Pytania / Odpowiedzi

  • Na jakim obszarze prowadzicie kursy?
  • Gdzie odbywają się zajęcia?
  • Czy prowadzicie kursy przez Internet?
  • Czy uczycie indywidualnie, czy grupowo?
  • Czy dojazd lektora do mojej firmy jest gratis?
  • Czy w cenie otrzymam materiały kursowe?
  • W jakich godzinach prowadzone są kursy?
  • Czym różni się kurs regularny od kursu intensywnego?
  • Jaką długość zajęć polecacie?
  • Ile trwają kursy regularne?
  • Czym różni się kurs Business English Standard od kursu Business English Premium?
  • Czy kurs Business English Standard jest również prowadzony według podejścia leksykalnego?
  • Kim są Wasi lektorzy?
  • Czy kursy na Malcie prowadzą również Wasi lektorzy?
  • Czy mogę wykupić pulę godzin w ramach wybranego kursu?
  • Jakie formy płatności oferujecie?
  • W ciągu jakiego czasu mogę odwołać zajęcia bez konieczności ich opłacenia?
  • Co w przypadku, gdy mój lektor nie będzie mógł poprowadzić zajęć?
  • Co jeśli zaproponowany lektor nie będzie mi odpowiadał?
  • Chcę kontynuować kurs, ale po jakimś czasie chciał(a)bym zmienić lektora. Czy mogę?
  • W jaki sposób określany jest poziom języka?
  • W jaki sposób sprawdzacie, czy poziom mojego angielskiego się podniósł?
  • Czy otrzymam certyfikat ukończenia kursu?

Kursy prowadzimy w Warszawie i w promieniu kilkudziesięciu km od jej centrum. Organizujemy również kursy na Malcie.

Głównie uczymy w siedzibie firmy klienta. Zdarza się, że musimy poprowadzić zajęcia również w mniej typowych miejscach: domu/mieszkaniu klienta, pokoju hotelowym, kawiarni lub parku. Nie jesteśmy natomiast stacjonarną szkołą językową.

Tak. Wielu naszych klientów biznesowych sporo podróżuje. W związku z tym, żeby zachować tempo nauki podczas ich kursu, łączymy się z nimi przez Internet. Niemalże każdy kurs z naszej oferty jesteśmy w stanie od początku do końca przeprowadzić online. Aby zapewnić jakość komunikacji zbliżoną do zajęć na żywo, używamy do tego celu sprawdzonej platformy do prowadzenia webinariów.

Mocno wierzymy w indywidualne podejście i naukę 1-1 z lektorem. Natomiast zdarza się, że nasi klienci firmowi proszą nas o zorganizowanie kursów grupowych. Wówczas proponujemy grupy 2-4 osobowe.

Tak. W granicach administracyjnych Warszawy dojazd lektora jest zawsze wliczony w cenę kursu. Poza Warszawą cena dojazdu jest ustalana indywidualnie.

Tak. Każdy kurs zawiera odpowiednie materiały kursowe w cenie. Dodatkowo na początku kursu każdy uczeń otrzymuje zestaw dodatkowych materiałów do samodzielnej nauki, tzw. self-study pack.

W zależności od preferencji naszych kursantów uczymy w godzinach 7.00–22.00.

Kursy regularne to okresowe spotkania z lektorem CoAction BLT - od jednego do kilku razy w tygodniu. Mają na celu doraźną pomoc językową lub osiągnięcie określonego poziomu komunikacji. Kursy regularne w naszej ofercie to: Business English Standard, Business English Premium, Konwersacje z Native Speakerem, Kursy Egzaminacyjne, Kursy z Innych Języków Obcych.
Kursy intensywne są zaplanowanymi na 15 godzin blokami szkoleniowymi mającymi na celu opanowanie określonej umiejętności biznesowej w języku angielskim lub innym (np. prezentowanie, negocjowanie, prowadzenie spotkań) lub zakresu słownictwa specjalistycznego (np. prawnego, medycznego, informatycznego). Kursy intensywne w naszej ofercie to Business Communication Skills i Szkolenia Specjalistyczne. Oferujemy również kursy intensywne na Malcie.

W przypadku kursów regularnych rekomendujemy zajęcia 90 minutowe. Taka długość pozwala w pełni wykorzystać możliwości powtórki materiału jakie dają narzędzia Training Report i Quizlet. Pozwala również na skuteczną realizację nowego zagadnienia. Niemniej oferujemy również zajęcia 60 min oraz 120 min.

Długość kursu zależy od celu jaki sobie wyznaczymy, intensywności spotkań z lektorem, czasu poświęconego przez kursanta na samodzielną naukę i wielu innych czynników. Sugerujemy, aby kursy regularne trwały co najmniej 6 miesięcy. Wówczas wyraźnie widać postępy.

W skrócie, podczas kursów Business English Premium używamy dwóch narzędzi – autorskiego Training Report i aplikacji Quizlet. Dzięki nim trwale nauczysz się dokładnie tego słownictwa, którego najbardziej potrzebujesz i wyeliminujesz błędy, które zawsze Cię prześladowały. Treść kursu Business English Premium jest w 100% dostosowana do Twoich potrzeb. Zajęcia prowadzi lektor przeszkolony do prowadzenia kursów Premium. Pełne porównanie obu kursów znajdziesz tutaj.

Tak. Wszystkie nasze kursy prowadzimy według podejścia leksykalnego, ale w ramach kursu Business English Standard nie oferujemy narzędzi, które usprawniają proces nauki słownictwa i jego powtarzania.

Lektorzy to nauczyciele języków obcych. Nasi szkoleniowcy posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w nauczaniu kursów o specyfice biznesowej. Więcej o niektórych z nas przeczytasz tutaj.

Nie. Kursy na Malcie prowadzone są przez wykwalifikowanych lektorów naszych szkół partnerskich. My pomagamy w doborze kursu, zakwaterowania, atrakcji i wszelkich kwestiach organizacyjnych.

Tak. Często takie rozwiązanie jest wygodniejsze dla firm, które mają określony budżet na naukę języków obcych.

W przypadku kursów regularnych proponujemy jedną z dwóch opcji płatności:

  1. z dołu – faktura na koniec miesiąca kalendarzowego zgodnie z liczbą wykorzystanych godzin kursu,
  2. z góry – faktura za określoną liczbę godzin wystawiana na 7 dni przed rozpoczęciem kursu.

W przypadku kursów intensywnych proponujemy płatność z góry – faktura za całość kursu wystawiana na 7 dni przed jego rozpoczęciem.

W przypadku kursów regularnych, odwołanie zajęć do 24 godzin przed ich rozpoczęciem jest bezpłatne. Odwołanie zajęć w terminie krótszym niż 24 godziny przed godziną ich rozpoczęcia wiąże się z koniecznością ich opłacenia. Pod uwagę brany jest wyłącznie dzień roboczy.
W przypadku kursów intensywnych, odwołanie całego kursu (15 godzin) jest bezpłatne w przypadku poinformowania nas o takiej konieczności co najmniej 7 dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem kursu. Wówczas możemy również ustalić inny termin kursu. Odwołanie kursu intensywnego w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością jego opłacenia w całości. Pod uwagę brany jest wyłącznie dzień roboczy.

Zajęcia odwołane przez nas będą odrabiane w dodatkowym terminie lub nie będą rozliczane.

Rozumiemy, że czasami może nie być „chemii” między lektorem a kursantami. Wówczas nie mamy problemu z tym, aby po kilku zajęciach zaproponować nowego lektora. Natomiast naszą kadrę znamy bardzo dobrze. Zawsze staramy się też poznać preferencje naszych nowych klientów, stąd niezwykle rzadko zdarza się, że pomylimy się z doborem lektora.

Oczywiście, że tak. Czasami nawet sami takie rozwiązanie proponujemy. Wszystko po to, aby podtrzymać motywację do nauki u naszych kursantów.

Weryfikacja poziomu przyszłego kursanta odbywa się na dwóch etapach: najpierw podchodzi do testu pisemnego – sprawdzającego wiedzę z zakresu słownictwa i gramatyki. Następnie nasza metodyczka przeprowadza rozmowę w języku angielskim, po której ostatecznie ustalany jest poziom wyjściowy. W trakcie takiej rozmowy metodyk wspólnie z kursantem ustala również potrzeby oraz cele, które mają zostać osiągnięte w trakcie kursu.

Najlepszym sposobem weryfikacji wzrostu poziomu jest porównanie stanu przed i po realizacji określonego zakresu materiału. Do tego celu używamy testów pisemnych, quizów Quizlet, symulacji sytuacji biznesowych, tj. np. zaprezentowanie siebie lub firmy. Zachęcamy również naszych kursantów, by w pracy np. po spotkaniu w języku angielskim po prostu spytali współuczestników o to, czy zauważyli postęp w ich komunikacji. Nasi kursanci również sami czują i widzą, czy dzięki naszym kursom ich komunikacja jest płynniejsza, poprawniejsza, szybsza.

Tak. Na prośbę naszych klientów wystawiamy dokument potwierdzający uczestnictwo w kursie językowym.

Potrzebujesz więcej informacji o naszych szkoleniach?