KONTAKT
KONTAKT
Wracam do listy wszystkich case study

„Znacie realia i potrzeby branży IT!” − wywiad z Lidią Łoniewską, menedżerką HR z The Software House

Jakie są największe wyzwania HR-owe w branży IT i jak radzić sobie z rekrutacją w dobie kryzysu w realiach postpandemicznych? Przeczytaj nasz wywiad z Lidią Łoniewską − Head of HR z The Software House i sprawdź, co może Cię zainspirować w pracy w kontekście rozwoju języka angielskiego!

Branża

IT | software house

Kiedy

Od 2020 r.

Dlaczego angielski jest tak ważny w The Software House?

CoAction: Jesteście dojrzałym software housem − numerem 1 w Polsce na Clutch.co. Przodujecie w trendach, kulturze organizacyjnej, możliwościach rozwoju dla pracowników.

Jaki wpływ na Wasz biznes i wyniki ma jakość komunikacji po angielsku w zespole?

Lidia Łoniewska, Head of HR, The Software House (TSH): Komunikacja ma dla nas kluczowe znaczenie, ponieważ nasi klienci pochodzą z różnych zakątków świata. W zdecydowanej większości używają właśnie języka angielskiego.

Dlatego jesteśmy przekonani, że jakość komunikacji po angielsku ma ogromny wpływ na biznes. Pozwala zburzyć barierę, jaka powstaje, gdy znajomość języka jest niewystarczająca − to duża przeszkoda w nawiązywaniu relacji. A to właśnie dzięki relacjom nasz biznes rośnie.

Otaczamy się więc ludźmi, z którymi możemy sięgać wyżej i pozyskujemy coraz ciekawsze projekty.

IT’s a match − szansa na szkoleniowy sukces. Wspieramy TSH już od 2020 roku!

0 Ekspertów brało udział w naszych szkoleniach i warsztatach
0 miesięcy średnio trwało ich wejście z poziomu B2/B2+ na C1/C1+
0h szkoleń przeprowadziliśmy dla kluczowych ludzi z TSH
0 różne rodzaje szkoleń i warsztatów dopasowaliśmy do potrzeb TSH

Jak pracują z angielskim najlepsi w Polsce?

CoA: Jaki jest wg Ciebie największy plus wynikający z jakości angielskiego w kontekście zawodowym?

LŁ: Dzięki doskonałej komunikacji po angielsku możemy coś więcej niż po prostu dostarczać klientom usługę. Przede wszystkim jesteśmy dla nich równym partnerem w rozmowie, wsparciem w podejmowaniu decyzji − technicznych i nie tylko.

Używając języka świadomie, zwracając większą uwagę na słowa, na to jak konstruujemy wypowiedź, wysyłamy klientowi przekaz, że jest w dobrych rękach.

CoA: Dlaczego pomimo kursów grupowych z innym dostawcą zdecydowaliście się szkolić kluczowe osoby w firmie właśnie z CoAction?

LŁ: Potrzebowaliśmy bardziej indywidualnego podejścia do tych, którzy mają największy wpływ na rozwój naszego biznesu.

„Chcieliśmy wyposażyć ludzi w coś więcej niż samą komunikację − nauczyć ich precyzyjniejszych wypowiedzi, ale też trenować w języku angielskim umiejętności, które przydają się każdego dnia: negocjacje, prezentacje, small talk i wiele innych”.

Lidia Łoniewska, Head of HR, The Software House
Lidia Łoniewska Head of HR

Zdecydowaliśmy się szkolić te osoby z Wami, dlatego że macie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów skierowanych właśnie do naszej branży IT. Znacie jej realia, potrzeby.

Przede wszystkim naprawdę uczycie. Wdrożyliście autorskie metody, które wspierają pracę własną, motywują i pozwalają dostrzegać efekty. Dzięki temu jako zespół możemy prezentować najwyższy poziom w kontaktach z klientami, a także kontrahentami dopiero rozważającymi skorzystanie z naszych usług.

CoA: Jak szkolenia z angielskiego, które dla Was prowadzimy, wpisują się w cele rozwojowe The Software House?

LŁ: Tak, to jak najbardziej wpisuje się w nasze cele rozwojowe. Szkolenia językowe pozwalają nam kształcić umiejętności językowe same w sobie, ale też w bardzo dużym stopniu wspierają rozwój umiejętności biznesowych niezbędnych w pracy na poziomie sales oraz top managementu.

skuteczna nauka języka angielskiego
Jakie kroki podjęliśmy, aby osiągnąć założone cele?

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?

 

Zastanawiasz się, jakie są praktyczne efekty szkoleń z angielskiego od CoAction, które organizujemy w The Software House?

 

Nic prostszego! Koniecznie sprawdź nasze wspólne #successstory w wygodnym PDF-ie. Niech dobre nowiny idą w świat! 😎

TAK, CHCĘ POZNAĆ CAŁE CASE STUDY!


CoA: Sama korzystasz z naszego szkolenia Business English. Jak oceniasz zajęcia i jakie realne korzyści Ci one przynoszą?

LŁ: Są to zajęcia na najwyższym poziomie!

Oprócz tego, że widzę prawdziwe postępy i czuję, że po prostu mówię lepiej i bardziej świadomie, to szkolenie się z Wami pokazało mi, że sama nauka języka angielskiego może być fajna oraz angażująca. Zdecydowanie chcę ją kontynuować!

Największą korzyścią, jaką mogę wymienić, to brak bariery przed mówieniem. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, że w krótkim czasie udało się ją przełamać.

CoA: Jak oceniają nasze szkolenia Angielski dla IT i warsztaty English+Skills pozostali pracownicy?

LŁ: Opinie są niesamowicie pozytywne!

Osoby korzystające z Waszych szkoleń bardzo doceniają fakt, że są one skrojone dokładnie pod ich potrzeby. Na ich podstawie ustalane są cele, a ten plan jest następnie rzeczywiście realizowany.

Czymś, co mocno Was wyróżnia, jest zwracanie uwagi na błędy i korygowanie ich. Wiele szkół pomija ten aspekt, przez co można popełniać latami te same pomyłki.

CoA: Co według Ciebie wyróżnia nasze podejście do szkoleń biznesowego angielskiego?

LŁ: Tym, co najbardziej was wyróżnia, jest w mojej opinii poziom przygotowania Lektorów do zajęć. Są one przemyślane, ale przede wszystkim fajne. Ma się poczucie, że czas jest w pełni wykorzystany, ale jest on zarazem po prostu spędzony przyjemnie.

Ogromnym atutem jest również obecność Metodyka. To osoba niewidoczna dla nas na co dzień, ale to, że inwestujecie w kogoś, kto ma czuwać nad jakością, wdrażać nowe metody i pomysły, to widać później na zajęciach. Dobrze wiedzieć, że Lektorzy mają w firmie mentora i nie są zdani wyłącznie na siebie. Takie samo podejście stosujemy w TSH.

CoA: Czy i jeżeli tak, dlaczego polecilibyście naukę angielskiego z CoAction innym firmom IT?

LŁ: Naukę angielskiego z CoAction polecamy przede wszystkim tym firmom, które chcą rosnąć, rozwijać się i wiedzą, jak dużą wartość daje komunikacja na najwyższym poziomie!

Jaki będzie następny krok?

Na początek umówmy się na discovery call

Nasi Klienci zazwyczaj próbowali wcześniej różnych rozwiązań − angielskiego w szkołach językowych, z lektorem, z native speakerem, w aplikacji. Są również tacy, którzy po raz pierwszy zabierają się za angielski w kontekście zawodowym. Często dopiero po spotkaniu z nami dochodzą do sedna wyzwania, z jakim się mierzą. Dlatego chcemy z Tobą porozmawiać.

W CoAction uważamy, że nauka angielskiego pod kątem zawodowym powinna być zaprojektowana wokół bardzo konkretnych celów. Muszą one wynikać z jasno zdefiniowanych przykładów użycia języka w danej roli oraz poziomu „poczucia” się dobrze w komunikacji po angielsku. Klucz to jej jakościowe wykorzystanie − u Ciebie, pracownika (jeśli organizujesz szkolenia w firmie), a także u Twoich rozmówców − klientów, zespołu, partnerów biznesowych.

Ma to dla Ciebie sens? Zobacz, co jeszcze omówimy na discovery callu, a następnie od razu wybierz dogodny termin spotkania online!

Warsztaty English + Skills
Przemysław Fidzina CEO
TAK, umawiam DISCOVERY CALL!