firmie, najczęściej w grupach. Jakie zagrożenia niesie ze sobą takie działanie?

Czytam więcej
Metodyka

Audyt językowy − co to jest, dla kogo i jaki jest jego cel?

Jedną z pozycji w naszej ofercie jest Audyt językowy. W tym wpisie wyjaśniamy, czym jest Audyt, jak wygląda proces przeprowadzania Audytu, ja także, jaki jest jego cel i jakie konkretne korzyści ze sobą niesie.

Czytam więcej
Metodyka

Rola powtarzania w nauce języka angielskiego. Wywiad z językoznawcą Tomaszem Rogiem

Dlaczego jednym z kluczowych elementów procesu nauki w naszej szkole jest powtarzanie? To obowiązkowy punkt na każdych zajęciach, wpisany w schemat działania, który wszyscy lektorzy zobowiązani są przestrzegać. Dowiedz się więcej!

Czytam więcej
Case study

Jak przeszkoliliśmy 15 kluczowych pracowników TSH w stosowaniu umiejętności biznesowych po angielsku? The Software House [CASE STUDY]

Choć wygrali ranking na najmniej pomysłową nazwę software house’u w Polsce, to ich projekty należą do najciekawszych w branży IT nad Wisłą. A że zazwyczaj siła tkwi w prostocie, TSH zgłosiło się do CoAction z jasną potrzebą wyszkolenia najważniejszych specjalistów w zakresie − jak to sami nazwali − „full stack communication”. Dla nas brzmiało to jak plan, dlatego zakasaliśmy rękawy i wzięliśmy się do roboty. Co udało się osiągnąć dzięki tej współpracy od 2020 roku? O tym w poniższym case study!

Czytam więcej
Case study

Dzięki jakościowej komunikacji po angielsku Visuality podbija rynek międzynarodowy [VIDEO]

„Po szkoleniach językowych z CoAction nasi designerzy zaczęli płynnie prezentować mockupy i wireframe’y przed klientami ze Stanów Zjednoczonych, dzięki czemu zaczęliśmy dosprzedawać design obok developmentu”. Michał Piórkowski CEO & Co-founder Projekt w liczbach − effectivity for Visuality 0+ liczba szkoleń z…

Czytam więcej
Case study

Specjaliści z EthWorks już nie boją się rozmawiać z klientami po angielsku [VIDEO]

„Chcemy, żeby ludzie się rozwijali i nauka angielskiego jest naturalnym uzupełnieniem tego podejścia. Na szkoleniach CoAction pracowaliśmy z konkretnymi problemami z angielskim. To procentowało, bo czuliśmy widoczny progres w codziennej komunikacji z klientami”. Marek Kirejczyk CEO & Founder Projekt w liczbach − it……

Czytam więcej
Metodyka

Jak uczymy angielskiego? Podejście leksykalne, czyli Lexical Approach w praktyce

W CoAction zdecydowaliśmy się na to, aby uczyć na podstawie kilku zasad podejścia Leksykalnego (Lexical Approach). W tym artykule wytłumaczymy, na czym polega i dlaczego naszym zdaniem to najlepsza metoda w uczeniu Business English dorosłych.

Czytam więcej
Case study

Jak pomogliśmy agencji design tonik podnieść jakość komunikacji pracowników z klientami z USA? [CASE STUDY] 

tonik to design house współpracujący wyłącznie z klientami zagranicznymi. Około 98% projektów prowadzą dla firm z USA, przede wszystkim startupów i scaleupów. Awesome! Opierają się na pracy product designerów i no-code developerów, którzy jednocześnie pełnią rolę konsultantów oraz ekspertów będących bardzo blisko klienta. Deweloperzy i projektanci tonika, oprócz prezentowania wycinku swojej pracy (wireframe’ów, mockupów, feature’ów), potrzebują rozmawiać z klientem o nowych funkcjonalnościach, czy argumentować swoje wybory. W takich sytuacjach stosują szeroki zakres umiejętności komunikacyjnych. Angielski staje się wówczas dla nich kluczowym narzędziem pracy. Jak skutecznie wykorzystać język jako narzędzie do pokazania swojej ekspertyzy stając się sparing partner klienta, a nie tylko wykonawcą? O tym dowiesz się w tym case study!

Czytam więcej
Jaki będzie następny krok?

Na początek umówmy się na discovery call

Nasi Klienci zazwyczaj próbowali wcześniej różnych rozwiązań − angielskiego w szkołach językowych, z lektorem, z native speakerem, w aplikacji. Są również tacy, którzy po raz pierwszy zabierają się za angielski w kontekście zawodowym. Często dopiero po spotkaniu z nami dochodzą do sedna wyzwania, z jakim się mierzą. Dlatego chcemy z Tobą porozmawiać.

W CoAction uważamy, że nauka angielskiego pod kątem zawodowym powinna być zaprojektowana wokół bardzo konkretnych celów. Muszą one wynikać z jasno zdefiniowanych przykładów użycia języka w danej roli oraz poziomu „poczucia” się dobrze w komunikacji po angielsku. Klucz to jej jakościowe wykorzystanie − u Ciebie, pracownika (jeśli organizujesz szkolenia w firmie), a także u Twoich rozmówców − klientów, zespołu, partnerów biznesowych.

Ma to dla Ciebie sens? Zobacz, co jeszcze omówimy na discovery callu, a następnie od razu wybierz dogodny termin spotkania online!

Warsztaty English + Skills
Przemysław Fidzina CEO
TAK, umawiam DISCOVERY CALL!