KONTAKT
KONTAKT
Wracam do listy wszystkich case study

Dzięki jakościowej komunikacji po angielsku Visuality podbija rynek międzynarodowy [VIDEO]

Klient

Visuality

Branża

IT | web & mobile apps

Początek współpracy

2016 r.

Klient

Jak mówią sami o sobie - angażują się w sukcesy swoich klientów w cyfrowym świecie. Visuality to polski software house specjalizujący się w tworzeniu aplikacji webowych i mobilnych z wykorzystaniem m.in. Ruby, React, Golang czy PWA.

Według rakingu Clutch są jedną z najlepszych firm wykorzystujacych technologię Ruby on Rails na świecie.

Wyzwanie

"We are from Poland and work globally. USA, Europe, GCC region, Asia − Timezone doesn't really matter!" − z takim krótkim bio nie można używać innego języka niż nowoczesnego angielskiego na topowym, światowym poziomie. Bo Visuality w pełni skupia się na kliencie zagranicznym, więc stosowanie praktycznego angielskiego w codziennej komunikacji i obsłudze to podstawa.

Ponadto część osób zatrudnionych w firmie nie znało języka polskiego, a z klientami kontaktują się wszyscy w zespole − nie tylko PM-owie, a ównież developerzy czy designerzy.

Cel

Przy pracy w projektach dla firm z USA czy Wielkiej Brytanii dobry poziom angielskiego i komunikatywność w nim nie wystarcza. Klient, który jest nativem, musi poczuć się komfortowo z obsługą − nie przejmować się, czy ktoś go w pełni rozumie, a także rozmawiać o konkretach (w tym np. warunkach brzegowych projektu i postępach) w miłej atmosferze.

I wtedy pojawiliśmy się my!

„Po szkoleniach językowych z CoAction nasi designerzy zaczęli płynnie prezentować mockupy i wireframe’y przed klientami ze Stanów Zjednoczonych, dzięki czemu zaczęliśmy dosprzedawać design obok developmentu”.

Michał Piórkowski CEO Visuality
Michał Piórkowski CEO & Co-founder

Projekt w liczbach − effectivity for Visuality

0+ liczba szkoleń z angielskiego dla specjalistek_ów i managerek_ów
0r. początek współpracy w zakresie nauki angielskiego
0-1 zajęcia English for IT w formie indywidualnej
Jaki będzie następny krok?

Na początek umówmy się na discovery call

Nasi Klienci zazwyczaj próbowali wcześniej różnych rozwiązań − angielskiego w szkołach językowych, z lektorem, z native speakerem, w aplikacji. Są również tacy, którzy po raz pierwszy zabierają się za angielski w kontekście zawodowym. Często dopiero po spotkaniu z nami dochodzą do sedna wyzwania, z jakim się mierzą. Dlatego chcemy z Tobą porozmawiać.

W CoAction uważamy, że nauka angielskiego pod kątem zawodowym powinna być zaprojektowana wokół bardzo konkretnych celów. Muszą one wynikać z jasno zdefiniowanych przykładów użycia języka w danej roli oraz poziomu „poczucia” się dobrze w komunikacji po angielsku. Klucz to jej jakościowe wykorzystanie − u Ciebie, pracownika (jeśli organizujesz szkolenia w firmie), a także u Twoich rozmówców − klientów, zespołu, partnerów biznesowych.

Ma to dla Ciebie sens? Zobacz, co jeszcze omówimy na discovery callu, a następnie od razu wybierz dogodny termin spotkania online!

Warsztaty English + Skills
Przemysław Fidzina CEO
TAK, umawiam DISCOVERY CALL!