Od zawsze w biznesie.

O nas

CoAction to zespół zaangażowanych lektorów skupionych wokół Przemka Fidziny, promotora nowoczesnych metod nauki języków obcych w biznesie.

Zakładając CoAction w 2012 r., Przemek miał już za sobą 4 lata doświadczenia jako lektor języka angielskiego w środowisku korporacyjnym. Wiedział, że niestandaryzowany kurs przynosi najlepsze efekty oraz że w intensywnej komunikacji międzyludzkiej, jaką ma być praca z lektorem, czytelny proces nauczania i metodyka są równie ważne jak osobowość lektora. Według tego klucza dobrał zespół oraz sformułował autorską metodę, specjalnie dla wymagającego biznesu.

Pracując od lat w formule 1-1, zespół CoAction maksymalnie wykorzystuje czas językowego treningu. Lektorów wyróżnia umiejętność przygotowania zajęć poświęconych wybranej branży czy umiejętności biznesowej. Robią to w taki sposób, aby rozwijać język zawsze w kontekście zawodowych obowiązków i wyzwań. A przy tym umieć – zupełnie po ludzku – wyrazić siebie.

Szkolenie jako projekt HR

Kursy w środowisku pracy podlegają wielu ograniczeniom. To czas, stres związany z codziennymi obowiązkami, wysokie wymagania przełożonych. Wszystkie one źle wpływają na aktywność uczestników.

Dlatego traktujemy szkolenie jako projekt, ograniczenia jako wyzwania, a umiejętności i wiedzę jako przewidywalne rezultaty. A na każdym z trzech etapów projektu szkoleniowego proponujemy sprawdzone rozwiązania, które zapewnią Twojej firmie rzeczywisty zwrot z inwestycji w rozwój językowy pracowników.

3 etapy projektu szkoleniowego w CoAction – sprawdź, co zawierają!
  • Przed rozpoczęciem szkolenia
  • W trakcie szkolenia
  • Po zakończeniu etapu szkolenia
  • Analiza potrzeb organizacji - Business Needs Insight
  • Przydzielenie metodyka i opiekuna projektu
  • Audyt poziomujący
  • Analiza potrzeb uczestników szkolenia
  • Przygotowanie projektu szkolenia i dobór lektora
  • Monitoring realizacji założeń zapisanych w projekcie szkolenia
  • Monitoring pracy lektorów – obserwacje i wsparcie metodyczne
  • Reagowanie na nowe potrzeby klienta np. kurs intensywny dla nowego pracownika
  • Raporty dla działu HR: frekwencji, wykorzystania budżetu, partycypacji w kosztach
  • Raport postępu dla każdego z uczestników
  • Zbiorczy raport z frekwencji uczestników i poniesionych kosztów
  • Analiza poziomu satysfakcji uczestników i działu HR
  • Zorganizowanie egzaminów zewnętrznych (opcjonalnie)
  • Ewaluacja etapu szkolenia i propozycje ewentualnych modyfikacji

Lexical Approach

Bez gramatyki powiesz niewiele, ale bez słownictwa nie powiesz nic.

Uruchamiamy w Twoim języku codzienne zwroty. Kurs na słownictwo to najpewniejsza metoda, żeby podróż po obcym języku i kulturze dała Ci przyjemność i pewność dotarcia do celu. Zabieramy Cię w egzotyczny rejs bez wykładów o konstrukcji kadłuba. Pomożemy wciągnąć żagle i gdy poczujesz się pewnie, oddamy Ci stery.
Więcej o metodzie

Klienci o nas

Jakie są Twoje potrzeby językowe?

Zagraj z nami w fiszki QUIZLET!

 GRAJ