KONTAKT
KONTAKT
Wracam do listy wszystkich case study

Jak pomogliśmy agencji design tonik podnieść jakość komunikacji pracowników z klientami z USA? [CASE STUDY] 

tonik to design house współpracujący wyłącznie z klientami zagranicznymi.
Około 98% projektów prowadzą dla firm z USA, przede wszystkim startupów i scaleupów. Awesome!

Opierają się na pracy product designerów i no-code developerów, którzy jednocześnie pełnią rolę konsultantów oraz ekspertów będących bardzo blisko klienta.
Deweloperzy i projektanci tonika, oprócz prezentowania wycinku swojej pracy (wireframe’ów, mockupów, feature’ów), potrzebują rozmawiać z klientem o nowych funkcjonalnościach, czy argumentować swoje wybory. W takich sytuacjach stosują szeroki zakres umiejętności komunikacyjnych. Angielski staje się wówczas dla nich kluczowym narzędziem pracy.

Jak skutecznie wykorzystać język jako narzędzie do pokazania swojej ekspertyzy stając się sparing partner klienta, a nie tylko wykonawcą? O tym dowiesz się w tym case study!

Klient

tonik

Branża

IT | design studio

Kiedy

od 2021 r.

Klient

Zacznijmy od tego, żeby pokrótce wyjaśnić Ci, co na co dzień robią ludzie w toniku. Słowem wstępu − tonik to polski design house współpracujący głównie z klientami zagranicznymi. Około 98% projektów prowadzą dla firm z USA, głównie startupów. Nice!

Specjalizują się w usługach związanych z brand designem, web designem i tworzeniem całych produktów. Firma opiera się na pracy product designerów, którzy jednocześnie pełnią rolę konsultantów i wykonawców.

Ważne jest, aby nie tylko wykonywali zlecone im zadania, ale też badali dodatkowe potrzeby klienta oraz wchodzili z nim w merytoryczne i dyplomatyczne dyskusje. To buduje pozytywny customer experience, co znacząco wpływa na sukces sprzedażowy i wizerunek rzetelnego partnera biznesowego.

Realizacja celów

tonik zgłosił się do nas, mając już wcześniejsze doświadczenie z kursami angielskiego prowadzonymi przez wewnętrznych lektorów. Jednak ani management, ani HR, nie miał pewności co do tego, czy: zajęcia odzwierciedlają potrzeby firmy oraz specjalistów − czyli są w pełni wartościowe dla obu stron i realnie wpływają na komunikację pracowników i tym samym customer experience klientów.

Odpowiednie argumentowanie konsultanta i dialog pozwalają nie tylko na skuteczną realizację projektu, ale także na budowanie pozytywnych relacji biznesowych, co może znacząco wpłynąć na sukces sprzedażowy i ogólne dobre samopoczucie wszystkich zaangażowanych stron.

Wyniki

Pracownicy w trakcie i po zakończeniu szkolenia weryfikowali swoje umiejętności komunikacyjne w codziennej pracy. Zwiększenie kompetencji w języku angielskim sprawiło, że poczuli się pewniej – przestali bać się proponowania nowych rozwiązań i argumentowania swoich racji. Mogli np. pomóc klientowi wybrać optymalną opcję, do której początkowo był nastawiony sceptycznie.

To przełożyło się na postrzeganie tonika jako prawdziwego sparing-partnera. Lepszy angielski zapewnił partnerom biznesowym większą ufność co do kompetencji specjalistów. Innymi słowy − klienci poczuli się lepiej zaopiekowani.

Co zyskali menadżerowie? Otrzymali narzędzie do zarządzania kompetencjami komunikacyjnymi swoich ludzi i realną wiedzę o ich obecnym poziomie. Usunięcie barier językowych dało im również zwiększenie zwinności w zespole w przydzielaniu osób do zadań.

Projekt w liczbach − nasz przepis na dobry tonik

0 osób już osiągnęło progres w kierunku C1
0% Kursantek i Kursantów oceniło nas na 4 lub 5
0% pracowników uważa, że szkolenie jest spójne z wyznaczonymi celami
0% uczestników poleciłoby szkolenie znajomym i rodzinie

„Angielski to narzędzie w codziennej pracy. CoAction uczy naszych pracowników praktycznej komunikacji − precyzyjnego języka niezbędnego w obsłudze klientów z USA. Lepszy angielski przekłada się bezpośrednio na zadowolenie naszych partnerów biznesowych”.

Martyna Anessi Head of People
jak efektywnie uczyć się angielskiego
Jakie kroki podjęliśmy, aby osiągnąć założone cele?

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?

 

Zastanawiasz się, jakie są praktyczne efekty szkoleń z angielskiego od CoAction, które organizujemy w toniku?

 

Nic prostszego! Koniecznie sprawdź nasze wspólne #successstory w wygodnym PDF-ie. Niech dobre nowiny idą w świat! 😎

TAK, CHCĘ POZNAĆ CAŁE CASE STUDY!
Jaki będzie następny krok?

Na początek umówmy się na discovery call

Nasi Klienci zazwyczaj próbowali wcześniej różnych rozwiązań − angielskiego w szkołach językowych, z lektorem, z native speakerem, w aplikacji. Są również tacy, którzy po raz pierwszy zabierają się za angielski w kontekście zawodowym. Często dopiero po spotkaniu z nami dochodzą do sedna wyzwania, z jakim się mierzą. Dlatego chcemy z Tobą porozmawiać.

W CoAction uważamy, że nauka angielskiego pod kątem zawodowym powinna być zaprojektowana wokół bardzo konkretnych celów. Muszą one wynikać z jasno zdefiniowanych przykładów użycia języka w danej roli oraz poziomu „poczucia” się dobrze w komunikacji po angielsku. Klucz to jej jakościowe wykorzystanie − u Ciebie, pracownika (jeśli organizujesz szkolenia w firmie), a także u Twoich rozmówców − klientów, zespołu, partnerów biznesowych.

Ma to dla Ciebie sens? Zobacz, co jeszcze omówimy na discovery callu, a następnie od razu wybierz dogodny termin spotkania online!

Warsztaty English + Skills
Przemysław Fidzina CEO
TAK, umawiam DISCOVERY CALL!